AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Har en venninne som skal feire bursdag i dag, men hun har ved flere anledninger gjort det ganske klart at hun ikke egentlig vil ha meg der. Først inviterte hun ca 60 andre personer før meg (og hun kaller seg bestevenn?), og jeg hørte ingenting om denne festen før jeg spurte henne om planene for bursdagen hennes. Hun hadde da hatt ganske mange anledninger til å invitere meg, vi prater sammen hver dag og har vel sett hverandre et par ganger i uka siden festen ble planlagt. Hun har invitert folk hun har møtt EN GANG før hun i det hele tatt tenkte på meg, så jeg har jo vært utestengt av en grunn. Og i går lurte hun på om jeg i det hele tatt kunne feste siden jeg var så sliten (i GÅR!)..... Føler meg veldig lite velkommen. Alle vennene våre hadde hørt om denne festen og ingen hadde sagt noe til meg. Hadde du dratt? Anonymkode: 39c57...321
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Nei, og jeg hadde også kuttet henne ut som venn, eller "venn". Anonymkode: 719ec...10b 26 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Nei, selvfølgelig ikke. Dere har tydeligvis ikke et nært vennskap, og lar en det ligge for ikke lage støy . En drar ikke i et selskap en ikke er invitert i. Ha litt stolthet ! Anonymkode: eb480...eb1 11 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Nei, hvorfor påtvinger du deg selv en invitasjon? Hun vil ikke ha deg der, hold deg hjemme. Anonymkode: f0ea5...0db 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Glemte å legge til at jeg ble invitert etter jeg spurte om hun hadde planer, men ja. Haha. Hun hadde forventa å bli invitert andre veien, så jeg synes hele greia er rar. - TS Anonymkode: 39c57...321 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Dersom dette er en stor fest med mange folk du kjenner å du har lyst å gå, så bare gå… du har jo fått invitasjon, så har du lyst har du lov. Men det vennskapet hadde jeg bare latt fade ut av seg selv etter festen… Anonymkode: c11a7...9b3 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har en venninne som skal feire bursdag i dag, men hun har ved flere anledninger gjort det ganske klart at hun ikke egentlig vil ha meg der. Først inviterte hun ca 60 andre personer før meg (og hun kaller seg bestevenn?), og jeg hørte ingenting om denne festen før jeg spurte henne om planene for bursdagen hennes. Hun hadde da hatt ganske mange anledninger til å invitere meg, vi prater sammen hver dag og har vel sett hverandre et par ganger i uka siden festen ble planlagt. Hun har invitert folk hun har møtt EN GANG før hun i det hele tatt tenkte på meg, så jeg har jo vært utestengt av en grunn. Og i går lurte hun på om jeg i det hele tatt kunne feste siden jeg var så sliten (i GÅR!)..... Føler meg veldig lite velkommen. Alle vennene våre hadde hørt om denne festen og ingen hadde sagt noe til meg. Hadde du dratt? Anonymkode: 39c57...321 Nei selvsagt ikke. Det er ikke hyggelig å dra i selskaper der man er sterkt ønsket. Venninnen din er for konfliktsky til å fortelle deg hvorfor men likevel vil det blir kleint og pinlig om du kommer når du er uønsket. Anonymkode: 12634...370 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #8 Skrevet 9. juli 2022 Det der er ikke greit. Ikke aksepter å bli behandlet på denne måten. Det gjør ikke noe bra for selvfølelsen å ha en venninne som nedprioriterer deg på denne måten. Anonymkode: 69a5a...83c 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, hvorfor påtvinger du deg selv en invitasjon? Hun vil ikke ha deg der, hold deg hjemme. Anonymkode: f0ea5...0db Dette, mens du samtidig dropper henne! Hun er ikke verdt det. Sånne mennesker må det feile noe… og de andre vennene som heller ikke sier noe… Nei, dette er bare dropp, dropp, dropp! Anonymkode: c92df...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #10 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei selvsagt ikke. Det er ikke hyggelig å dra i selskaper der man er sterkt ønsket. Venninnen din er for konfliktsky til å fortelle deg hvorfor men likevel vil det blir kleint og pinlig om du kommer når du er uønsket. Anonymkode: 12634...370 Men hvorfor snakker hun med TS hver dag og tilbringer tid med henne flere ganger i uka og går bak ryggen hennes. Konfliktsky er ikke tingen her, venninnen er en falsk hurpe! Anonymkode: c92df...5a9 7 1
Havspeil Skrevet 9. juli 2022 #11 Skrevet 9. juli 2022 (endret) Dette var RART. Du fikk en invitasjon i etterkant, da du bragte det på bane. Som bestevenner ville det vært naturlig at du var både informert og med på FORBEREDELSENE , tenker jeg ..... særlig så voksne dere er. Sikker på at dere er mer enn bekjente ? Eller har det skjedd noe spesielt dere imellom den siste tiden ? Et rundt tall i såpass voksen alder, og nesten daglig kommunikasjon, så er det utrolig rart at festen går under din radar. Hvor lenge har dere kjent hverandre? Og hva har hun sagt siden du sier at hun ved tidligere anledning ikke har ønsket å ha deg der ?? Jeg hadde dratt streken DER. Sagt farvel og takk. Du er ikke en av de som blir vel mye med noe innabords? 🥳🙃,,,for det kunne vært EN forklaring. Det virker som om du legger mere i henne enn hun i deg...dessverre. Den sene invitasjonen virker kun som en plikt av dårlig samvittighet,,,hun er ikke kun en kollega eller noe slikt ? Enten er hun konfliktsky / falsk ,og egentlig ingen venn, eller så er du en påtrengende person som hun ikke anser som en egentlig venn. Så den bursdagen ville jeg tenkt meg 2 ganger om ...? Men om dere virkelig har vært venner og deltatt inn og ut i hverandres liv over år,så må noe ha skjedd ?????Og begge er komfortable med det sosiale hvor begges partnere er involvert? Ingenting shady der ??Veldig rart,dette her. Håper du finner ut av det 🌹 Og PS : spør henne rett ut ! Men du må tåle svaret.Du bør uansett trekke deg litt vekk,siden du føler deg usikker på HVA dere er. Diffuse vennskap er ikke vennskap De kan ha vært,,,men kan også ha gått ut på dato. Da er det viktig å ikke krampeholde,men bevare det gode som var. Vi møter MANGE mennesker i livsveven,,,grunnen til at mange spinner andre tråder er deres fargevalg. Ikke tråkk på pedalen i andres vev. De må selv ta dine tråder inn. ❤ i sitt bilde. Endret 9. juli 2022 av Havspeil
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #12 Skrevet 9. juli 2022 Spesielt opplegg. Ville spurt henne om hva greia var. Anonymkode: bcdae...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spesielt opplegg. Ville spurt henne om hva greia var. Anonymkode: bcdae...5e9 Samme her. Spør ho rett ut! Sei at du føler deg ukomfortabel med å dra på festen når du har inntrykk av at du egentleg ikkje er velkomen. Anonymkode: e0f66...8d2 1
missmcbeal Skrevet 9. juli 2022 #14 Skrevet 9. juli 2022 Hadde ikke dratt og hadde samtidig kuttet ut vennskapet. Dette er veldig merkelig.
Gjest Warrior Skrevet 9. juli 2022 #17 Skrevet 9. juli 2022 (endret) Nei jeg hadde ikke dratt, og jeg hadde sagt i fra at sånn oppførsel gjør bare ikke ekte venner og jeg bruker ikke tiden min på falske venner. Hadde enkelt og greit blitt sint og kuttet ut folk som oppfører seg sånn. Det er ekte venner som er der for hverandre hele tiden og som er glad i hverandre jeg bruker tiden min på Ikke folk som sårer, utestenger og ikke bryr seg. Endret 9. juli 2022 av Warrior
Gjest kruspersilletaco Skrevet 9. juli 2022 #18 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har en venninne som skal feire bursdag i dag, men hun har ved flere anledninger gjort det ganske klart at hun ikke egentlig vil ha meg der. Først inviterte hun ca 60 andre personer før meg (og hun kaller seg bestevenn?), og jeg hørte ingenting om denne festen før jeg spurte henne om planene for bursdagen hennes. Hun hadde da hatt ganske mange anledninger til å invitere meg, vi prater sammen hver dag og har vel sett hverandre et par ganger i uka siden festen ble planlagt. Hun har invitert folk hun har møtt EN GANG før hun i det hele tatt tenkte på meg, så jeg har jo vært utestengt av en grunn. Og i går lurte hun på om jeg i det hele tatt kunne feste siden jeg var så sliten (i GÅR!)..... Føler meg veldig lite velkommen. Alle vennene våre hadde hørt om denne festen og ingen hadde sagt noe til meg. Hadde du dratt? Anonymkode: 39c57...321 Nei, det hadde jeg ikke, og hadde sluttet å ta kontakt med henne. Det er jo tydelig at hun ikke vil ha deg der? Og ingen har sagt noe til deg, eller nevnt denne festen? Fordi hun har bedt dem om å la være, eller?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #19 Skrevet 9. juli 2022 Selvfølgelig ikke. Anonymkode: d6868...a12
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #20 Skrevet 9. juli 2022 Sikker på at hun ikke tok det for gitt at du skulle komme da? Spør på en vennlig måte. Anonymkode: b3463...4c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå