Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det verdt å kjøpe en blush til 400kr, mens jeg kan finne en helt lik blush i farge til 100kr? Jeg har alltid hatt veldig billig sminke, men lurer på hvordan dyr sminke er i forhold til det. Min foundation som jeg har brukt i mange år er fra NYX, og den koser 140kr. Her om dagen kjøpte jeg en ny foundation til 400kr fra Clinique, og må si at jeg merket kjempestor forskjell på foundation. Men er all sminke sånn? Skjønner at man kan merke slik på foundation, men hva med øyeskygger og bronzere osv?

Anonymkode: b02ac...2eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blush er det ikke vits å legge mer penger i, så lenge du har funnet en som passer din hudtone 😊 men dyrere blush kan selvfølgelig inneholde mer pigmenter, så man bruker mindre produkt og kjøper mer sjelden ny. Da kan vinninga gå opp i spinninga, for det kan jo bli like dyrt uansett 😜 

Foundation - her er ofte de dyrere best

øyenskygge - de dyrere er svært mye bedre. Men det er mange dyre som også er dårligere. Jeg trodde lenge at øyenskygge var noe jeg ikke fikk til, så kjøpte jeg noen dyrere. Det var en drøm å jobbe ut, fargen satt penere, fargen syntes med svært lite produkt og fargen varte hele dagen. Så der er det stor forskjell! 

bronzer - her blir det det samme som med blush. De dyre varer lenger, men for samme pris får man like mange påføringer med flere pakker billig bronzer. Så kan like godt bare kjøpe de billige

Vanlig pudder - de dyrere er best, igjen pga pigmentering og produktet i seg selv 

counsealer - de dyrere er myyye bedre enn de billige

maskara - veldig forskjellig fra person til person hva man liker, men her syntes jeg de billige gjør en god jobb. Eneste er at de dyre kan ofte ha en bedre lukt. De billige lukter et eller annet, klarer ikke helt forklare 😅 de dyre har ofte en mer ekslusiv lukt over seg. Men det har jo ikke noe å si, for det tørker jo på 5 min

Anonymkode: 58302...15f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lebestift/lipgloss- de billige funker like bra som de dyre. Men de dyre har en mer ekskusiv følelse over seg. Men utseende messig gjør de samme jobb. Det finnes bra og dårlig billig produkter, og bra og dårlig dyre produkter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Våt cajal - de billige er like bra som de dyre, vannfast er like bra uansett prisklasse

tørr eyeliner - her er de dyre mye mye bedre 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...