AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Har hver mnd har jeg hatt lite, men etter en GY og en biopsi hos legen for 3 uker siden så fikk jeg store blødninger denne gangen. Er så mye at jeg lå løpe hver morgen. Har også hatt uveskyttet sex, kan det hende et evt graviditet ble støtet ut? Jeg fikk mensen litt før tiden denne gangen. Anonymkode: d432d...09a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Her har det hendt at det plutselig en mnd er mye mer blødninger og smerter enn vanlige mnd. Så det forekommer uten spesiell grunn og. Anonymkode: 61a29...560 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Lå løpe"? Anonymkode: a3401...a54 Må løpe. Anonymkode: d432d...09a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Skjønte ikke så mye av dette egentlig jeg. Blør du så mye at du må løpe hver morgen? Anonymkode: 2e364...f44
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 11.41): Skjønte ikke så mye av dette egentlig jeg. Blør du så mye at du må løpe hver morgen? Anonymkode: 2e364...f44 Vanligvis har jeg veldig lite mens. Denne gangen har jeg hatt en typisk andredagsmens hele tiden. Hatt mensen i fem dager med mye blødninger. Smerter i begynnelsen. Kjennes ut som en tidlig abort.. Anonymkode: d432d...09a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 8.03): Har hver mnd har jeg hatt lite, men etter en GY og en biopsi hos legen for 3 uker siden så fikk jeg store blødninger denne gangen. Er så mye at jeg lå løpe hver morgen. Har også hatt uveskyttet sex, kan det hende et evt graviditet ble støtet ut? Jeg fikk mensen litt før tiden denne gangen. Anonymkode: d432d...09a De gangene jeg har hatt spontanabort så kjennes det ut som mageknip og diaré sammen med blodet som kommer. Anonymkode: 5b610...79c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 Jeg har noen måneder med veldig sterke smerter, andre måneder mindre. Blødningen kan også endre seg mye hos meg. Denne måneden har jeg hatt mye smerter og blødd mye mer enn jeg normalt gjør. Tror egentlig det er vanlig at det endrer seg litt. En graviditetstest vil mest sannsynlig slå ut om det er en spontanabort og du kun er et par dager ut i den. Bare for å vite. Anonymkode: aa5a6...706
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har noen måneder med veldig sterke smerter, andre måneder mindre. Blødningen kan også endre seg mye hos meg. Denne måneden har jeg hatt mye smerter og blødd mye mer enn jeg normalt gjør. Tror egentlig det er vanlig at det endrer seg litt. En graviditetstest vil mest sannsynlig slå ut om det er en spontanabort og du kun er et par dager ut i den. Bare for å vite. Anonymkode: aa5a6...706 Jeg er på den sjette dagen og blør enda! Friskt blod. Hvis jeg kjøper graviditetstest på onsdag, vil den kunne slå ut da? Anonymkode: d432d...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå