AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Del Skrevet 9. juli 2022 Skal bare være et par dager og dette blir ferien i år, så trenger tips til gode steder som er verdt å besøke. Han vil på museum og å shoppe. Elsker å se rundt i butikker, være på oppdagelsesferd og folkelivet 😊 Anonymkode: bbc90...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Del Skrevet 9. juli 2022 Teknisk museum. Norsk Folke museum. Nasjonalt Medisinsk museum Shopping: Karl Johans gate, Aker Brygge, Oslo City. Grunerløkka er også hyggelig, men kanskje ikke så mye for en tenåring Anonymkode: 83094...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Del Skrevet 9. juli 2022 Ta bussen opp til Ekebergparken Anonymkode: a2c71...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Del Skrevet 9. juli 2022 Teknisk museum, Outland, Neo Tokyo og Oslo street food er min tenårings favoritter 😅 Anonymkode: 54672...fbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Del Skrevet 9. juli 2022 Teknisk museum, naturhistorisk museum, paradox nede i Oslobukta. Aner ikke hvor tenåringsgutter shopper, men kjøper mye på Zara til min 6-åring. Og de har fine klær til eldre gutter har jeg sett. Er han litt nerdete er Outland spennende, ja. Det er kult i området rundt Blå. Anonymkode: 37b27...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Del Skrevet 10. juli 2022 Er i Oslo med min datter på 12 på helgetur nå. Kanskje litt andre interesser enn gutter, men dette ville hun gjøre: Gå på Munch-museet og se de kjente maleriene -shoppe på outland og neotokyo -spise donuts på den nye sjappa ved munchmuseet -middag på Pincho Nation (et must når vi er i Oslo). Oslo Street food er også gøy. hvis det er fint vær når dere er i Oslo, anbefaler jeg å ta med badetøy og stikke innom Sørenga for en dukkert. De er så flinke til å gjøre fjorden tilgjengelig for folk i Oslo. Min by (Trondheim) kunne lært noe der… Anonymkode: 8989b...b91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 10. juli 2022 #7 Del Skrevet 10. juli 2022 Ville sett det nye Munch museet og eventuelt Nasjonalmuseet. Gå på Karl Johan og se i butikker. Pincho Nation er morsom og spise på, kanskje Pascal kan besøkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #8 Del Skrevet 10. juli 2022 Litt sightseeing rundt Kvadraturen hadde gjort seg for poden. 👍 Anonymkode: bf659...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #9 Del Skrevet 10. juli 2022 Ta zipline på Holmenkollen Museum: Avhengig av interesser. Kontiki, Fram, Teknisk, Historisk museum, Akershusfestning. Handling: Steen og strøm: snobbete Bogstadveien: Blanding. Løkka: Hip Egertorget/sentrum: Luksus + kjeder Sportsbutikker: Oslo Sportslager, Sportsnett. Ellers: Sjekk ut nye Bjørvika, mathallene, Frognerbadet. Anonymkode: 58786...d16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #10 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De er så flinke til å gjøre fjorden tilgjengelig for folk i Oslo. Ja, alle 600k innbyggere får dele på en hel flytebrygge 😍 Anonymkode: 7fa0c...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #11 Del Skrevet 10. juli 2022 New yorker IG urban på shopping Anonymkode: afc6b...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #12 Del Skrevet 10. juli 2022 Vippa hvis det er fint vær (street food). Spasertur på Grønland og Grünerløkka for folkeliv og kafe. Båt ut til en av øyene for å bade hvis det er fint vær. Teknisk museum og Munchmuseet. Aker Brygge og Tjuvholmen for folkeliv, mat og butikker. Anonymkode: 535c4...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #13 Del Skrevet 10. juli 2022 Oppdagelsesferd; Gå opp hele akerselva, bad i frysja og innom teknisk. Anonymkode: 58786...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå