AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Min mann (snart eksmann) har vært utro to ganger med en dame som jobber på hotell. De har sneket seg inn og hatt sex etter at hun har vært ferdig på jobb. Om hun har betalt for dette rommet eller bare lånt det, vet jeg ikke, men det høres jo ikke helt lovlig ut? Men det var vel eneste muligheten de hadde, når de ikke kunne være hjemme hos hverken han eller henne, fordi begge har familie. Anonymkode: b1c78...bad
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Hva mener du? Hun har vel lov til å leie hotellrom der hun jobber, og ingen har noe med hva hun gjør på rommet. Anonymkode: 47100...eec 7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Hvilken rolle spiller det? Anonymkode: a39bc...587 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Tror det er lov å leie seg inn på hotellet man jobber ja, må jo regne med at hun har gjort d mtp rengjøring osv , slik at det ikke kommer noen gjester til et hotellrom som er brukt av andre. håper det går bra med deg ts ❤️ Anonymkode: 05895...2ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Utroskap er utroskap enten det skjer i et kott, på et hotellrom, i et fly, i en bil eller i en båt. For den som vil være utro så finnes det alltid et sted. Anonymkode: 7f9c5...931 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Hvis hun ikke har betalt for rommet men bare "lånt" det for å knulle, så er det jo ikke lovlig. Ts Anonymkode: b1c78...bad
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis hun ikke har betalt for rommet men bare "lånt" det for å knulle, så er det jo ikke lovlig. Ts Anonymkode: b1c78...bad Men er det virkelig det som er fokuset? Om det er lovlig/ulovlig - ikke hva mannen har gjort? Anonymkode: 6b648...cb6 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #8 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis hun ikke har betalt for rommet men bare "lånt" det for å knulle, så er det jo ikke lovlig. Ts Anonymkode: b1c78...bad Det er nok sikkert ikke lovlig i den forstand, men garantert ikke noe det blir gjort noe med, hvis du hadde tenkt å bruke dette til å lage vanskeligheter for henne. Forstår deg, men tror det beste du gjør er å ikke bli hevngjerrig. Tro meg! Anonymkode: deb4d...c05 2 1
snillOnkel Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 Er årsaken til at du lurer på om det var ulovlig at du tenkte å sladre til sjefen? Det blir jo i så fall litt vanskelig å bevise. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #10 Skrevet 9. juli 2022 snillOnkel skrev (Akkurat nå): Er årsaken til at du lurer på om det var ulovlig at du tenkte å sladre til sjefen? Det blir jo i så fall litt vanskelig å bevise. Mannen min fortalte meg at de hadde vært på hennes arbeidsplass og knullet, og han var ikke sikker på om hun hadde "lånt" rommet, eller om det var på lovlig vis. Han hadde iallefall ikke betalt noe, og jeg har sjekket konto skriftene siden vi felles konto. Ts Anonymkode: b1c78...bad
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #11 Skrevet 9. juli 2022 Det skjedde et par ganger på hotellet jeg jobber på før, at en ansatt ble med en gjest for ons. Ledelsen fikk aldri høre om det. Anonymkode: 6c034...697 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #12 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis hun ikke har betalt for rommet men bare "lånt" det for å knulle, så er det jo ikke lovlig. Ts Anonymkode: b1c78...bad Lovlig blir helt feil ord for meg. Det går på norsk lov så lenge vi snakker om noe som har skjedd i Norge. Det er ikke ulovlig å være utro (selv om det er moralsk forkastelig i så godt som alle tilfeller). Da jeg jobbet på hotell for flere år siden, så kunne vi bruke et rom (om det var ledig kapasitet) dersom vi snart hadde ny vakt. Dvs at jeg kunne jobbe natt først og så ha kveldsvakt eller ny nattvakt og hvile/sove på et rom i mellomtiden. Hverken hotellsjefen eller resepsjonssjefen ville lagt seg bort i om jeg var alene på rommet. Anonymkode: d809f...1d9 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Skrevet 9. juli 2022 Hvilken lovparagraf mener du de skal ha brutt? Anonymkode: bcb41...a0c 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #14 Skrevet 9. juli 2022 Det er ikke ulovlig. Du får ikke bot eller fengsel for det. Men det kan være brudd på reglene på arbeidsplassen. Anonymkode: d0274...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #15 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke ulovlig. Du får ikke bot eller fengsel for det. Men det kan være brudd på reglene på arbeidsplassen. Anonymkode: d0274...ac5 Det var det jeg mente Ts Anonymkode: b1c78...bad
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #16 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men er det virkelig det som er fokuset? Om det er lovlig/ulovlig - ikke hva mannen har gjort? Anonymkode: 6b648...cb6 Stusser litt på dette jeg også. Er det en hevn det spekuleres i? Skal utrokjerringa få sparken etter et anonymt tips med trussel om å gå til pressen med en juicy historie? Anonymkode: 063e4...e77
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #17 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Stusser litt på dette jeg også. Er det en hevn det spekuleres i? Skal utrokjerringa få sparken etter et anonymt tips med trussel om å gå til pressen med en juicy historie? Anonymkode: 063e4...e77 Bare lurte Ts Anonymkode: b1c78...bad
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #18 Skrevet 9. juli 2022 Det er ikke ulovlig, som i at det strider mot noen paragraf i lovverket. Det KAN være i strid med reglene på arbeidsplassen, men det er slett ikke sikkert. Det kommer jo an på arbeidsplassen. Da jeg jobbet på hotell var det greit å låne rom gratis hvis det var kapasitet, etter avtale, og mot at vi vasket det etter oss selv. Men dersom du tenker på å informere arbeidsplassen hennes, i håp om at hun får trøbbel med sjefen, så anbefaler jeg ikke å gjøre det. Du vil bare framstå som en patetisk kjerring. Og det vil nok ikke få følger for henne uansett. Anonymkode: 73c71...419 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #19 Skrevet 11. juli 2022 hva om noen som skal rydde og vaske på hotell-rommene tar med seg kjæresten sin (eventuel samboer / ektefelle) og har sex på ett av rommene den ansatte skal vaske. Deretter går kjæresten eller what ever sin vei, samtidig som den ansatte fortsetter jobben sin og vasker videre på alle hotell-rommene. Voila: man får både sex på hotellet, og gjort jobben sin.... Anonymkode: 9416c...286
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #20 Skrevet 11. juli 2022 Nei, da kommer sognepresten og lyser dere i bann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå