AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Synes det er litt interessant. Før tenkte jeg ikke over annet enn at det er koselig å drømme om han. Men nå ser jeg at det er et slags mønster i det. De periodene jeg ikke ser han så ofte, drømmer jeg om han på natta. Hvis det går 2-3 uker siden jeg har sett han, så dukker han opp i drømmene. Drømmer ganske hverdagslig at vi møtes der vi pleier å møtes i virkeligheten, noen ganger har jeg lyst til å kysse han, men våkner før det skjer. Andre ganger bare prater vi som vanlig. Akkurat i natt drømte jeg at vi holdt rundt hverandre, hadde noe på gang, sendte masse meldinger til hverandre... Er det noe underbevisstheten vil si meg? Annet enn at jeg er litt kär? Har ikke kontakt med han på annen måte at vi sees ca 2-8 ganger pr mnd. Anonymkode: 89d47...e6f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Hvorfor ikke du bare snakker med han og forteller at du liker han. Gjør drømmene dine til virkelighet! Husk man lever bare en gang! Anonymkode: 7a13f...e47
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor ikke du bare snakker med han og forteller at du liker han. Gjør drømmene dine til virkelighet! Husk man lever bare en gang! Anonymkode: 7a13f...e47 Jeg er på jobb når vi sees. Får meg ikke til å åpne meg opp om det. Jeg kjenner han egentlig ikke, men vi har en fin tone og han virker litt flørtete. Vil bli kjent, men ta det veldig gradvis.. Anonymkode: 89d47...e6f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Dere er jo connected når du drømmer om han, underbevisstheten din sier at dette er en bra ting, og dere er på samme bølgelengde Anonymkode: cfc54...47c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Du er interessert i han! Kanskje det er gjensidig? Finn ut om han er singel først. Om han er singel, mot deg opp å ta kontakt😃 Anonymkode: f806e...443
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere er jo connected når du drømmer om han, underbevisstheten din sier at dette er en bra ting, og dere er på samme bølgelengde Anonymkode: cfc54...47c Tror du? AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er interessert i han! Kanskje det er gjensidig? Finn ut om han er singel først. Om han er singel, mot deg opp å ta kontakt😃 Anonymkode: f806e...443 Han er singel. Anonymkode: 89d47...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå