AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 De kan jo ingenting, spør man om noe kan de ikke svare på det. Får ikke de opplæring? Anonymkode: f5044...205 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De kan jo ingenting, spør man om noe kan de ikke svare på det. Får ikke de opplæring? Anonymkode: f5044...205 De får vel opplæring men lærer ikke alt med en gang. Lærer etterhvert Anonymkode: cce49...a73 5
Knirke Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Du må jo nesten si hvilken bransje og hvilken arbeidsplass du mener, ellers er det jo umulig å svare... 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Knirke skrev (5 timer siden): Du må jo nesten si hvilken bransje og hvilken arbeidsplass du mener, ellers er det jo umulig å svare... Xxl. Sykkel avdeling. Han hadde null peiling. Viste ikke forskjell på dekk framme og bak. Anonymkode: f5044...205
Mezzosoprena Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De kan jo ingenting, spør man om noe kan de ikke svare på det. Får ikke de opplæring? Anonymkode: f5044...205 Du tenker nå på absolutt alle sommervikarer og absolutt alle jobber? Eller har du mer konkrete eksempler du kan legge fram, slik at vi faktisk kan ta stilling til påstanden din...
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Teatrica skrev (2 minutter siden): Du tenker nå på absolutt alle sommervikarer og absolutt alle jobber? Eller har du mer konkrete eksempler du kan legge fram, slik at vi faktisk kan ta stilling til påstanden din... Les svar over deg. Anonymkode: f5044...205 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De kan jo ingenting, spør man om noe kan de ikke svare på det. Får ikke de opplæring? Anonymkode: f5044...205 Ikke alltid, det kommer jo an på hvor travelt opptatt de andre er, og samt om de er villig til å gi opplæring de som jobber der fra før. Man regner jo faktisk med at de som jobber i sykelavd. er opptatt av sykler og av den grunn kan en del om den. Eller at man har interesse men ikke har lært alt ennå. Helt vanlig, MEN hadde det vært meg så hadde jeg gjort slik jeg alltid har gjort i en ny jobb, lære meg det jeg ikke blir lært på egenhånd. Ja man leser alt man kommer over av bruksanvisninger, manualer, hva delene på sykkelen heter, hvordan man stiller gir osv osv osv. Å jobbe er ikke bare å utføre jobben, man må selv sørge for at man har de redskap innad som man trenger, man må selv gjøre en innsats i arbeidslivet. Han lærer nok etter hvert Anonymkode: ac395...c7e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #8 Skrevet 9. juli 2022 uheldige arbeidsforhold frykt-kultur hos XXL bare for å nevne noen få saker. Så hos XXL ville jeg aldri i verden støttet ved å legge igjen penger der i alle fall. Jeg blir overhodet ikke overrasket dersom ledelsen hos XXL absolutt DRITER en lang marsj i alt som kan kalles for "opplæring" uansett om deres ansatte er vikarer eller mer faste ansatte. Anonymkode: 7b0f4...bfe 2
Curiousine Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De kan jo ingenting, spør man om noe kan de ikke svare på det. Får ikke de opplæring? Anonymkode: f5044...205 De får ikke nok opplæring
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #10 Skrevet 9. juli 2022 Var innom en kid butikk, der stod det en ung fyr som ikke kunne med kassa..han orket ikke gå hente noen så ble stående i nesten 10 min før venninna mi som jobber i butikk endte opp med å måtte hjelpe han. Anonymkode: b05a6...3dd
AnonymousBruker Skrevet 16. juli 2022 #11 Skrevet 16. juli 2022 Jobber i butikk, og der må vi (alle) som jobber fra før av lære bort til de nye. Ja, det er lederen sitt ansvar, men når man får en ny kollega må man vel tåle å lære bort? Er ikke det en del av jobben? I tillegg, visste du og kunne alt da du hade vært under opplæring?🧐 Forestill deg å være den personen. Kanskje lære bort det du kan, fremfor å skrive at vikarer ikke kan noe? Da er jo egt det ikke noe rart i min mening…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #12 Skrevet 16. juli 2022 Jobber ikke på xxl, men er snakk om en butikk ish jobb, jeg har ikke fått mye opplæring hvertfall, har måttet spurt om hver minste ting og spør om ting flere ganger, fordi jeg spør om hvordan jeg gjør noe på kassa for eksempel, så bare gjør en annen som jobber der det for meg, istedenfor å vise meg, så jeg må spør på nytt neste gang jeg skal gjøre samme tingen ... Vet lite om varene også, prøver å hjelpe så godt jeg kan, men jeg har ikke tid til å gå rundt og sjekke hva alt det forskjellige er heller Anonymkode: 01f97...107
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #13 Skrevet 16. juli 2022 AnonymousBruker skrev (3 minutter siden): Jobber i butikk, og der må vi (alle) som jobber fra før av lære bort til de nye. Ja, det er lederen sitt ansvar, men når man får en ny kollega må man vel tåle å lære bort? Er ikke det en del av jobben? I tillegg, visste du og kunne alt da du hade vært under opplæring?🧐 Forestill deg å være den personen. Kanskje lære bort det du kan, fremfor å skrive at vikarer ikke kan noe? Da er jo egt det ikke noe rart i min mening… Det er ikke kundenes oppgave å lære opp sommervikaren. Jeg tipper vinklingen hadde vært litt annerledes om TS hadde snakket om en kollega. Anonymkode: a186d...b3f
AnonymousBruker Skrevet 16. juli 2022 #14 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke kundenes oppgave å lære opp sommervikaren. Jeg tipper vinklingen hadde vært litt annerledes om TS hadde snakket om en kollega. Anonymkode: a186d...b3f Forstår ikke helt hva du mener med at kundene skal lære? Aldri skrevet det… Det er jo kolleganene jeg skrev om som det ble nevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå