Gå til innhold

"Manifest" på netflix - hva syns du?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg ga meg etter sesong 2. Syns forøvrig hele den sesongen var dårlig. Jeg syns konseptet i utgangspunktet var kjempespennende og helt genialt, men dessverre syns jeg de begynte å rote det til allerede utover i sesong 1. Jeg syns karakterene stort sett er ganske kjedelig i forhold til hva jeg er vandt med også, jeg ble liksom ikke "glad i" dem.

Anonymkode: cbed2...d46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de hadde stivnet i hver sin væremåte og en kom ikke under huden på dem. Uansett situasjon; en visste hvordan de kom til å se ut når de reagerte "som vanlig". Rett og slett kjedelig og forutsigbart. Det er ikke mange serier jeg har startet nesten med en gang å tenke at "skal jeg slå av heller"? Det varte hele serien, men jeg tenkte at har jeg nå først startet, så må jeg fullføre så jeg vet hva jeg snakker om når jeg sier at jeg ikke likte den. Jeg burde hatt godt betalt for å se alt det der. :jolie: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet nylig på sesong 2 og nå sitter jeg bare og tenker på hvor dårlig skuespiller han som spiller Ben Stone er. Uansett hva som skjer så spiller han frem den bekymringsrynken i panna. Så har vi jo klassikeren hvor han røsker av seg brillene når noe skjer, tygger på kanten og tar dem på seg igjen.

Cal Stone er ikke noe bedre, skuespillerne i denne serien gjør den dårligere enn den behøver å være.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterer meg over at han sier «buddy» til sønnen i hver setning😂

Anonymkode: 98008...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben Stone; han kan stå helt stille og så skjer noe stort og voldsomt verbalt i en setting med andre skuespillere og Ben snur seg rundt for å tenke en opprivende tanke...og så action-puster og peser han som om kan nettopp kom tilbake fra 60-meteren. Hver gang, hele tiden. Jeg er ikke imponert over skuespillerprestasjonene, nei. Flere har sine veldig få uttrykk og måter å respondere på og det er dønn likt hele tiden. :Gjesp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes plottet virket spennende, men har dratt ut lenge nå. Typisk "spenningsserie" som blir avsluttet før man finner ut hva greia var, eller som tar et greit plot og sliter med å holde det i live. Slik "Flashforward" og "V" gjorde for en del år tilbake. De fleste skuespillerne er også begynt å bli temmelig irriterende.

Skjønner ikke hvorfor jeg så alle sesongene, faktisk..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Jeg snublet over den i forrige uke og klarte ikke å stoppe før jeg hadde sett alle 3 sesongene.  Sesong 4 kommer i november,fortsatt på Netflix.

Jeg liker serier, gjerne lange, men helst krim som f.eks FBI og noe drama.  Av og til er det bare moro med noe litt sprøtt. Så jeg likte Manifest og synes at den var spennende.  Gleder meg til neste sesong, som skal være på 20 episoder og den siste i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok se fireren, selv om jeg altså mener noe annet enn deg her. Må se hvordan det går med dem. :) 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker serien, men de kunne gjort så mye mer ut av den. Synes du bruker lang tid på å få oppklart ting, de kunne brukt mer tid på å dra inn mer av det mystiske/guddomlige. 

Anonymkode: 5b1d7...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle tre sesongene på HBO.

Gleder meg til fjerde og siste sesong på Netflix 🤣

Anonymkode: 22e66...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet...kanskje de skraper sammen nok stuff til en sesong til etterpå der igjen. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Likte den godt jeg også. Men enig i at skuespillerprestasjonene ikke er blant de beste. Irriterer meg over Ben Stone jeg også 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (3 minutter siden):

Likte den godt jeg også. Men enig i at skuespillerprestasjonene ikke er blant de beste. Irriterer meg over Ben Stone jeg også 😅

Ta en shot hver gang han lager dette fjeset:

bilde.png.6b5c8c2f2c6ab7e67f1fb05863df4a58.png

Si ifra hvor lenge du holder ut!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost skrev (1 minutt siden):

Ta en shot hver gang han lager dette fjeset:

bilde.png.6b5c8c2f2c6ab7e67f1fb05863df4a58.png

Si ifra hvor lenge du holder ut!

Haha da er det black out etter en halv episode - maks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (På 10.7.2022 den 12.51):

Da er den sett ferdig....og de fikk til en liten cliffhanger på slutten og....TADA!
...jammen kommer det ikke en sesong til om litt. Jeg forstår det simpelthen ikke. 

"Å lage suppe på en halv spiker" kommer opp i hodet mitt. Aner ikke hvorfor. :sukk: 

Ja, tenk så mange andre serier som kunne fortsatt istedet for denne. Jeg har sett litt over 2 sesonger, men gubben klager over alt dramaet og ingen action 😄 Og hver plott i hver episode ender med en så enkel og dårlig løsning, noe som var så innviklet, uff nei. Tror ikke jeg kommer til å se den ferdig.

Anonymkode: 0fc7f...5e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Manifest på HBO og likte serien veldig godt. Det er dog som flere sier at skuespillerne kunne med fordel vært byttet ut med noen som kan spille. Syns ingen egentlig var noe særlig god, kanskje bortsett ... nei, ikke han heller. 

Gleder meg til siste sesongen kommer og håper vi får en konklusjon og ikke en "LOST"-greie. (Har tenkt noen ganger om jeg skal se LOST om igjen, men tror ikke jeg orker) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...