AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hei er kvinne på 27, men ganske en ung sjel, foretrekker menn mellom 20-24, men ender med at eldre griser på 33 som flørter med meg. føler jeg ikke finner det jeg fortjener , hver gang jeg er ute på byen så ender det bare sex med de 20-24 og ikke noe mer, føler meg verdiløs til tider. hvordan skulle jeg kunne finne kjærligheten jeg fortjener? noen tips? steder? Anonymkode: e2e77...fbb
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Du er 27 og synes de på 33 er griser? Anonymkode: ce5fe...fc3 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei er kvinne på 27, men ganske en ung sjel, foretrekker menn mellom 20-24, men ender med at eldre griser på 33 som flørter med meg. føler jeg ikke finner det jeg fortjener , hver gang jeg er ute på byen så ender det bare sex med de 20-24 og ikke noe mer, føler meg verdiløs til tider. hvordan skulle jeg kunne finne kjærligheten jeg fortjener? noen tips? steder? Anonymkode: e2e77...fbb Du får jo akkurat det du fortjener. Ingenting. Anonymkode: d9694...399 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei er kvinne på 27, men ganske en ung sjel, foretrekker menn mellom 20-24, men ender med at eldre griser på 33 som flørter med meg. føler jeg ikke finner det jeg fortjener , hver gang jeg er ute på byen så ender det bare sex med de 20-24 og ikke noe mer, føler meg verdiløs til tider. hvordan skulle jeg kunne finne kjærligheten jeg fortjener? noen tips? steder? Anonymkode: e2e77...fbb De på 33 er jo i samme alder gruppe som deg lol. Anonymkode: 194aa...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå