Gjest Snart motivert Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Hvordan er det på Grete Roede-kurs? Hva må man gjøre, hvordan foregår kurset? Er det verdt det? Må alle se hva du veier? Følger du anbefalte måltider, eller er dette fritt? Har dere erfaringer med GR-kurs, så fortell!
lil Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Kanonkjipt, min erfaring Men sikkert gøy for noen. Jeg sluttet etter to ganger! Sløste penger Kan nevne at jeg etter dette har tatt av 17-18 kg, på egen hånd
Gjest Malina Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Jeg har ikke gått på det,man har lest litt... JA,alle må høre hva du veier hver gang! Ekstra motiverende for å gjøre en god jobb?? Du kan jo ta en titt på www.vektklubben.no og lese litt om Grete Roede. Fin side som er gratis å bli medlem... Jeg er på slankern selv og har hatt masse nytte av siden! Oppskrifter,vektkurve,du kan vite hvor mange kcal du har inntatt ved å skrive hva du har spist, spørre eksperter om råd,forum osv osv. Lykke til!
frizzbee Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 en jeg kjenner har gått på flere kurs hos grete roede, og hun fortalte at man ikke må annonsere hva man veier, men hvor mange kilo man har gått ned (eller opp ) for hver uke...
Gjest Melk Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 Jeg har gått på det, syntes det var helt ok. Folk fikk ikke vite hvor mye du veide, kun hvor mye man hadde gått ned. Sluttet etter 3 kurs, for det ble liksom det samme hver gang, og ikke noe gøy når vekten stagnerte helt og ejg bare hadde gått ned 7 kg.
Grooo Skrevet 16. november 2005 #6 Skrevet 16. november 2005 Jeg gikk på det og det var veldig bra! Man sier ikke hva man veier, kun hvor mye man går ned (ev. opp...) fra gang til gang. Jeg gikk et kurs i fjor høst, gikk ned rundt 15 kg på tre måneder jeg og har holdt meg der siden. Jeg fulgte opplegget ganske nøye når det gjaldt mat, men trening og sånt var jeg heller slapp med... Greia med maten er ikke at man skal sulte seg og spise bare gulrøtter, men man lærer masse om kalorier og sammensetninger og finner ut hva man selv vil spise som i tillegg er sundt. Har ikke spist så mye god mat som på den tiden jeg! Vi brukte litt ekstra tid på å planlegge alt, og det var virkelig verdt det Du finner dagboka mi fra kurset her: http://ez.kvinneguiden.no/article/archive/52/5 Bare spørr hvis det er noe mer du lurer på!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #7 Skrevet 16. november 2005 Har ikke gått der selv, men en venninne er i gang for andre gang nå. Hun gikk med 30 eller 40 kg sist, men sliter med depresjon, så hun trøstespiste seg opp igjen. Hun syntes det gikk kjempebra, sleit faktisk med å få i seg alle kosemerkene, hun kunne spise og ble fulgt opp. Mamma går av og på på Cambridge, slankehysteriets verste "gave" til familier til overvektige kvinner over det ganske land Hun spiser da kun disse posene, blir i et forrykende infernalsk dårlig humør, spiser som en ojoj i helgene, slutter etter to uker og går opp igjen det hun har gått ned ganske kjapt Jeg har veldig troen på GR fordi man får spise, man gjør det sammen med noen, noe som gjør at man oppelver samhold og motivasjon.
*Lene* Skrevet 17. november 2005 #8 Skrevet 17. november 2005 Jeg har gått GR, og anbefaler det varmt. Dette er ikke ett "slankekurs" men ett kurs for de som vil forandre livstil og usunne vaner. Man lærer om sammensetningen i kosten, hvorfor det er bra og spise det, og ikke det etc etc.. Ingen opplyser vekta di, kurslederne har taushetsplikt. Kun om du har gått opp eller ned som de andre også sier her... Hvis du er ute etter en forandring av livstil er det verdt pengene, er du ute etter en lettvint kur for å gå fort ned, glem det.. Her spiser man etter hvor aktiv man er! Lykke til uansett hva du bestemmer deg for
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #9 Skrevet 17. november 2005 Jeg har også gått på kurs og er kjempefornøyd med det. Dersom noen hadde gått opp hos oss, så sa kursleder alltid "litt opp" uansett om det var 0,2 eller 2 kilo. Svinginger i kroppen forekommer jo, særlig med oss kvinner med eggløsning og menstrasjon. GR kurs er også fint for å komme seg i gang med trening og få gode vaner. Jeg synes i alle fall det er veldig motiverende å få trimpoeng. Samtidig er det mulig å kose seg. Det er bare snakk om å finne alternativer. Og det er mye mat!
Gjest Minnie i.i Skrevet 17. november 2005 #10 Skrevet 17. november 2005 Jeg er meget fornøyd med GR kurs, og gikk ned 5 kg i løpet av de 6 ukene jeg gikk der. Lærte masse nyttig, og var sjeldent sulten. Hadde faktisk problemer med å spise alt jeg skulle..... Men, går ikke på flere kurs, da jeg har bestemt meg for å spare pengene og klare de resterende kilo på egen hånd... vi får se! Da er Grete Roedes vektklubb grei å ha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå