Gå til innhold

"Manifest" på netflix - hva syns du?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Polly Ester skrev (9 timer siden):

Jeg så Manifest på HBO og likte serien veldig godt. Det er dog som flere sier at skuespillerne kunne med fordel vært byttet ut med noen som kan spille. Syns ingen egentlig var noe særlig god, kanskje bortsett ... nei, ikke han heller. 

Gleder meg til siste sesongen kommer og håper vi får en konklusjon og ikke en "LOST"-greie. (Har tenkt noen ganger om jeg skal se LOST om igjen, men tror ikke jeg orker) 

Jeg har faktisk lyst til å se LOST igjen etter å ha sett Manifest 😄 Men syntes sesongene i midten av LOST var kleine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (På 9.7.2022 den 16.28):

Jeg er nå i sluttfasen på tredje og siste sesong og må si at jeg personlig syns at de kunne ha klart seg
med èn sesong. Makan til uttværing på et bitte lite tema. Mange roller innom for å være opptatt med 
akkurat det samme temaet om og om igjen... :daane:  Flere som har kommet seg igjennom den her? 

Jeg så ca halvparten av første sesong og så ble det for kjedelig. 

De kunne laget en skikkelig god mini-serie med 5-6 episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Etter å ha fått titalls tips om å se MANIFEST, så benket jeg meg foran tv-skjermen håpefull og gira!

Fyflate, for en drittserie. Jeg har sett 6 episoder i håp om at noe mirakuløst skulle skje, men nei. Skuespillet er faktisk så lavmål og amerikanksert at det er helt krise.

Skjønner ikke hypen. Hva synes du?

Anonymkode: 59f0f...632

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var utrolig dårlig... Og hver episode var nesten lik. 

Fatter ikke at de lagde flere sesonger av det der

Anonymkode: 7f9e8...3d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hekta 😂 men så er jeg av typen som kan se en hel serie bare fordi den er rar også da. Manifest er en sånn som jeg bare må fullføre. Sånn som «outer range» (ranchen) på prime video (da snakker vi dårlig). 

Anonymkode: aef8e...841

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...