Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sykepleier på sengepost og tjener ca 30 000 kr etter skatt uten overtid. Holder på å samle inn attester for å øke lønnsansennitet.

Hvis jeg vil tjene bedre, hvor burde jeg søke?

Anonymkode: 9582e...5c9

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepinne
Skrevet

Hvis du er villig til å flytte på deg og bli vikarsykepleier (travelling nurse som det så pent heter på engelsk) kan du tjene betydelig bedre med det rette bemanningsbyrået. Lønn kommer jo også an på erfaring og kompetanse innenfor yrket. Hvis du reiser nordover kan du få bonuser, og avdrag på studielån, og bemanningsbyråer vil også kunne tilby husrom (ofte et rom i kollektiv eller lignende) og gratis reise.

Jobber du i Oslo kommune har du en helt egen tariff, der for eksempel jobb annenhver helg gir det 120 kr ekstra i timen.

Det blir litt generelt når du ikke oppgir mer informasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Har 2 bekjente som gikk fra sykehus til legemiddelindustrien. Tjente mye bedre. 

Begge sluttet  og jobber på sykehus igjen. 

Anonymkode: 5f3da...fd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De søker etter sykepleiere/medic offshore nå. Det betaler ganske bra. Du må ta Sikkerhetskurs først men det tjener du jo inn kjapt. Den ene stillingen gjaldt fom nå til ut 2023. 

Anonymkode: 88fdb...28a

• 4 uker senere...
Gjest Frysepinne
Skrevet

Ha, ha, jeg leste på Tictoc i dag at den beste betalte sykepleierjobben er som legefrue 😂

AnonymBruker
Skrevet
Frysepinne skrev (22 timer siden):

Ha, ha, jeg leste på Tictoc i dag at den beste betalte sykepleierjobben er som legefrue 😂

Vel leger i Norge gifter seg ofte med leger....det er ikke som før i tiden 😛 Har dessuten mann og er ikke så interessert i å være en trophy wife, men takk for tips! 😛 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 18.01):

De søker etter sykepleiere/medic offshore nå. Det betaler ganske bra. Du må ta Sikkerhetskurs først men det tjener du jo inn kjapt. Den ene stillingen gjaldt fom nå til ut 2023. 

Spennende! Har du link til annonsen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 18.01):

Glem det...må ha 5 års erfaring fra klinikk, og har bare 2.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel leger i Norge gifter seg ofte med leger....det er ikke som før i tiden 😛 Har dessuten mann og er ikke så interessert i å være en trophy wife, men takk for tips! 😛 

Som gift med lege kan jeg forsikre deg om at de færreste «legefruer» er trophy wives, vi har jobber som alle andre. 🤣  

Anonymkode: fc5c0...0a0

• Liker 1
Gjest Frysepinne
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Som gift med lege kan jeg forsikre deg om at de færreste «legefruer» er trophy wives, vi har jobber som alle andre. 🤣  

Men alle vet at konene til de mannlige kirurgene er trophy wifes da 😇

/kupp

AnonymBruker
Skrevet
Frysepinne skrev (4 timer siden):

Men alle vet at konene til de mannlige kirurgene er trophy wifes da 😇

/kupp

Nope, ikke de heller. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...