AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Man kan si hva man bil om narkotika, men folk vil jo ha det. Hvis kokain hadde vært Lovlig så hadde vel det gjort Latin-Amerika rikere? Selvfølgelig så hadde ikke karteller forsvunnet over natten. Men over tid så hadde landene tjent på det tror jeg. Anonymkode: 37cc9...307
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Ja, men hvor mange surrete, fnisete, selvgode, evig tullplaprende colahuer orker vi å ha gående rundt i samfunnet? Har vært på fest med en del av dem, det var fader meg nok, om jeg ikke skulle møtt dem på hvert eneste utested hver eneste helg. Tror heller det er andre politiske løsninger som kunne hjulpet disse landene mer. Anonymkode: a9453...be7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Som om de pengene hadde gått tilbake til folket..Styringsmaktene der nede ville bare brukt det på militær og tatt det meste i egne lommer. Anonymkode: c80aa...32e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Man kan si hva man bil om narkotika, men folk vil jo ha det. Hvis kokain hadde vært Lovlig så hadde vel det gjort Latin-Amerika rikere? Selvfølgelig så hadde ikke karteller forsvunnet over natten. Men over tid så hadde landene tjent på det tror jeg. Anonymkode: 37cc9...307 Det kommer jo ann på hvordan pengene hadde blitt fordelt. Noen tjener enormt med penger og beholder deg selv. Rike karteller. I Afrika er det en rekke rike statsledere som karrer til seg mens folket sulter. Det kunne blitt sånn i latin Amerika. Hawaii har en veldig fattig befolkning til tross for enorme summer tjent på turister. Noen tjener og deler ikke. Lykken er ikke løst ved salg av narkotika. Skal man si en eneste god ting om taliban så er det at de ikke aksepterer dyrking og handel av narkotika. Narkotika bør aldri bli lovlig. Det er enormt mange skjebner. Anonymkode: 4bb48...a48
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Myten om at avkriminalisering/legalisering vil føre til noe særlig økning i forbruk eller antall brukere står fremdeles sterkt blant en del folk, ser jeg. Anonymkode: 41ce8...44b 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Myten om at avkriminalisering/legalisering vil føre til noe særlig økning i forbruk eller antall brukere står fremdeles sterkt blant en del folk, ser jeg. Anonymkode: 41ce8...44b Ts her Jeg tror ikke det. Men jeg tror at det er mye penger man kan få inn i den legale økonomien. Anonymkode: 37cc9...307
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 De hadde uten tvil fått bedre liv, med mye lavere kriminalitet. Men penger er jeg mer usikker på. For da hadde vi nok valgt å produsere narkotikaen selv. Jeg er 100% for legalisering. Det vil gjøre verden til et bedre sted for ekstremt mange mennesker. Anonymkode: b7fa5...e01
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: De hadde uten tvil fått bedre liv, med mye lavere kriminalitet. Men penger er jeg mer usikker på. For da hadde vi nok valgt å produsere narkotikaen selv. Jeg er 100% for legalisering. Det vil gjøre verden til et bedre sted for ekstremt mange mennesker. Anonymkode: b7fa5...e01 Og samtidig et ekstremt verre sted for mange mennesker Anonymkode: 0e855...e97
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og samtidig et ekstremt verre sted for mange mennesker Anonymkode: 0e855...e97 Det har negative og positive sider. Jeg trur de positive veier opp for de negative i en veldig stor grad. Forskning på land som har avkriminalisert eller legalisert støtter mitt syn. Anonymkode: b7fa5...e01 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå