AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hei, jeg har et litt teit spørsmål som jeg lurer på om noen kan svaret på. Vanligvis når jeg har mensen kommer det masse mørkrød/svart blod, masse slim etc. Men de to siste gangene har det kun vært rent rødt blod.lys i fargen, Ingen slim eller klumper. Hvorfor det? Setter pris på svar, føles unødvendig å kontakte lege for dette her når det ikke er smerter eller noe annet symptomer.. Anonymkode: fefa4...6aa
Minya Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Du kan ha hatt tynnere livmorslimhinne de siste gangene. Alder, hormonnivåer, medisiner og stress kan ha ganske mye påvirkning på hvordan menstruasjonen din er. Bruker du p-piller eller andre prevensjonsmiddel med hormoner i, kan det feks hende at du må ha en annen type, trenger refill (p-stav) eller kroppen begynner å venne seg til hormonene i dem. Endret menstruasjon, uavhengig om det er normal mens eller bortfallsblødning (blødning ved bruk av p-piller er ikke vanlig mens) bør alltid undersøkes av lege eller gynekolog i tilfelle du har celleforandringer, cyster, kreft eller unormal graviditet, selv om det ikke nødvendigvis er noe alvorlig på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå