AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Faren til babyen på 3 uker satt å holdt han i fanget foran seg og så utbryter han: han er jo faen meg skjev i trynet! Jeg ble oppriktig lei meg over at man kan si noe slikt, men sa ingenting. Anonymkode: a5b89...38a 1
Sofakona Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Sier han ofte slike ting eller var det bare en reaksjon.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Det har litt med kontekst å gjøre tenker jeg. Min eldste var skjev i hodet da han måte forløses med tang, jeg og pappaen kalte han "skakkhode", men da som en felles, og ikke minst kjærlig måte å snakke om gutten på 😊 Anonymkode: 14f16...286
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Ja, du overreagerer, men det er ganske normalt så tett på fødsel. Anonymkode: 4bcff...1ca 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Det sa venninnen min om sin egen sønn, og det var jo sant. Ingenting man kam se nå lenger. Mange barn har litt skjevt hode en stund. Men til spørsmålet, ja, jeg synes det var litt overdreven reaksjon fra deg, men lett å være sårbar når andre sier noe om barnet ditt (selv om det er far). Anonymkode: d7a7b...cfe 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Stygg måte å formulere seg på. Men han snakker kanskje slik tiø vanlig? Litt uhøflig Anonymkode: e87ae...870 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 Synes du overreagerer, men kan jo hende du er hormonell 😜 Anonymkode: cdea9...98f 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #8 Skrevet 9. juli 2022 Hadde også reagert. Er ikke akkurat en hyggelig måte å snakke om ungen sin på. Anonymkode: c4f23...ffa 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 Hvis babyen faktisk er skjev i ansiktet, er det jo naturlig å få en reaksjon når man oppdager dette… Anonymkode: bbce3...530 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #10 Skrevet 9. juli 2022 Du er nok hormonell ❤️ Anonymkode: 87ef1...1b2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #11 Skrevet 9. juli 2022 Hvis baby er litt skeiv etter fødsel er det vel bare en reaksjon etter å ha oppdaget det. Mange babyer er litt skeive. Noen har og en favoritt liggestilling og kan bli skeive pga det. Da er det viktig å følge opp dette hos helsestasjonen. Anonymkode: cbf96...822 1
Gjest Skogen4 Skrevet 9. juli 2022 #12 Skrevet 9. juli 2022 Du, det er hormonene dine som reagerer og ikke du.. Jeg tenker tilbake på mange episoder etter begge time fødsler der jeg blir forundret over meg selv og min reaksjon på mangt og meget jeg, som jeg ikke hadde reagert på i det heletatt i dag 😊 som nybakt mor er man svært overfølsom, og såklart syns jo alle mødre at sine barn er det vakreste i verden❤️ men ja, jeg er enig i at han kunne formulert seg litt annerledes enn det han gjorde, ja. Det er ikke uvanlig at nyfødte er skjeve i hodet og derfor i fjeset etter fødsel da hodet er svært formelig og det nok ikke har fått sin endelige form etter å ha gått igjennom fødselskanalen enda ❤️ Gratulerer med babyen, og nyt barseltiden ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Synes du overreagerer, men kan jo hende du er hormonell 😜 Anonymkode: cdea9...98f Prøver du å si at det ikke er en over reaksjon hvis man er hormonell Anonymkode: 4dcc6...6ef
Mnjah Skrevet 9. juli 2022 #14 Skrevet 9. juli 2022 Overreaksjon å gå på KG og spørre om det er en overreaksjon. Å bli lei seg kan sikkert være helt innafor. Men si ifra neste gang da vel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå