Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk meg en ny veninne da jeg var på vei ut av ett forhold. Vi ringte masse og hun ville finne på masse ting. Nå er jeg helt singel og så for meg at det skulle forsette sånn. Men nå er hun mer opptatt av jobben og blitt venner med kollega på fritiden. Jeg er litt såret.

Hun er ikke så interessert lenger virker det som. Men hun var veldig PÅ i starten...mer enn meg.  Jeg er lei meg, hun ga meg forhåpninger om ting vi skulle gjøre i fremtiden. 😢Er jeg plutselig ikke interessant lenger for henne? 

Anonymkode: 0b686...67f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke lett å svare på når vi ikke vet noe mer enn dette. Ble du singel på grunn av dette vennskapet? Isåfall - kan hun ha blitt stresset av det? Og angrer du på at du ble singel? 

Kanskje best å bare gå videre. Kanskje møter du noen nye etter hvert. Kan være godt å være litt alene etter et brudd også, tross alt!

Anonymkode: e4d36...449

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble også kjent med ei for noen mnd siden, hadde felles venner og visst hvem hverandre var lenge. 
i starten fikk jeg meldinger om at vi var sjelevenner og livet ut venner, og at hun anså meg som hennes nærmeste og. Det var ikke måte på hvor nær vi var.. 

nå hører jeg aldri fra henne mer.. hun er nok ei slik type som sier slike ting til nye venner for å knytte de til seg.. ser hun skriver mye ala samme til folk på fb. 
kjenner jeg blir skeptisk når det blir så voldsomt i starten.. 

venninnen din er nok opptatt med jobb, og vil pleie tid med kollegaer også. Hun har nok ikkke glemt deg 

Anonymkode: 2d4d0...170

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg fikk meg en ny veninne da jeg var på vei ut av ett forhold. Vi ringte masse og hun ville finne på masse ting. Nå er jeg helt singel og så for meg at det skulle forsette sånn. Men nå er hun mer opptatt av jobben og blitt venner med kollega på fritiden. Jeg er litt såret.

Hun er ikke så interessert lenger virker det som. Men hun var veldig PÅ i starten...mer enn meg.  Jeg er lei meg, hun ga meg forhåpninger om ting vi skulle gjøre i fremtiden. 😢Er jeg plutselig ikke interessant lenger for henne? 

Anonymkode: 0b686...67f

Dette er grunnen til at jeg ikke kaster meg inn i vennskap lenger. Masse meldinger og treff i starten for så å ende med drama og uvennskap. 

Anonymkode: 765cb...9ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...