Gå til innhold

Filmstjerne- Finale!

Hvilket par synes du fortjener hovedrollene?  

23 stemmer

1. 1. Hvilket par synes du fortjener hovedrollene?

• Sarah og Andreas?
      3
    • Sarah og Sindre?
      10
    • Mari og Andreas?
      2
    • Mari og Sindre?
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja folkens, hvem vil dere skal vinne?

Skriv gjerne hvorfor :)

Endret av Rosin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden ingen ville svare på den fine tråden min, begynte jeg selv. Jeg liker Sarah og Sindre best rett og slett!

Skrevet

Jeg har drevet en aktivitet med Sindre før, og traff Sarah i russetiden, så de er mine favoritter :)

Skrevet

Sarah og Sindre. Rett og slett fordi dersom jeg måtte se en film med noen av disse, er det de jeg hadde valgt ;)

Skrevet

Det er eit eller anna som gjer at eg ikkje likar Sarah...veit ikkje heilt kvifor...Derfor håpar eg på Mari og Sindre. Sindre er jo superflink!! :)

Skrevet

Jeg har faktisk gått i klassen under sarah på skolen jeg,så jeg stemte på henne og Sindre!

Skrevet

I kveld er det finale folkens! Jeg pleier ikke å stemme så fælt, men i kveld skal jeg sende et par sms for å stemme på mine favoritter!

Skrevet

Synes Sara og Sindre burde vinne,sjarmerende og flinke begge to:D Sindre er jo så morsom i tillegg:D Skal nok stemme i kveld jah

Skrevet

Dette er en serie jeg ikke har fått med meg en eneste episode av.

Har jeg gått glipp av noe ?

Skrevet

Syns Andreas er litt søt også, eg...Han er litt meir "normal", ikkje så veldig sånn...teatralsk..

Skrevet

Jeg heier på Sara av jentene. Har hele tiden heiet på Sindre for han er jo så søøøt :sjenert: men jeg synes ikke han fikset de seriøse scene like bra som Andreas. Men samtidig så er Sindre mer jevnt god enn det Andreas er så da ble det Sara og Sindre ;)

Skrevet

sindre og mari. sindre fordi jeg synes han er utrolig flink, Mari fordi jeg bare liker henne best:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...