AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Hva er friksjonsgrensen på skoene dine, har du uvidet toleransegrensen på eget budget, eller er det uvanlig å gjøre, vil garanti falle vekk i takt med friksjonsfraværet. Jeg har lagt om til universaltagger som skal forlenge denne grensen men har lite erfaring om holdbarheten blir bedre.Noen som har at negativ respons pp fraværet til friksjonen uten at taggene brister i splitten. Anonymkode: 51409...23d
Kniv & gaffel Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Hæ? Dette skjønte jeg ikke noe av. Kan du forklare hva du mener med friksjonsgrense, friksjonfravær og universaltagger? Handler det om slitasje på sko og hvor lenge du har skoa før du kaster dem, eller får de reparert hos skomaker?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Kniv & gaffel skrev (35 minutter siden): Hæ? Dette skjønte jeg ikke noe av. Kan du forklare hva du mener med friksjonsgrense, friksjonfravær og universaltagger? Handler det om slitasje på sko og hvor lenge du har skoa før du kaster dem, eller får de reparert hos skomaker? Det handler om taggene som brister i splitten, om den motstandgrensen som da oppstår, noen ganger unnviker splitten taggene og da øker fraværet Anonymkode: 51409...23d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det handler om taggene som brister i splitten, om den motstandgrensen som da oppstår, noen ganger unnviker splitten taggene og da øker fraværet Anonymkode: 51409...23d Er dette automatisk oversatt fra et annet språk eller noe? Anonymkode: 4a542...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er dette automatisk oversatt fra et annet språk eller noe? Anonymkode: 4a542...3a4 hææ nei hva mener du Anonymkode: 51409...23d 1
Kniv & gaffel Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det handler om taggene som brister i splitten, om den motstandgrensen som da oppstår, noen ganger unnviker splitten taggene og da øker fraværet Anonymkode: 51409...23d Mulig jeg er treg i oppfattelsen, men for meg er dette er like uforståelig som det første innlegget. AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette automatisk oversatt fra et annet språk eller noe? Anonymkode: 4a542...3a4 Ja, det kan se sånn ut. 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå