Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har ikke sovet i natt. Har grått mine modige tårer. Jeg måtte la min ekskjæreste gå for 3 måneder siden. Jeg var mer glad i han enn han i meg. Vi var særboere på syvende året. Jeg har strevd lenge med å klare å gjøre det slutt men klarte det ikke så derfor ble det til at jeg holdt ut. Jeg fikk meg et kraftig slag i magen da jeg fikk vite at han har fått seg ny dame. Det gjør skikkelig vondt i hjertet mitt. Og det verste av alt er at jeg kjenner den nye kjæresten hans. Og uavhengig av dette så har jeg aldri likt hennes væremåte. Og jeg skjønner ikke smaken hans i dette valget. Sånn som jeg kjenner han er hun ikke helt "hans type". 

Men men, sjokket og magevondten går vel over en dag. Jeg er voksen og er på ingen måte klar for å slippe en ny mann inn i livet mitt. 

Takk for at du leste❤vet ikke helt hva jeg vil med å skrive dette men litt trøstende ord tar jeg gjerne imot.

Anonymkode: 319f0...d94

• Liker 3
  • Hjerte 25
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hei. Jeg har ikke sovet i natt. Har grått mine modige tårer. Jeg måtte la min ekskjæreste gå for 3 måneder siden. Jeg var mer glad i han enn han i meg. Vi var særboere på syvende året. Jeg har strevd lenge med å klare å gjøre det slutt men klarte det ikke så derfor ble det til at jeg holdt ut. Jeg fikk meg et kraftig slag i magen da jeg fikk vite at han har fått seg ny dame. Det gjør skikkelig vondt i hjertet mitt. Og det verste av alt er at jeg kjenner den nye kjæresten hans. Og uavhengig av dette så har jeg aldri likt hennes væremåte. Og jeg skjønner ikke smaken hans i dette valget. Sånn som jeg kjenner han er hun ikke helt "hans type". 

Men men, sjokket og magevondten går vel over en dag. Jeg er voksen og er på ingen måte klar for å slippe en ny mann inn i livet mitt. 

Takk for at du leste❤vet ikke helt hva jeg vil med å skrive dette men litt trøstende ord tar jeg gjerne imot.

Han er avhengig av å ha en i livet sitt og det betyr ikke så mye om hun heter Line, Trine eller Anne. Om hun er grei eller om hun er nedlatende. Han er en av de som bare MÅ ha en kjæreste og da tar man det man får og som er ledig. 

Anonymkode: df7fa...4b4

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

menn i ett nøtteskall.. kjærligheten er tøff og ikke noen spøk. Dette var riktig avgjørelse for deg og det må du huske på selv om det er vondt nå, på sikt så vil det ordne seg. ta vare på deg selv, det er det som er viktig nå🤗

Anonymkode: 6c3fd...0d1

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan trøste deg med at hun nok kun er rebound, for ham. Det vil ikke vare lenge.

Anonymkode: 48f95...bcb

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn i et nøtteskall. Min eksmann passet på å finne seg ei ny og så ville han skilles. Rist det av deg og kom deg videre. 

Anonymkode: 6a0d6...173

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo forsåvidt ikke gjort noe galt, men skjønner det er vindt for deg. Du er jo glad i han.

Menn er ofte raskt inn i nye forhold, og det har ingenting med deg å gjøre. 

Gi deg noen dager å sørge, så får du løfte hodet og se fremover. Ikke plag deg selv med tanker om de to. Fyll dagene dine med venner, familie og interesser. Tiden går og dette blekner helt. 

Anonymkode: a3cca...c1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sånn var eksen min også. Sa han måtte slå opp med meg etter 6 års særboerskap fordi jeg var mer glad i ham enn han var i meg. Så da skjønte jeg at det at jeg venta på at han skulle ta neste steg i forholdet vårt, var forgjeves og at det aldri kom til å bli vi som ble gift eller fikk barn. Med kvalme og tungt hjerte gråt jeg meg gjennom sommeren og meldte meg på en datingside. Etter noen mnd ble jeg overraskende betatt av en ny og starta et forhold til ham. Mens eksen min, som er den mer nostalgiske typen, har sett lei seg ut helt siden da, pga et brudd HAN ville ha. Kjæresten min er veldig annerledes enn eksen, med vilje, for jeg blir turned off av alt som minner om eksen. Så min eks ville sikkert sagt at nåværende aldri kan være min type....

Intet burde være mindre sjokkerende enn at folk som blir grundig avvist, går videre i livet og ikke gråter over den som aldri satte pris på dem.

Anonymkode: b34d2...0a6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hehe....sånn er det. Min gikk fra meg med, men hadde nok ei på si`så.... han har ikke hatt prbl.med noenting. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

menn i ett nøtteskall.. 

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn i et nøtteskall. 

Anonymkode: 6a0d6...173

Kvinner i et nøtteskall. For mange som blir dumpet, så er det ikke aktuelt å sitte hjemme og grine og grave seg ned i et hull på grunn av ei dame som ikke ville ha en, og ikke alle behøver 6-12 måneder på å komme over et forhold. 

Anonymkode: 8f542...c3d

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke du som gjorde det slutt da?

Anonymkode: a1143...df2

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min ex tok med seg ei dame hjem fra byen etter 3 uker. Ei han traff på tinder. Ei venninne som bor i samme blokk så han hun gikk hjem søndag morgen 

Anonymkode: 2c800...370

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var det ikke du som gjorde det slutt da?

Anonymkode: a1143...df2

Det kan være like vondt for det.

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg flyttet fra eksen min hadde han en annen JENTE i senga. Jeg uthever jente fordi hun var ung, knapt myndig tror jeg. Enda visste han at jeg skulle komme å hente tingene mine akkurat da, så det var nok bare for å «såre» meg.

Møtte han på byen rundt et år etterpå, da ville han ha sex med meg selv om han enda er sammen med henne… Noen menn vil bare ha en kvinne i livet, samme hvem det er.

Anonymkode: 9d055...3c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du lot han gå, kan ikke klage da

Anonymkode: 962c2...966

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

...Jeg har strevd lenge med å klare å gjøre det slutt men klarte det ikke så derfor ble det til at jeg holdt ut. Jeg fikk meg et kraftig slag i magen da jeg fikk vite at han har fått seg ny dame. Det gjør skikkelig vondt i hjertet mitt...

Men men, sjokket og magevondten går vel over en dag. 

Sliter du generelt med å sette strek og gå videre fra situasjoner? 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Tusen takk for gode kloke ord. Det tar jeg til meg. ❤

Det gjør vondt selv om det var jeg som tok den endelige beslutningen om å avslutte forholdet. Måtte la han gå. Jeg kunne ikke fortsette å gi han mer av kjærligheten han ikke satte pris på. Jeg skulle gått for 4-5 år siden. Jeg ble bare mer og mer trist av å se at han forandret seg overfor meg.

Mulig at dette nye forholdet er en rebound. 

AnonymBruker
Skrevet

menn i ett nøtteskall.. kjærligheten er tøff og ikke noen spøk. Dette var riktig avgjørelse for deg og det må du huske på selv om det er vondt nå, på sikt så vil det ordne seg. ta vare på deg selv, det er det som er viktig nå🤗

Ts her. Tusen takk for trøstende ord❤

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke noe å tenke på. Er nok bare noe nytt han vil knulle på en stund. Når han har gått lei dumpes hun. 

Anonymkode: f3f36...91a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sliter du generelt med å sette strek og gå videre fra situasjoner? 

Jeg tenker at jeg sliter med å sette grenser for meg selv ja. Jeg burde gått fra han tidligere, jeg hanket inn ganske mange røde flagg. Men jeg stod ikke opp for meg selv å sa i fra. Jeg er vokst opp med at man tier ihjel ting som plager en. Det var adferd og ting som ble sagt jeg reagerte på, uten at jeg klarte å si fra. - jeg jobber med å legge dette forholdet bak meg.

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da jeg flyttet fra eksen min hadde han en annen JENTE i senga. Jeg uthever jente fordi hun var ung, knapt myndig tror jeg. Enda visste han at jeg skulle komme å hente tingene mine akkurat da, så det var nok bare for å «såre» meg.

Møtte han på byen rundt et år etterpå, da ville han ha sex med meg selv om han enda er sammen med henne… Noen menn vil bare ha en kvinne i livet, samme hvem det er.

Anonymkode: 9d055...3c9

Huffvære altså, det måtte være tøft for deg å finne en jente i senga. Den var stygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...