AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Typen har en kompis som jeg i utgangspunktet var ganske snål, men morsom. Vi har alle en felles interesse i gaming som har gjort at vi har hengt litt alle tre. Plutselig endret det seg ; skjønner ikke hvor det kom bra. Helt ut av det blå ble jeg nervøs når han kom på besøk, kjenner et sug i magen og sommerfugler. Hva gjør man med slikt? Holder meg selvfølgelig langt unna, og har absolutt null interesse av å gjøre noe som helst. Kjenner det er veldig slitsomt. Elsker kjæresten og ville aldri gjort noe for å såre han. Anonymkode: 68497...d37
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Bare fortsett, så går det over. Kanskje slutt å spille med han også Du kan innrømme det til kjæresten, så skjønner han hvorfor du vil holde avstand til denne kompisen Anonymkode: ff079...766
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare fortsett, så går det over. Kanskje slutt å spille med han også Du kan innrømme det til kjæresten, så skjønner han hvorfor du vil holde avstand til denne kompisen Anonymkode: ff079...766 høres lurt ut. Lurer på om det kan være noe hormoner inni bildet og. har byttet prevensjonsmidler og følt på rart i det siste😆 Men skal definitivt holde meg litt unna ja. Går nok over. Anonymkode: 68497...d37
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan innrømme det til kjæresten 🤯 Anonymkode: aa609...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 🤯 Anonymkode: aa609...b9b for ordens skyld kommer jeg ikke til å gå for akkurat det rådet. TS. Anonymkode: 68497...d37 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå