Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en på 3 mnd, som kun ler og smiler ved iherdig innsats fra oss foreldrene, så det blir jo ikke så veldig ofte det smiler eller ler😢 hvordan er deres?

Anonymkode: 8b4b6...3d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har en på 3 mnd, som kun ler og smiler ved iherdig innsats fra oss foreldrene, så det blir jo ikke så veldig ofte det smiler eller ler😢 hvordan er deres?

Min venninne har en datter som var helt lik. Meget alvorlig i ansiktet og lo sjeldent, men idag er hun 4 år og ikke noe «feil», veldig søt og blid unge den dag idag. Er det autisme du er redd for? Autisme viser seg ofte som mangel på blikkontakt i så liten alder, ikke om de ler eller ikke 

Anonymkode: 5288d...35b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Bare slapp av! Tre mnd er fortsatt så veldig lite :) At hun ler i det hele tatt er jo faktisk tidlig.

Gi det to mnd til så skal du se at hun gliser med hele fjeset bare hun hører stemmen din.

Og mangel på blikkontakt ved tre mnd er virkelig ikke et tegn på autisme heller. Det er for tidlig å si noe om det også.

Endret av Regnbuefisk
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Min er 4 mnd og ler fremdeles ikke. Smiler da.

Anonymkode: 44729...73b

AnonymBruker
Skrevet

Mine har ikke ledd før 5-6 mnd 😄

Anonymkode: 80083...7d7

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med helsesøster, ikke KG ❤

Anonymkode: c6f46...f2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Snakk med helsesøster, ikke KG ❤

Anonymkode: c6f46...f2a

Ønske rå høre andres erfaringer også, ikke bare en. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tvillinger som var helt ulike som babyer. Den ene lo og smilte masse, og "skravlet" dagen lang. Den andre var alvorlig og stille. I dag er de 15 år og helt normale, friske, glade og kule unger begge to, men den ene er fremdeles litt mer alvorlig og grublende, mens den andre lever veldig i nuet, litt som en sommerfugl. Babyer er små personligheter, de kommer ikke med en fasit.

Anonymkode: 974fb...167

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min baby på nesten tre måneder smilte veldig lite frem til den siste uka. Det var ikke smil hver dag, men noen ganger en veldig intens blikkontakt mens det rykket litt i munnen hennes.

For rundt ei uke siden fant hun ut av det, og nå har det vært masse smil. De er fremdeles mest til meg, men også litt til faren og storebror.

I går lo hun også litt mens vi lekte, men det har ikke gjentatt seg.

Det blir mer smil etterhvert.

Anonymkode: 9bfab...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...