Gå til innhold

Plutselig mye mens, og mer smerter. Abort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hver mnd har jeg hatt lite, men etter en GY og en biopsi hos legen for 3 uker siden så fikk jeg store blødninger denne gangen. Er så mye at jeg lå løpe hver morgen. Har også hatt uveskyttet sex, kan det hende et evt graviditet ble støtet ut? Jeg fikk mensen litt før tiden denne gangen. 

Anonymkode: d432d...09a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Lå løpe"?

Anonymkode: a3401...a54

AnonymBruker
Skrevet

Her har det hendt at det plutselig en mnd er mye mer blødninger og smerter enn vanlige mnd. Så det forekommer uten spesiell grunn og.

Anonymkode: 61a29...560

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Lå løpe"?

Anonymkode: a3401...a54

Må løpe. 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke så mye av dette egentlig jeg. Blør du så mye at du må løpe hver morgen?

Anonymkode: 2e364...f44

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 11.41):

Skjønte ikke så mye av dette egentlig jeg. Blør du så mye at du må løpe hver morgen?

Anonymkode: 2e364...f44

Vanligvis har jeg veldig lite mens. Denne gangen har jeg hatt en typisk andredagsmens hele tiden. Hatt mensen i fem dager med mye blødninger. Smerter i begynnelsen. Kjennes ut som en tidlig abort.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 8.03):

Har hver mnd har jeg hatt lite, men etter en GY og en biopsi hos legen for 3 uker siden så fikk jeg store blødninger denne gangen. Er så mye at jeg lå løpe hver morgen. Har også hatt uveskyttet sex, kan det hende et evt graviditet ble støtet ut? Jeg fikk mensen litt før tiden denne gangen. 

De gangene jeg har hatt spontanabort så kjennes det ut som mageknip og diaré sammen med blodet som kommer. 

Anonymkode: 5b610...79c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen måneder med veldig sterke smerter, andre måneder mindre. Blødningen kan også endre seg mye hos meg. Denne måneden har jeg hatt mye smerter og blødd mye mer enn jeg normalt gjør. Tror egentlig det er vanlig at det endrer seg litt. En graviditetstest vil mest sannsynlig slå ut om det er en spontanabort og du kun er et par dager ut i den. Bare for å vite.

Anonymkode: aa5a6...706

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har noen måneder med veldig sterke smerter, andre måneder mindre. Blødningen kan også endre seg mye hos meg. Denne måneden har jeg hatt mye smerter og blødd mye mer enn jeg normalt gjør. Tror egentlig det er vanlig at det endrer seg litt. En graviditetstest vil mest sannsynlig slå ut om det er en spontanabort og du kun er et par dager ut i den. Bare for å vite.

Anonymkode: aa5a6...706

Jeg er på den sjette dagen og blør enda! Friskt blod. 

Hvis jeg kjøper graviditetstest på onsdag, vil den kunne slå ut da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...