Gå til innhold

Innsjekking kl 15 på hotell men må vente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle sjekke inn kl 15 på hotellet vi skulle på. Det sto innsjekking fra kl 15 på nettsiden. Når vi kom kl 17.20 var rommet enda ikke klart, og vi ble sendt ut...Satt bagasjen nå i et oppbevaringsrom i lobbyen. Vi er slitne etter flere timer på veien, og sitter bare å venter på å få vårt rom. Skal man godta dette av hotellet uten avslag på pris o.l? 

Anonymkode: 9d673...a42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig drøyt med så sen innsjekking. Det vanlige er fra senest 1400 og utover. Det er iallfall min erfaring. Da bør dere i det minste kunne få sjekke ut sent  som kompensasjon. Man får jo knapt forberedt seg på en kveld ute om man ikke får sjekket inn og ordnet seg litt.

Anonymkode: 1354e...7de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hendt en sjelden gang. Da pleier vi ikke å betale for natt nummer en. Eller de fikser det asap. Man må bare smelle og spørre etter management. 

Anonymkode: e42a3...e64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hendt en sjelden gang. Da pleier vi ikke å betale for natt nummer en. Eller de fikser det asap. Man må bare smelle og spørre etter management. 

De nekter å engang gi avslag...Sier at sturpikene er slitne...

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen, da hadde det kokt rimelig greit opp i topplokket! Full pris kunne de sett langt etter å bare driteeee i

Anonymkode: 53f3b...b0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke lest reviews før dere booket? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nope..Scandic Victoria Lillehammer 

Skrevet

Hvis de nekter dere avslag hadde jeg skrevet en veldig tydelig tilbakemelding på tripadvisor m.flere, som inkluderer de svar dere har fått. 
Vær saklig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nope..Scandic Victoria Lillehammer 

Mye støy, elendig kundeservice, ikke noe aircondition, gammelt med dårlig renhold, frekke ansatte... Var ikke så hyggelig lesing. 

AnonymBruker
Skrevet
Nooni skrev (Akkurat nå):

Hvis de nekter dere avslag hadde jeg skrevet en veldig tydelig tilbakemelding på tripadvisor m.flere, som inkluderer de svar dere har fått. 
Vær saklig. 

Virker ikke som om de bryr seg. Er en del slike reviews allerede. 

Skrevet

Da skriver du en ÅPEN post på Facebook/Instagram hvor du tagger hotellet og flere som bør fange opp tilbakemeldingen din - gjerne også #sommernorge #sommferfail eller hva som er mest lest. 
Min personlige mening er at du ikke skal kritisere ting som er bra (eller som kan være bra, men som dere ikke fikk oppleve) - ei heller hotellansatte ved navn. Gå direkte på ledelsen, servicen og holdningene. Meg bekjent er det mange organisasjoner/firma som bruker dette hotellet. Dette vil de ikke like å lese. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan skje av og til når det er full trøkk. Hvorfor ikke bare ha forståelse? Det er mennesker som vasker rom der. Kan jo hende noen var blitt syke / det mangler ansatte? Klart renholderene som må jobbe ekstra da også går tomme for energi.

Dere fikk vel satt fra dere bagasje? Og det er sikkert en fin lobby med kaffe/kake muligheter, eller TV/internett, sittemuligheter etc. Klart det må gjenspeiles i reviews at de henger etter osv, ikke la det gå usagt. Men hva i all verden skal det hjelpe å kjefte opp de ansatte??

Anonymkode: 72554...8fa

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er veldig drøyt med så sen innsjekking. Det vanlige er fra senest 1400 og utover. Det er iallfall min erfaring. Da bør dere i det minste kunne få sjekke ut sent  som kompensasjon. Man får jo knapt forberedt seg på en kveld ute om man ikke får sjekket inn og ordnet seg litt.

15 er normal innsjekking 

Vært borti det men da har alltid hotellet gitt en form for kompensasjon for ulempen

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke din feil men ledelsens feil 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette kan skje av og til når det er full trøkk. Hvorfor ikke bare ha forståelse? Det er mennesker som vasker rom der. Kan jo hende noen var blitt syke / det mangler ansatte? Klart renholderene som må jobbe ekstra da også går tomme for energi.

Dere fikk vel satt fra dere bagasje? Og det er sikkert en fin lobby med kaffe/kake muligheter, eller TV/internett, sittemuligheter etc. Klart det må gjenspeiles i reviews at de henger etter osv, ikke la det gå usagt. Men hva i all verden skal det hjelpe å kjefte opp de ansatte??

Er ikke de i resepsjonen ei heller renholdspersonalets feil, er et ledelsesproblem og når en leser litt tilbakemeldinger på hotellet så ser en at der er en del ukultur på det hotellet.

Jeg hadde og sendt en Mail til hovedkontoret om jeg ønsket å klage

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette vil jeg si er en no-brainer. Dere får ikke det dere har betalt for, så første natt gratis. 

Anonymkode: 85a93...2c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke noe med saken å gjøre ha andre synes om hotellet. De skal få det de betaler for. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

15:00 er oftest normalen. Ting kan skje som gjør at renhold tar lengre tid, men med tanke på hvor rent det hotellet er der fra før av, så burde det vært fort gjort…

De er ikke interessert i å kompensere noe der, heller ikke om rommet er elendig vasket…

Anonymkode: bbb6e...014

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det handler om holdninger og serviceinnstilling når slikt først skjer.

Man blir kompensert økonomisk, eller ved en oppgradering, eller ved mat i restauranten. Og ikke minst blir man møtt med en hyggelig og unnskyldende tone. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ikke noe med saken å gjøre ha andre synes om hotellet. De skal få det de betaler for. 

Det handler om at man ikke booker slike steder i utgangspunktet. For da vet man jo hva som møter en... Ikke at det er ok likevel, men man kunne ha unngått situasjonen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...