AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Er litt betatt av en jeg ikke kjenner særlig godt. Begynte å bli litt kjent, dvs. mer og mer prat når vi møttes tilfeldig. Men ikke veeldig mye personlig prat. For noen uker siden skulle han vise meg noe på mobilen sin. Da han tok den frem var han på en boligside. Jeg tenkte "neei, skal han flytte?" Men spurte ikke om det. Så litt vekk frem til han fant det han skulle vise meg. Snakka litt med han noen dagen senere og, men nå er det altså snart en mnd siden sist. Har en skikkelig uro i kroppen nå. Kanskje han har flytta? Han er ikke herfra, bodd her i ca ett år. Men jeg så han ikke før for et halvår siden. Vil ikke være nysgjerrig og spør og grave så mye, men hvis jeg ser han igjen må jeg bare høre om han har tenkt å bli værende her. Hvordan gjøre det på en casual og ikke-gravende måte? Anonymkode: 26a32...1df
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Jeg vil heller adressere den sykelige selvbevisstheten din, som virker å være på et livsbegrensende nivå. Du er faktisk interessert, men er livredd for å vise det, for hva skulle hele verden tenke om deg da, liksom? Anonymkode: 18bd0...e63 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg vil heller adressere den sykelige selvbevisstheten din, som virker å være på et livsbegrensende nivå. Du er faktisk interessert, men er livredd for å vise det, for hva skulle hele verden tenke om deg da, liksom? Anonymkode: 18bd0...e63 Ja, det er jo en angst inne i bildet. Jobber med det, og kjenner at jeg ikke får til å holde det i sjakk når jeg er litt interessert i en fyr. Anonymkode: 26a32...1df
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Neste gang du møter han kan du si no sånt som: åja du bor her ennå? Er så lenge siden jeg har sett deg. På den måten får du nok vite det du er ute etter. Anonymkode: 6aa5a...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Neste gang du møter han kan du si no sånt som: åja du bor her ennå? Er så lenge siden jeg har sett deg. På den måten får du nok vite det du er ute etter. Anonymkode: 6aa5a...5bd 👌👌 tenkte på det selv, at nå er det faktisk så lenge siden jeg har sett han at det er ok å si. Anonymkode: 26a32...1df
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Gud forby å ta littegrann initivativ og å vise et milligram av interesse! Anonymkode: f51d9...52a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 Trenger ikke å bety noe spesielt. Mange ser på boligannonser uten at de akkurat har tenkt å flytte. Kan være en kamerat som ser på bolig, eller familie som ser etter noe nytt. Selv har jeg venner som jobber som eiendomsmeglere, og kan ofte se på boliger som de legger ut fordi jeg synes det er interessant å se på hus/leiligheter. Neste gang du møter ham kan du vel ta initiativ til at dere går og tar en kaffe sammen? Anonymkode: 24031...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå