AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Og evt hvilken dating app? Fordeler og ulemper? Er singel på tredje året. Prøvd litt Tinder, og truffet noen som det ikke ble noe mer av. Har ikke selv vært så veldig «på» å treffe noen, men kjenner nå at jeg begynner å savne «noen». jeg synes det er vanskelig.. planen er å flytte til en helt annen landsdel om ett års tid, og dette har resultert i at bra karer har «trukket» seg, noe som er helt forståelig. Har hørt både og om nettdating, og flere anbefaler det ikke. Derfor lurer jeg litt på hvor mange som bruker/ evt ikke bruker nettdating? Virker nesten som om jeg blir tvunget til å vente til jeg har flyttet.. Anonymkode: 1cb2b...510
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Derfor lurer jeg litt på hvor mange som bruker/ evt ikke bruker nettdating? Anonymkode: 1cb2b...510 Har aldri brukt sånne apper og nettet. Liker best å møte folk. Anonymkode: 6e9d5...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Apper er tull. Jeg sjekket opp min mann da han hadde mistet bankkortet på bakken også sa jeg ifra. Tok initiativet til å prate litt med han og spurte om han ville møtes en dag. Og det gjorde vi Anonymkode: caae9...d02 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Apper er tull. Jeg sjekket opp min mann da han hadde mistet bankkortet på bakken også sa jeg ifra. Tok initiativet til å prate litt med han og spurte om han ville møtes en dag. Og det gjorde vi Anonymkode: caae9...d02 Så kult 😁 har dere vært lenge sammen? Anonymkode: 1cb2b...510
Gjest AprilRyan Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Jeg har brukt det før, men fant ut at det ikke er noe som fungerer for meg. Av og til får jeg lyst til å lage meg profil igjen siden jeg treffer få menn sånn ellers, men jeg synes ikke at det var bra for meg og min selvtillit.
Gjest Ghostface Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Har aldri brukt det. Det virker kynisk og usjarmerende.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 Møtte mannen på Tinder, så det kan funke det! Anonymkode: ebc4c...c1e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så kult 😁 har dere vært lenge sammen? Anonymkode: 1cb2b...510 Vært sammen i 3 år😅 Anonymkode: caae9...d02
DeLorean Skrevet 10. juli 2022 #9 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 18.11): Apper er tull. Jeg sjekket opp min mann da han hadde mistet bankkortet på bakken også sa jeg ifra. Tok initiativet til å prate litt med han og spurte om han ville møtes en dag. Og det gjorde vi Anonymkode: caae9...d02 Flott initiativ! Noe sånt burde alle gjøre 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #10 Skrevet 10. juli 2022 Føler det er 50/50 hvem som finner hverandre på en datingapp og hvem som finner hverandre på den "gammeldagse" måten. Ihvertfall i min bekjentkrets der folk er 25-35 år. Jeg har NULL tro på å møte en god mann på den vanlige måten så jeg satser alt på datingappene nå for tida. Det får bare briste og bære. Anonymkode: 30142...0d0
Serafin Skrevet 10. juli 2022 #11 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 15.51): Og evt hvilken dating app? Fordeler og ulemper? Er singel på tredje året. Prøvd litt Tinder, og truffet noen som det ikke ble noe mer av. Har ikke selv vært så veldig «på» å treffe noen, men kjenner nå at jeg begynner å savne «noen». jeg synes det er vanskelig.. planen er å flytte til en helt annen landsdel om ett års tid, og dette har resultert i at bra karer har «trukket» seg, noe som er helt forståelig. Har hørt både og om nettdating, og flere anbefaler det ikke. Derfor lurer jeg litt på hvor mange som bruker/ evt ikke bruker nettdating? Virker nesten som om jeg blir tvunget til å vente til jeg har flyttet.. Anonymkode: 1cb2b...510 Du får melde deg på noen kurs da vel ☺️ Kanskje du treffer noen der i stedet for disse håpløse appene ☺️ Bedre å treffe noen i det virkelige liv. Da kjenner du fort etter om det er noe kjemi der eller ikke i stedet for å kaste bort masse tid på å bruke datingapper 😉
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #12 Skrevet 10. juli 2022 Jeg møtte forrige kjæresten min på datingapp, var sammen i et år. Møtt en ny en nå som jeg begynner å få følelser for! Jeg har ikke møtt disse på Tinder, men andre apper. Har for øvrig vært på date med noen hyggelige, seriøse menn fra Tinder, men hadde ikke gnist. Anonymkode: d4bb0...4a6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Jeg har prøvd de fleste apper. Nå har jeg sletta alle og orker ikke prøve å finne noen. Er så mange raringer at det er ikke verdt det😂 Alle de bra er tatt og sånn er det 🙄 Anonymkode: 6523d...a01 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #14 Skrevet 12. juli 2022 Bruker en håndfull apper. Fordelen er at jeg får litt oppmerksomhet der og av og til treffer noen, noe jeg aldri har opplevd på bar/fest/etc. Ulempen er at det ikke skjer så ofte. Anonymkode: 566c7...3b6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #15 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ulempen er at det ikke skjer så ofte. Så du ville altså ha truffet noen oftere, hvis du ikke var på en håndfull apper? #Norsk er noe dritt. Anonymkode: 3358e...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå