Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går fikk jeg melding fra han der det sto «Jeg elsker deg, alltid». Det er 7 år siden sist og likevel brast jeg i gråt, før jeg bare lukket meldingen, uten å svare. Likevel var det godt, beroligende, å lese at han føler der samme for meg som jeg føler for han.. Fortalte det til bestevenninna mi som bare sier at ja, enda et tegn på at han er gal. Så ikke mye trøst å få for sorgen jeg kjenner på. Så lufter det bare her. 

Anonymkode: 53458...450

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde i flere år at jeg hadde en sånn, «the one that got away». Men det var fram til jeg møtte den virkelig store kjærligheten. 

Pass på at du ikke lukker deg for andre fordi du romantiserer det du og han hadde. Og dropp å svare han som skrev dette… lukk han ute og åpne opp for andre.

Anonymkode: 3393f...305

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg trodde i flere år at jeg hadde en sånn, «the one that got away». Men det var fram til jeg møtte den virkelig store kjærligheten. 

Pass på at du ikke lukker deg for andre fordi du romantiserer det du og han hadde. Og dropp å svare han som skrev dette… lukk han ute og åpne opp for andre.

Anonymkode: 3393f...305

Nei, svarer ikke..  Jeg har samboer og vi har vært sammen i 4 år, så jeg har gått videre for lenge siden. ❤️ Har aldri vært et alternativ å ta han tilbake, ikke når jeg var alene heller.

Det ble slutt fordi han hadde et alkoholproblem, som han ikke tok tak i. Og det er nok der sorgen er fra, hva om tenk hvis.. Men kommer alltid til å elske den personen han en gang var. jeg er bare lei meg for at ting ble som det ble, vi hadde det veldig fint og kjærligheten blir nok aldri borte, og det var godt å se at det er gjensidig, selvom det aldri blir realitet igjen. Et godt men vondt minne.. 

ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tilsvarende melding etter 7 år - vi var med hverandre rundt 4 år før det- , og alt jeg tenkte var...herregud, at han ikke går videre! Eller for den saks skyld fikser opp i livet sitt og de problemene som gjorde at det ikke ble oss. Synes det er creepy at han følger med på meg og er opphengt i vår fortid. 

Anonymkode: 19061...3a6

Skrevet

Jeg har fått den type meldinger i over 20 år.. Er fortsatt glad i han som venn, men det er også alt. Hadde ting vært litt annerledes hadde det vært oss, men han hadde dessverre for mye i bagasjen som ødela. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Jeg har fått den type meldinger i over 20 år.. Er fortsatt glad i han som venn, men det er også alt. Hadde ting vært litt annerledes hadde det vært oss, men han hadde dessverre for mye i bagasjen som ødela. 

Hva skjedde? Rusbruk?

Anonymkode: ce091...51f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skjedde? Rusbruk?

Anonymkode: ce091...51f

Psykisk syk, alkohol, og ferskt brudd. Blitt bedre, men han ramler utpå innimellom. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er trist når det blir sånn. Mange kunne hatt et veldig bra liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...