AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hei! har clearblue fertilitetsmonitor i bruksanvisningen så står det at man kun skal stole på det maskinen gir av svar, enten det gjelder eggeløsningstester eller graviditetstester. Men hvorfor? har lagt merke til at det stemmer med strekene på testene (hvert fall EL-tester) feks er det to sterke blå streker når jeg har eggeløsning. Og svake ellers i syklusen. Hvorfor skulle det vært forskjell fra de her testene kontra de man tar selv? Maskinen sørger jo bare for å gi et digitalt svar . I dag testet jeg for graviditet (fortsatt noen dager til mens) og fikk «ikke gravid» men da jeg tok ut testen så jeg kjapt på den før jeg kastet den, og da var det en svak blå strek i tillegg til teststreken. Kan det være at jeg er gravid selvom maskinen sier «ikke gravid», fordi det er tidlig og ligger i grenseland for hva maskinen klarer å detektere? Jeg tenker at det ellers ikke burde vært en annen strek der enn teststreken ? oppdaget selvsagt dette etter at urinprøven var kastet, og fikk dermed ikke testet morgenrutinen med en vanlig graviditetstest erfaringer med denne monitoren? Kan man stole på strekene testene har (eller skal man bare monitoren gi det endelige svaret slik som bruksanvisningen sier) Anonymkode: 11732...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå