Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i uke 39+2, og i dag tidlig når jeg skulle snu meg i senga fra den ene siden til den andre siden så rant det en del vannaktig fra skjeden. Trusa ble gjennomvåt, men kun sånn 5 cm x 5 cm. Det har foreløpig ikke kommet noe mer. 

Er det noen som har opplevd å bare lekke litt fostervann? 

Anonymkode: 1f54a...a32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan skje. Men du bør heller ringe føden for å få råd enn å spørre på kvinneguiden. 

Anonymkode: 7f603...ec4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er gravid i uke 39+2, og i dag tidlig når jeg skulle snu meg i senga fra den ene siden til den andre siden så rant det en del vannaktig fra skjeden. Trusa ble gjennomvåt, men kun sånn 5 cm x 5 cm. Det har foreløpig ikke kommet noe mer. 

Er det noen som har opplevd å bare lekke litt fostervann? 

Anonymkode: 1f54a...a32

Kan hende du tisset på deg

Anonymkode: 3d9ee...b76

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som fostervann. Ta på deg et bind og dra en tur til sykehuset :)

Anonymkode: 871ae...057

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sånn nå i uke 30 og det er litt urinlekkasje, men iom du er så langt på vei så kanskje du bør kontakte føden. Ta med trusa. De kan lukte forskjell :)

Anonymkode: ba01d...9c5

AnonymBruker
Skrevet

Kan også være utflod. Var inne til sjekk fordi vi (altså jeg og føden) mistenkte vannavgang, men det var bare veldig vannete utflod. Jordmor forklarte at mot slutten kunne utfloden bli veldig vannete (fikk ikke helt med meg hvorfor, men det hadde med baby å gjøre i hvert fall) og at baby lå sånn til at både utflod og fostervann kunne oppleves som små dusjer eller sprut. Ring føden og forhør deg med dem. De var veldig tydelige på at mistanke om vannavgang ALLTID skulle sjekkes ut på grunn av infeksjonsfare, så ikke vær redd for at du er til bry. :)

Anonymkode: d415b...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...