AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Men jeg får ikke igjen mine før Hen får penger i slutten av måneden fordi Hen anser sparepengene sine som at de liksom ikke finnes og hvis brukskonto er tom så er det helt tomt. Er det ok synes dere? Jeg har lite penger denne måneden selv, men syntes synd på Hen fordi de ikke hadde penger, og etterpå sa en annen kamerat at vedkommende har flere hundre tusen fordelt på div sparing. Anonymkode: 8b679...784 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Du må slutte å låne til vedkommende. Anonymkode: 46dfb...58b 3 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må slutte å låne til vedkommende. Anonymkode: 46dfb...58b Vat bare denne ene gangen nå, men jeg skulle jo gjerne hatt de pengene selv, men jeg ville låne til den som hadde ingenting. Jeg spurte om å få de tilbake og om det var tilfelle at vedkommende hadde tilgang til penger, var da jeg fikk beskjeden om at sparepengene er liksom "usynlige". Anonymkode: 8b679...784 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Aldri lån bort penger. Folk er helt håpløse. Selvfølgelig tar man fra sparekonto før man tigger om lån fra andre. Anonymkode: eccc7...7d7 9 5
Fjaselina Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Er dette ein venn?? Eg hadde nok blitt meir enn irritert, og krevd å få tilbake pengane dersom det faktisk er lite å gå på for deg. 2
Gjest Villfisker Skrevet 9. juli 2022 #8 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aldri lån bort penger. Folk er helt håpløse. Selvfølgelig tar man fra sparekonto før man tigger om lån fra andre. Anonymkode: eccc7...7d7 Helt enig. Han eller hun er åpenbart ikke til å stole på.
AnonymBruker 42 Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 (endret) Hvor "frekt" det er kommer jo litt an på hva slags "div. sparing" det er snakk om... Om det bare er snakk om vanlig sparekonto - så er det jo frekkere enn flatlusa å spørre andre om å låne penger før man tar av dem... Endret 9. juli 2022 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #10 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vat bare denne ene gangen nå, men jeg skulle jo gjerne hatt de pengene selv, men jeg ville låne til den som hadde ingenting. Jeg spurte om å få de tilbake og om det var tilfelle at vedkommende hadde tilgang til penger, var da jeg fikk beskjeden om at sparepengene er liksom "usynlige". Anonymkode: 8b679...784 Det er sinnsykt drøyt. Si du vil ha dem tilbake nå. Anonymkode: fd541...04c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #11 Skrevet 9. juli 2022 Om folk går tom for penger så er det dems egen feil og da må dem prioritere. Kanskje dette er en lærepenge å ikke låne penger som du egentlig ikke har? Blir som å gi den siste maten du har for uken bort å ikke kan spise selv. Anonymkode: 96d76...b62
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #12 Skrevet 9. juli 2022 Kanskje er pengene låst i fond eller høyrentekonto med uttakssperre Men da vet du det til neste gang situasjonen oppstår i hvert fall. Anonymkode: e0d04...efe 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje er pengene låst i fond eller høyrentekonto med uttakssperre Men da vet du det til neste gang situasjonen oppstår i hvert fall. Anonymkode: e0d04...efe Penger er da ikke låst i fond. Anonymkode: 17ad6...505
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #14 Skrevet 9. juli 2022 Hvor stort beløp snakker vi? Vet han at du har lite penger? Jeg hadde også en venninne som «aldri» hadde penger og stadig lånte små beløp uten å betale tilbake og ble spandert kaffe etc på. Noe hun tok som den største selvfølge, jeg hadde god råd på den tiden og tenkte ikke så mye over det før hun da plutselig kjøpte seg leilighet og dro på ferie. Den fortjente hun som hadde vært så flink å spare. Blir kvalm av sånne folk som utnytter andre på den måten. Regelen er vel egentlig aldri å låne noen penger. Anonymkode: a64de...2b8 2
Johnny Bravo Skrevet 9. juli 2022 #15 Skrevet 9. juli 2022 Betaler han tilbake da? Det er vel dey viktigste 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #16 Skrevet 10. juli 2022 Skjedde det samme med meg. Lånte en venninne penger. Jeg ga henne litt tid, også ble vi enige om at hun skulle betale tilbake x dato. Det skjedde ikke, og jeg måtte til slutt mase på henne. Da ble hun sur! Snakk om å være uforskammet og frekk. Og jeg synes faktisk ikke det spiller noen rolle hvor mye man låner.. man betaler tilbake det man skylder noen, og sånn er det bare. Folk altså.. 😒 Anonymkode: 26b2e...257 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #17 Skrevet 10. juli 2022 Jeg lånte vekk 2500, halvparten av det jeg selv hadde igjen, jeg kan klare å knipe igjen for å hjelpe noen, men personen har flere bankkontoer med veldig mange tusen kroner fordelt, men mener det ikke kan brukes fordi sparepenger ikke regnes som forbrukspenger . Har likevel fått tilbake summen etter å ha mast i hele går kveld, men hen er dritsur på meg nå. Ts Anonymkode: 8b679...784 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #18 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg lånte vekk 2500, halvparten av det jeg selv hadde igjen, jeg kan klare å knipe igjen for å hjelpe noen, men personen har flere bankkontoer med veldig mange tusen kroner fordelt, men mener det ikke kan brukes fordi sparepenger ikke regnes som forbrukspenger . Har likevel fått tilbake summen etter å ha mast i hele går kveld, men hen er dritsur på meg nå. Ts Anonymkode: 8b679...784 Kjenner jeg blir ordentlig sur på dine veine nå. Veldig flott du fikk tilbake pengene og ikke ga deg! Men at man liksom ikke kan ta fra sparekonto er bare manipulering, og hen får være så sur som hen ønsker. Ikke ditt problem ❤️ Anonymkode: 26b2e...257
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #19 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg lånte vekk 2500, halvparten av det jeg selv hadde igjen, jeg kan klare å knipe igjen for å hjelpe noen, men personen har flere bankkontoer med veldig mange tusen kroner fordelt, men mener det ikke kan brukes fordi sparepenger ikke regnes som forbrukspenger . Har likevel fått tilbake summen etter å ha mast i hele går kveld, men hen er dritsur på meg nå. Ts Anonymkode: 8b679...784 Så la hen være sur. Du har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 36df9...fbd 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #20 Skrevet 10. juli 2022 GrrrrÆÆÆH 🤬🤬🤬 Dritt menneske!! Blir så provosert av mennesker som kun ser seg selv i fokus og ikke ser lenger enn sin egen nese!! Så sabla egoistisk!! Syntes du skal late som at du har en krise selv, og be om penger tilbake! Si du har 0 kroner!! Om vedkommende sier at de ikke har råd, så spør hva de har på ekstra kontoen!!!!! Anonymkode: 4aabd...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå