Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden løp jeg opp en liten Bakke og dro på meg en strekk i leggen. 
Det er enda ikke bedre. 
Venninnen min fikk også strekk i leggen på en løpetur og hadde vondt lenge, med henne var det faktisk blodpropp. 
Nå er jeg selvfølgelig livredd for at jeg har blodpropp i leggen. 
leggen er hverken varm eller rød/ hoven.. 

kan det være blodpropp?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svært liten liten sjanse. Strekk i leggen har ikke sammenheng med blodpropp. Det var nok ikke strekken som forårsaket det. At tilfeldighetene er at du tilfeldigvis får blodpropp i samme vene som hun, er svært liten. 

Det kan hende hun hadde koagulere blod som satte seg fast der, som ble flyttet på pga høy aktivitet (utvidet blodårer pga høy puls). Hun trodde det var strekk, men det var nok blodpropp smertene var hele veien, antar jeg

Sjansen for at du har blodpropp der, er den samme som sjansen til at du har blodpropp i en av de andre 1000 venene du har. Og være redd for det og bekymre oss for slik, kan vi ikke holde på, da blir vi gale 😅 Skjønner godt det satte seg frykt i deg da, skummelt at venninnen fikk blodpropp og man har vondt på samme sted ❤️

Anonymkode: 227fa...2d7

• Hjerte 1
Skrevet

Siden du ikke har noen symptomer på blodpropp er det nok lite sannsynlig at du har det. Men skjønner at du er engstelig for det. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...