AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Traff hverandre for 5 mnd siden. Definert hverandre som kjærester. Vi sender meldinger til hverandre hver dag men på grunn av jobb og tenåringsbarn på hver kant sees vi kun en gang eller to i uken. Vi bor 15 min unna hverandre. Jeg har alltid invitert han hjem til meg, laget mat og gjort det koselig, men jeg har kun vært innom hos han 1 gang. Han legger aldri opp til barnefri men kan godt gå på byen eller komme til meg. Jeg har uttrykt at å se hverandre 1 gang i uken ikke er nok for meg. Jeg blir lei meg og ensom i forholdet. Vi sover hos meg 2-3 ganger i mnd. Når jeg tar dette opp sier han bare at det blir bedre. Jeg vet jo at han liker meg og vi reiser snart på ferie sammen. Jeg synes bare han kunne tatt litt initiativ han også og ikke minst invitert meg hjem. Har til og med foreslått barnevakt her hjemme men da sier han bare vi tar det igjen i stedenfor å invitere meg til seg. Holder hender og kysser meg ute blant folk. Sier han er glad i meg. Sex er det som regel jeg som tar initiativ til 🙈 Blir så frustrert. Overreagerer jeg og roer ned eller er dette bare å gi opp? Trives veldig godt sammen med han men det blir så lite 😔 Anonymkode: a90ce...11e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Synes dere ser hverandre ofte om begge har barn. Du får se hvordan ferien går. Anonymkode: 885a0...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå