Gå til innhold

Jævla larveaktig dyr i sengen hva er det??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare uflaks noe katten eller hunden har hatt i pelsen eller hva er det? Må jeg bytte alt jeg har på rommet nå? Har gulvteppe holder det å rense det? Holdt på å spy når jeg så den tok den papir får vill ikke ta på den

Anonymkode: ae4ca...975

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

9FA6F349-6E43-4A4E-AF1B-E5CD55357DED.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

3D52529E-43EC-4BD5-9E9D-41339EAD73AD.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags farge var det? Kan det være møll larve?

Anonymkode: 5fb6b...975

Skrevet

Sikkert noe som har festet seg i pelsen på ett av kjæledyrene dine, du trenger bare å fjerne den og så skifte sengeklær for din egen følelses skyld.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stankelbeinlarve? 

Anonymkode: 44899...f93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva slags farge var det? Kan det være møll larve?

Anonymkode: 5fb6b...975

Svart på toppen hvit under 

AnonymBruker
Skrevet
Mt3 skrev (4 minutter siden):

Sikkert noe som har festet seg i pelsen på ett av kjæledyrene dine, du trenger bare å fjerne den og så skifte sengeklær for din egen følelses skyld.

Håper det jeg er ikke akuratt rik så hørtes dyrt ut å bytte seng og leier bare å er gulvteppe på rommet

AnonymBruker
Skrevet
Mt3 skrev (11 minutter siden):

Gi katten din markkur

Det er ikke makk 

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som rectumus-serpientumus, rumpeorm på godt norsk.

Anonymkode: 40f28...c98

Skrevet

Kan det være en klanner?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det bare uflaks noe katten eller hunden har hatt i pelsen eller hva er det? Må jeg bytte alt jeg har på rommet nå? Har gulvteppe holder det å rense det? Holdt på å spy når jeg så den tok den papir får vill ikke ta på den

Hva i all verden er du redd for at det skal være ? Det er ikke en hvithai, jaffal - det kan du være helt sikker på...  Garantert  noe hund eller kÆtte har dratt med seg inn om du ikke byttet på sengen i dette sekund, og det er jaffal ikke farlig...  Føler meg ganske sikker på at jeg har sett noe sånt ( og guuuuuglet) før, klarer bare ikke plassere insektet... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden):

Hva i all verden er du redd for at det skal være ? Det er ikke en hvithai, jaffal - det kan du være helt sikker på...  Garantert  noe hund eller kÆtte har dratt med seg inn om du ikke byttet på sengen i dette sekund, og det er jaffal ikke farlig...  Føler meg ganske sikker på at jeg har sett noe sånt ( og guuuuuglet) før, klarer bare ikke plassere insektet... 

kan jo være noe nasty blidsugende dyr

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser ut som rectumus-serpientumus, rumpeorm på godt norsk.

Anonymkode: 40f28...c98

Er ikke makk eller orm. Har ikke klødd noe i rumpa men fant ingen bilde når jeg googlet det heller

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som et skjeggkre.

Anonymkode: 47d3c...af3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (4 minutter siden):

Kan det være en klanner?

Hihi tragedien gikk heldigvis fort over takk 😁 var ganske hysterisk men var en larve av dem ja å de har jo en tedens til å dukke opp i eldre hus. Så en får ikke så lenge siden når jeg brukte tepperens under sengen så burde ha skjønt det😂 men tuuuusen takk var hysterisk! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

kan jo være noe nasty blidsugende dyr

Nei - det er det itte - den "greia" der er vel ikke levende engang... det er bare en "hylse" tipper jeg...  OG DET er garantert ikke noe blodsugende dyr ( om det var det du mente), om du tenker på at greia sugde "blid/glede" ut av deg - så er jo det en annen greie :fnise: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hihi tragedien gikk heldigvis fort over takk 😁 var ganske hysterisk men var en larve av dem ja å de har jo en tedens til å dukke opp i eldre hus. Så en får ikke så lenge siden når jeg brukte tepperens under sengen så burde ha skjønt det😂 men tuuuusen takk var hysterisk! 

Jeg er helt hysterisk selv når det gjelder skadedyr, så jeg har googler mye biller og larver 😂 Klannere er heldigvis ikke noe problem så lenge det ikke er mange av dem – selv om jeg får fullstendig hetta om jeg finner et skall, eller en liten bille som har våget seg inn 🤪

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...