Gå til innhold

Hva passer det til å ha til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sort jakke eller jeans jakke 

Anonymkode: 22f12...cb7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva passer det til å ha til denne kjolen? Jakke, skor, smykker osv...

https://www.floyd.no/floyd-kjole-poline-splash-cerice

Kan en bruke sykkelshorts til denne? Eller gå det ann å bruke leggiings? Hvilke farge?

Anonymkode: 73fa7...89f

Sorte leggings eller jeans leggings med sort cardigan eller dongerijakke demper mønsteret og er både lekker og tøft:)

Anonymkode: aa76e...3fd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan en bruke sykkelshorts til denne? Eller gå det ann å bruke leggiings? Hvilke farge?

Ingen ting, kjolen er så fin. Absolutt ikke jeans jakke.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Helt uenig med folk som sier leggings. Jeg ville ikke hatt noe annet under om jeg var deg. Over kan det vel funke med en strikkejakke av noe slag så lenge det er lett, mykt og feminint nok.

En fin blå blazer bør vel funke også om du matcher riktig med sko, men uenig i ideen om dongrijakke. Kan ikke se for meg hvordan sykkelshorts skulle hjelpe her, men tror strikkejakke, tynn lys Kashmir kanskje, vil være best om du må ha noe.

Kjolen var fin, lett og feminin så ikke ødelegg det.

Sko kan du ha alt fra pene stoff sneakers til høye heler avhengig av setting. Smykker bør du kunne gå med det meste så lenge deg ikke blir for formelt. 

Går du for sko med heler kan du nok kombinere den med hatt. En sånn myk lys kvinnelig motstykke til panamahatt sammen med noen stilige store solbriller bør funke fint.

image.thumb.png.c7a891b1f0f9cc029d0911d7080ea578.png

Endret av Kipling
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

image.png

Endret av Kipling
Skrevet

Så fin!!! Hvis du må ha noe mer enn truse under, hva med en kort rosa sykkelshorts? 
Jeansjakke eller en lys og myk strikkejakke er koselig hvis det er kaldt. 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke leggings eller sykkelshorts, det ødelegger kjolen og er veldig "kjerring"!

Anonymkode: cb3cf...ad1

• Liker 1
Skrevet
LiseTV skrev (2 timer siden):

Ingen ting, kjolen er så fin. Absolutt ikke jeans jakke.

Ikke?

Jeg tenker denim passer til alt?

TS:

Siden kjolen er kort hadde jeg valgt en kort sykkelshorts som ikke synes under. Om du skal ha jakke hadde jeg valgt noe ensfarget i lys naturfarge (strikket kort cardigan) eller en mellomblå denimjakke. Hvitt fungerer også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
DundreMilfin skrev (1 minutt siden):

TS:

Siden kjolen er kort hadde jeg valgt en kort sykkelshorts som ikke synes under. 

Enig i at om man absolutt må ha noe annet enn undertøy under, så velg i det minste noe som ikke synes.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke leggings 😳

Jeansjakke passer til det meste, men tror jeg heller ville hatt en lett cardigan over. Brune lærsandaler, gullsmykker. 

Sykkelshorts som ikke vises om du vil ha noe trygt for vinden 😄

Anonymkode: af6a8...690

Skrevet

Nei, nei, nei, for guds skyld unngå leggings eller (grøss) jeggings. Det er en sommerkjole, du trenger ikke noe mer enn en pen, lett jakke og kanskje lårbånd om du er plaget med gnissing.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Enig i at om man absolutt må ha noe annet enn undertøy under, så velg i det minste noe som ikke synes.

Det tenkte jeg sa seg selv, men så kom jeg på at jeg har sett mange med synlig sykkelshorts under kjoler 😅🤷‍♀️

Det er ikke fint. 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke noe verre enn å ødelegge en pen sommerkjole med å ha shorts eller tights under 🙈 Jeg ville hatt sandaler/veske i beige skinn. Lys strikkejakke. Ikke for mye smykker, kjolen er nok i seg selv, men noe enkelt i gull eller sølv😊

Anonymkode: 9fb21...973

Skrevet
DundreMilfin skrev (3 timer siden):

Ikke?

Jeg tenker denim passer til alt?

TS:

Siden kjolen er kort hadde jeg valgt en kort sykkelshorts som ikke synes under. Om du skal ha jakke hadde jeg valgt noe ensfarget i lys naturfarge (strikket kort cardigan) eller en mellomblå denimjakke. Hvitt fungerer også. 

Demin passer ikke til noe. Skal det absolutt brukes jakke så må den vere hvit.     Jeg syns mange kjoler er fin, men blir ødelagt av jakker.

Skrevet (endret)
LiseTV skrev (3 timer siden):

Demin passer ikke til noe. Skal det absolutt brukes jakke så må den vere hvit.     Jeg syns mange kjoler er fin, men blir ødelagt av jakker.

Jeg ville sagt at det er en personlig preferanse, men ikke faller inn under klassiske stiltips?

Som jo er helt greit selvsagt :) Man skal jo gå med det man liker. Jeg liker selv ikke klassikeren beige pumps. 

Men generelt kommer man langt med en sort blazer (eventuelt hvit/natur i lin), denimjakke og bikerjakke i skinn. 

Men også klassiske strikkede jakker i mohair (type petiteknit osv). 

Endret av DundreMilfin
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke leggings, tights, eller denimjakke (til nøds om den er hvit)

Jeg ville heller gått for en cardigan i en av fargene som er i kjolen, eventuelt en beige genser til om det skulle blitt kjølig. Hvite sneakers, sandaler, hæler, eller ballerinasko (gjerne med spiss tupp) i beige eller nøytral rosa. Pene solbriller (f.eks. for å holde håret på plass, går jo som tilbehør) og litt nøytrale smykker. Veske i hvit, beige, eller en av fargene i kjolen. En veske i en kontrastfarge (eller knæsj oransje som også finnes i kjolen) kunne også vært veldig fint 

Jeg ville i alle fall personlig unngått blå denim, alt som finnes av tights, og sorte sko og vesker

Anonymkode: 53ef9...84a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke leggings, tights, eller denimjakke (til nøds om den er hvit)

Jeg ville heller gått for en cardigan i en av fargene som er i kjolen, eventuelt en beige genser til om det skulle blitt kjølig. Hvite sneakers, sandaler, hæler, eller ballerinasko (gjerne med spiss tupp) i beige eller nøytral rosa. Pene solbriller (f.eks. for å holde håret på plass, går jo som tilbehør) og litt nøytrale smykker. Veske i hvit, beige, eller en av fargene i kjolen. En veske i en kontrastfarge (eller knæsj oransje som også finnes i kjolen) kunne også vært veldig fint 

Jeg ville i alle fall personlig unngått blå denim, alt som finnes av tights, og sorte sko og vesker

Kan legge til at jeg tenker på korte og normale cardigans, ikke lange cardigans :) Litt oversized blazer (som ikke er svart) kunne også vært veldig fint til! 

AnonymBruker
Skrevet
On 7/9/2022 at 12:04 AM, AnonymBruker said:

Blå skinny jeans / jeans leggings under er super kult til den synes jeg

Anonymkode: 1b6c6...14b

• 4 uker senere...
Skrevet

For all del ikke jeansjakke.  Ikke jakke heller om det ikke er kaldt.  En så fin kjole må stå frem uten jakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...