Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2002 #1 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hei! Er det flere som har fått cola som smaker for jævlig? I forrige uke kjøpte jeg ei 1,5 liters flaske og den måtte bare kastes. Synes det er rart at colaen stort sett alltid smaker forskjellig, i ulike flasker. Skulle ønske de begynte med engangsflasker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. oktober 2002 #2 Del Skrevet 19. oktober 2002 Så du om Colanen var produsert i Norge? Jeg har hørt om noen som har kjøpt brus som er produsert i andre land og som smaker pyton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 20. oktober 2002 #3 Del Skrevet 20. oktober 2002 Har du prøvd cola på boks? Jeg synes colaen på plastflasker smakte jævlig og gikk over til boks. Smaker mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 20. oktober 2002 #4 Del Skrevet 20. oktober 2002 her smaker colaen mye bedre enn i norge og det er mye mindre kyllsyre i colane her så jeg kan drikke cola hele dagen lang uten å få vondt i magen............ men jeg gjør ikke det lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #5 Del Skrevet 20. oktober 2002 Care: Det står faktisk ikke på flaskene hvor colaen er produsert, står bare at den er distribuert med tillatelse fra Coca-Cola Norge... Maeve: Joda jeg har prøvd cola på boks, og ja det er godt! :D Men desverre blir det litt dyrt for en fattig student i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. oktober 2002 #6 Del Skrevet 20. oktober 2002 En kollega av meg kjøpte en halvliter cola på en bensinstasjon for en måned eller to siden. Mannen hennes drakk en god slurk av den, og følte seg helt rar og uvel i magen etterpå; det luktet "vindusspylerveske" eller noe annet grusomt! Han gikk til lege og ble sjekket. Kollegaen min tok kontakt med næringsmiddeltilsynet, som straks kjørte til bensinstasjonen og hentet resten av flasken, som var blitt levert inn igjen av min kollega, for å kontrollere den. Selv tok hun med seg litt cola i en engangskopp som vi fikk lukte på, og det stinket død og pine! Jeg hadde aldri villet drikke det der!!! Hva som har kommet ut av dette, vet jeg ikke, da de fremdeles ikke har fått noen tilbakemelding fra næringsmiddeltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 20. oktober 2002 #7 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg fikk kjøpt en julebrusflaske i fjor, som smakte zalo rett og slett. Men det var julebrus da, ikke cola.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. oktober 2002 #8 Del Skrevet 20. oktober 2002 Gjør som meg- drikk vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. oktober 2002 #9 Del Skrevet 20. oktober 2002 Gått ut på dato kanskje? Smaker ikke jævlig akkurat,men rart. Glass-cola er best uansett. (men litt upraktisk) -Madison- en trofast cola drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #10 Del Skrevet 20. oktober 2002 Majken: Julebrus eller cola, det kan forsåvidt være det samme dersom den rare smaken kom av at flaska ikke var ren. Det finnes jo folk som heller bensin, white spirit og vaskemidler på flaskene...håper bare de blir ordenlig vaska slik at det ikke blir rester igjen. Madison: Nei, jeg tror faktisk ikke den var utgått på dato, de fleste flaskene man kjøper er jo holdbar nesten ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 21. oktober 2002 #11 Del Skrevet 21. oktober 2002 Og jeg har vanskelig for å tro at julebrusen går ut på dato før julaften.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. oktober 2002 #12 Del Skrevet 21. oktober 2002 Kanskje den var fra ifjor Majken Neida,men har kjøpt cola et par ganger som er gått ut på dato. Ikke alle butikker er flinke til å rullere/sjekke datoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 21. oktober 2002 #13 Del Skrevet 21. oktober 2002 Kanskje den var fra ifjor Majken Skal ikke se bort i fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiser Skrevet 21. oktober 2002 #14 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har kjøpt brus på 1 1/2 liters flaske som smakte absolutt pyton Sendte inn prøve på brusen til produsenten og fikk beskjed om at det hadde vært skyllemiddel på flasken... Flasker som blir pantet har ofte vært brukt til litt forskjellig, og denne gangen var det skyllemiddel for klær... Fristende?? Kaiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. oktober 2002 #15 Del Skrevet 21. oktober 2002 Glass-cola er som sagt best. Det tar vel ikke smak av noe heller.. Eller? Mulig jeg tar feil her men.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 21. oktober 2002 #16 Del Skrevet 21. oktober 2002 hmmmm, hvorfor kom dette innlegget da? Slettet den og skrev nytt jo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 21. oktober 2002 #17 Del Skrevet 21. oktober 2002 Tror jeg skal kjøpe glassbrus eller boksebrus heretter. Dyrere kanskje, men kanskje det motiverer meg til å drikke mer vann..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #18 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hallo Merkelig smak på Colaen har jeg også vært plaget med. Har funnet ut at det har noe med datoen å gjøre. Det kan nemlig bli en rar smak før den er utgått på dato. Når jeg kjøper cola, sjekker jeg bestandig datoen - og tar den som har lengst holdbarhet. Har vært borte i dette både på glass, 1/2 liters og 1 1/2 liters flasker, så det kan neppe ha noe med hva flaskene tidligere kan ha inneholdt. Vel, håper du slipper det flere ganger........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå