AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Er det bare uflaks noe katten eller hunden har hatt i pelsen eller hva er det? Må jeg bytte alt jeg har på rommet nå? Har gulvteppe holder det å rense det? Holdt på å spy når jeg så den tok den papir får vill ikke ta på den Anonymkode: ae4ca...975
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Hva slags farge var det? Kan det være møll larve? Anonymkode: 5fb6b...975
Mt3 Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Sikkert noe som har festet seg i pelsen på ett av kjæledyrene dine, du trenger bare å fjerne den og så skifte sengeklær for din egen følelses skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva slags farge var det? Kan det være møll larve? Anonymkode: 5fb6b...975 Svart på toppen hvit under Anonymkode: ae4ca...975
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Mt3 skrev (4 minutter siden): Sikkert noe som har festet seg i pelsen på ett av kjæledyrene dine, du trenger bare å fjerne den og så skifte sengeklær for din egen følelses skyld. Håper det jeg er ikke akuratt rik så hørtes dyrt ut å bytte seng og leier bare å er gulvteppe på rommet Anonymkode: ae4ca...975
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 Mt3 skrev (11 minutter siden): Gi katten din markkur Det er ikke makk Anonymkode: ae4ca...975
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 Ser ut som rectumus-serpientumus, rumpeorm på godt norsk. Anonymkode: 40f28...c98
AnonymBruker 42 Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det bare uflaks noe katten eller hunden har hatt i pelsen eller hva er det? Må jeg bytte alt jeg har på rommet nå? Har gulvteppe holder det å rense det? Holdt på å spy når jeg så den tok den papir får vill ikke ta på den Anonymkode: ae4ca...975 Hva i all verden er du redd for at det skal være ? Det er ikke en hvithai, jaffal - det kan du være helt sikker på... Garantert noe hund eller kÆtte har dratt med seg inn om du ikke byttet på sengen i dette sekund, og det er jaffal ikke farlig... Føler meg ganske sikker på at jeg har sett noe sånt ( og guuuuuglet) før, klarer bare ikke plassere insektet... 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden): Hva i all verden er du redd for at det skal være ? Det er ikke en hvithai, jaffal - det kan du være helt sikker på... Garantert noe hund eller kÆtte har dratt med seg inn om du ikke byttet på sengen i dette sekund, og det er jaffal ikke farlig... Føler meg ganske sikker på at jeg har sett noe sånt ( og guuuuuglet) før, klarer bare ikke plassere insektet... kan jo være noe nasty blidsugende dyr Anonymkode: ae4ca...975
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser ut som rectumus-serpientumus, rumpeorm på godt norsk. Anonymkode: 40f28...c98 Er ikke makk eller orm. Har ikke klødd noe i rumpa men fant ingen bilde når jeg googlet det heller Anonymkode: ae4ca...975
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #16 Skrevet 8. juli 2022 Ser ut som et skjeggkre. Anonymkode: 47d3c...af3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #17 Skrevet 8. juli 2022 Helene1982 skrev (4 minutter siden): Kan det være en klanner? Hihi tragedien gikk heldigvis fort over takk 😁 var ganske hysterisk men var en larve av dem ja å de har jo en tedens til å dukke opp i eldre hus. Så en får ikke så lenge siden når jeg brukte tepperens under sengen så burde ha skjønt det😂 men tuuuusen takk var hysterisk! Anonymkode: ae4ca...975
AnonymBruker 42 Skrevet 8. juli 2022 #18 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): kan jo være noe nasty blidsugende dyr Anonymkode: ae4ca...975 Nei - det er det itte - den "greia" der er vel ikke levende engang... det er bare en "hylse" tipper jeg... OG DET er garantert ikke noe blodsugende dyr ( om det var det du mente), om du tenker på at greia sugde "blid/glede" ut av deg - så er jo det en annen greie
Helene1982 Skrevet 8. juli 2022 #19 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hihi tragedien gikk heldigvis fort over takk 😁 var ganske hysterisk men var en larve av dem ja å de har jo en tedens til å dukke opp i eldre hus. Så en får ikke så lenge siden når jeg brukte tepperens under sengen så burde ha skjønt det😂 men tuuuusen takk var hysterisk! Anonymkode: ae4ca...975 Jeg er helt hysterisk selv når det gjelder skadedyr, så jeg har googler mye biller og larver 😂 Klannere er heldigvis ikke noe problem så lenge det ikke er mange av dem – selv om jeg får fullstendig hetta om jeg finner et skall, eller en liten bille som har våget seg inn 🤪 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #20 Skrevet 8. juli 2022 Kan det vere denne? https://www.reddit.com/r/norge/comments/q6rusb/er_dette_sølvkre_ligner_ikke_helt_synes_jeg/?utm_medium=android_app&utm_source=share ? Anonymkode: 44899...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå