Gå til innhold

"Manifest" på netflix - hva syns du?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i sluttfasen på tredje og siste sesong og må si at jeg personlig syns at de kunne ha klart seg
med èn sesong. Makan til uttværing på et bitte lite tema. Mange roller innom for å være opptatt med 
akkurat det samme temaet om og om igjen... :daane:  Flere som har kommet seg igjennom den her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom meg ikke gjennom 2. episode i første sesong engang :P Så imponert over at du holdt ut alle sesongene!! 

Anonymkode: 303ed...204

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... Helt oppriktig, så er jeg litt forvirret over min utholdenhet og det ble mange varianter
av små og store gjespegrimaser igjennom episodene, som var veldig mange i hver sesong. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du er et sterkt menneske! #r stolt over deg. Kom meg ikke igjennom andre episoden. Forsøkt tre ganger. Men så tok det meg 5+ forsøk og flere år med å manne meg opp til å se True Blood og etter å ha pint meg igjennom første sesong, så måtte jeg fullføre. En lang, lang, lang pinefull tortur! Angrer på at jeg startet og fullførte serien. Vil aldri se igjen. Anbefales IKKE. Jeg er ganske sikker på at den serien klassifiseres som et oppveksttraume. PS! Jeg har lov til å tulle om traumer, for jeg har kompleks PTSD. Litt som mørkhudete som har lov til å si n-ordet, men alle andre får ikke lov til å verken lese eller tenke ordet.  
Så mitt råd er; Ingen skam å gi opp. Ikke alt i livet er verdt å holde fast i. Livet er for kort til å se dårlige tv serier. 

Jeg er en person som bare vil se serier på trass fordi jeg liker hvordan noen av skuespillerne ser ut 🤦‍♀️. True Blood var Alexander Skarsgård sin skyld, Manifest var Josh Dallas men han er ikke så pen at det er verdt det. 

Anonymkode: 2af5d...b52

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Må si du er et sterkt menneske! #r stolt over deg. Kom meg ikke igjennom andre episoden. Forsøkt tre ganger. Men så tok det meg 5+ forsøk og flere år med å manne meg opp til å se True Blood og etter å ha pint meg igjennom første sesong, så måtte jeg fullføre. En lang, lang, lang pinefull tortur! Angrer på at jeg startet og fullførte serien. Vil aldri se igjen. Anbefales IKKE. Jeg er ganske sikker på at den serien klassifiseres som et oppveksttraume. PS! Jeg har lov til å tulle om traumer, for jeg har kompleks PTSD. Litt som mørkhudete som har lov til å si n-ordet, men alle andre får ikke lov til å verken lese eller tenke ordet.  
Så mitt råd er; Ingen skam å gi opp. Ikke alt i livet er verdt å holde fast i. Livet er for kort til å se dårlige tv serier. 

Jeg er en person som bare vil se serier på trass fordi jeg liker hvordan noen av skuespillerne ser ut 🤦‍♀️. True Blood var Alexander Skarsgård sin skyld, Manifest var Josh Dallas men han er ikke så pen at det er verdt det. 

😆 Du høres litt ut som meg :P Om serien er dårlig, lider jeg meg igjennom om der er et deilig mannemenneske å se på. Det gjør en serie komplett.  

Anonymkode: 2cb72...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo at det er flere typisk "pene menn" (og damer) der, men det er nok ikke min grunn til å fortsette. Jeg hadde så inderlig håpet av det var et litt spennende poeng med historien; et løft som fikk meg til å våkne. Det...var det ikke.  :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh… har bare fått med meg reklame for den, og trodde det var en film… tenkte den ville jeg se, men en serie på flere sesonger? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg kom meg ikke gjennom 2. episode i første sesong engang :P Så imponert over at du holdt ut alle sesongene!! 

Anonymkode: 303ed...204

Samma. Premisset er en historie jeg synes var spennende, men når de begynte å fokusere på byråkrati og spille på følelser til sykdommen til ungen, så la jeg inn årene. Jeg hadde bestilt scifi/mysterie, ikke drama. Var ikke helt i dramahumør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

😆 Du høres litt ut som meg :P Om serien er dårlig, lider jeg meg igjennom om der er et deilig mannemenneske å se på. Det gjør en serie komplett.  

Anonymkode: 2cb72...f81

Bra jeg ikke er alene.

Jeg har så lyst til å se Buffy the vampire slayer om igjen, har ikke sett den siden det gikk på tv'en på tidlig 2000-tallet. Altså Spike og Angel, trenger ikke å si noe mer. Kvaliteten på CGI-effektene og monstrene er tortur å se på, så jeg klarer det bare ikke. Det funket i 1997, ikke i 2022. 😭

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 time siden):

Åhh… har bare fått med meg reklame for den, og trodde det var en film… tenkte den ville jeg se, men en serie på flere sesonger? 🙄

Tre sesonger og rikelig med episoder i dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Bra jeg ikke er alene.

Jeg har så lyst til å se Buffy the vampire slayer om igjen, har ikke sett den siden det gikk på tv'en på tidlig 2000-tallet. Altså Spike og Angel, trenger ikke å si noe mer. Kvaliteten på CGI-effektene og monstrene er tortur å se på, så jeg klarer det bare ikke. Det funket i 1997, ikke i 2022. 😭

Så akkurat hele Buffy om igjen (tror det er 4 gang). Funket veldig bra for min del! Elsker story og humoren.

Anonymkode: 63726...dd9

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart ferdig med sesong 1 og liker den foreløpig, men har googlet avslutningen og tipper denne serien vil bli litt som lost. Startet sterkt, men så rotet de seg bort med for mange sesonger. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett 4 sesonger da de lå ute på HBO før Netflix overtok. Spent på fortsettelsen som nå skal lages og syntes det var en bra serie som jeg likte godt.

Anonymkode: bcb54...6c1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er den sett ferdig....og de fikk til en liten cliffhanger på slutten og....TADA!
...jammen kommer det ikke en sesong til om litt. Jeg forstår det simpelthen ikke. 

"Å lage suppe på en halv spiker" kommer opp i hodet mitt. Aner ikke hvorfor. :sukk: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hele, det er ganske lenge siden den kom på HBO! Jeg liker slike serier, og likte også denne veldig godt. 

Jeg så siste episode og registrerte cliffhangeren akkurat i det det ble meldt at serien er kansellert så dette skulle vi altså aldri få svar på. Nå ser jeg på IMBD at produksjonsåret står som "2018-) og håper derfor at sesong 4 blir filmet fordi noen andre har tatt over produksjonen. 

Oppdatering: Googlet det nå, og ser at Netflix sørger for at sesong 4 blir laget 🤩

Endret av Teatrica
Oppdatering
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra at vi har forskjellig smak. :)  Jeg får lete videre etter en lang serie som har stigende spenning og dypere innhold, så til og med jeg finner noe som fenger. Kos dere med "Manifest" alle sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det er bra at vi har forskjellig smak. :)  Jeg får lete videre etter en lang serie som har stigende spenning og dypere innhold, så til og med jeg finner noe som fenger. Kos dere med "Manifest" alle sammen. 

Stigende spenning og dypere innhold? Kan jeg foreslå Ludde lærer å lese, eller Peppa gris og jakten på smokken?

Beklager men haha uff for en mølje, jeg holdt bare ut 2 episoder. 

Anonymkode: 5e318...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den da den gikk på HBO og likte den veldig godt. Flott å se at det kommer en sesong til.

Anonymkode: 7faac...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til episode 3 av 1 sesong,mer blir det ikke på meg. Likte den absolutt ikke. 

Anonymkode: f7b53...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...