AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hei, jeg er en mann i slutten av 20-årene som nettopp har fått en kjæreste fra Sør-Korea på en forretningsreise, og har en del sporadisk hjemmekontor fra Sør-Korea. Hun jobber i helsepleie, ofte 9-13 timer i døgnet og tjener svært lite, ca 50kr i timen. Jeg har en årslønn på 2 millioner, og spanderer gjerne, men hun skammer seg ofte når vi går ut og, og har dårlig samvittighet og føler at hun bruker pengene mine.... Jeg vil ikke at hun skal ha den følelsen, og vil gjerne gjøre noe godt for henne.... Anonymkode: 2d268...506
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei, jeg er en mann i slutten av 20-årene som nettopp har fått en kjæreste fra Sør-Korea på en forretningsreise, og har en del sporadisk hjemmekontor fra Sør-Korea. Hun jobber i helsepleie, ofte 9-13 timer i døgnet og tjener svært lite, ca 50kr i timen. Jeg har en årslønn på 2 millioner, og spanderer gjerne, men hun skammer seg ofte når vi går ut og, og har dårlig samvittighet og føler at hun bruker pengene mine.... Jeg vil ikke at hun skal ha den følelsen, og vil gjerne gjøre noe godt for henne.... Anonymkode: 2d268...506 Ikke ha fokus på penger. Gjør det tydelig for henne at du betaler og ikke-snakk mer om det. Kanskje hun kan invitere på mat hjemme ? Samboeren min tjener nesten 10x min inntekt og betaler deretter. Jeg prøver å gjøre mer i huset og ordne ting for han som letter på hans hverdag. Anonymkode: f0301...15f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Jeg har også datet en hvor det var veldig stor inntektsforskjell. Når vi spiste ute ble det fort mange tusen da han ville ha det beste, mange retter og vinpakker. Vi ble enige om at han spanderte ute, og jeg når vi spiste hjemme. For oss var det vinn-vinn. Han satte veldig stor pris på å få servert hjemmelaget mat. Og jeg satte pris på å spise ute. Anonymkode: bc150...3a1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå