Gå til innhold

Spiral satt inn på onsdag -innafor å bruke steril menskopp i noen timer?😬🤞

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har behov for å gå uten truse i noen timer, og blør ikke, men har litt utflod. 
Tenkte at dersom jeg hadde ny-sterilisert menskopp og satt den inn med nyvaskede hender (kanskje med hansker?) så ville ikke infeksjonsfaren være overhengende?

Har forstått at man ikke skal ha noe i skjeden de første 7 dagene pga infeksjonsfare, men måten jeg beskriver kan kanskje være trygg nok?

Anonymkode: e5a54...089

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen her som har lov å gi kvalifiserte råd. Men nei, jeg ville ikke gjort det. 

Anonymkode: 94111...1b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Behov for å gå uten truse, hva er det for noe tull? For det første skal du IKKE putte noe inn i skjeden, for det andre skal du aldri bruke tampong ved kun utflod. Og få på deg truse, alvorlig talt. 

Anonymkode: c1122...fb1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingenting skal oppi der, det er ikke sterilt når du skal gjøre det selv, holder at menskoppen kommer borti hår eller kjønnsleppene, og da får den på seg bakterier og er ikke lenger steril. Og jeg råder deg ikke til å skure hele hufsa med antibac akkurat. 

Anonymkode: 9bd56...f4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer veldig på hvordan man kan ha et behov for å gå uten truse.

Anonymkode: b1f6e...b3d

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen,

Matas, moderator. 

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...