AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Noen som har blitt klok på hvorfor noen er utro på fylla? Er det sånn at de er trofaste så lenge de ikke drikker? Samboeren min prøvde seg på venninna mi mens han var veldig full. Helga etter ble han interessert i samme venninna på nytt og flørtet med henne når han var veldig full, noe jeg synes var sjokkerende med tanke på hvor mye problemer helga før hadde skapt for oss. To helger etter der igjen ble han veldig full, og begynte å oppsøke jenter på dansegulvet med en gang jeg ikke så. Han er like fra seg nå som han var forrige gang, gråter masse og sverger at han skal prøve å endre seg. Han har kontaktet avrusning, sier han lover å ikke bli så full igjen og vurderer å slutte med alkohol helt. Likevel så klarer jeg ikke å riste av meg tanken av at alkohol bare forsterker følelser, og frembringer det man egentlig vil gjøre? Er redd for at han blir sånn allerede nå når han er full, er et tegn på at han kommer til å være utro edru i fremtiden når forholdet ikke lenger er like spennende. Han er nok i faresonen for alkoholisme, men er usikker på om han faktisk er alkoholiker om det har noe å si. Anonymkode: 34a93...5c6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Han hadde jeg aldri turt å stole på. Jeg hadde tolka det dit hen at han er interessert i andre damer og ikke så veldig interessert i meg lenger. Anonymkode: 16ebd...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå