AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har 2 venninner som skrur på snapkart når de er ute å reiser. Er ikke det rart? Anonymkode: 7fca0...478
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Nei? Er jo artig å følge med på reisen når folk er på tur. Helt vanlig blant familie og venner her. Anonymkode: 226ca...07a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Det gjør jeg også 😁✌🏼 Anonymkode: ae0c7...51a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Det er jo bare gøy! Jeg hadde bare blitt glad av å se en vennnne med emojien badende i vannet nede ved Spanias kyst et sted 😂 Anonymkode: 32677...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Nei. Har alltid snap kartet av. Liker ikke venne overvåking. Men på tur på ukjente steder kan det jo være lurt, da kartet er ganske presist. Mtp sikkerhet om noe skulle skje Anonymkode: 47d4a...7ba 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har 2 venninner som skrur på snapkart når de er ute å reiser. Er ikke det rart? Anonymkode: 7fca0...478 Hvorfor tenker du det er rart? kan være ganske lurt om noe skulle skje Anonymkode: 00097...006
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har 2 venninner som skrur på snapkart når de er ute å reiser. Er ikke det rart? Anonymkode: 7fca0...478 Jeg bruker kun på ferie. Er trygghet om jeg skulle forsvinne fra de jeg reiser med. Litt usikker på hvor spesifikk det er, så bruker også Google Maps. Kun trygghet ingen show off Anonymkode: f78c4...2d5 1
Baktusen Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 Jeg har alltid på kartet i ferien, eller generelt om jeg er på reise. Litt for å vise og la kjære og kjente holde kontroll, se noe av hvor jeg er osv Men også i den grad at jeg farter litt mellom noen byer, hvor familie bor, hvor jeg bor selv, hvor jeg er oppvokst, hvor jeg har studert og hytta. Det gjør det lettere for andre å holde kontroll, foreslå stikke innom for en kaffe mm
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #9 Skrevet 10. juli 2022 Har truffet mange nåværende og tidligere venner på den måten. "Her er jeg og!!" Samt at det er den enkleste måten å finne igjen reisefølget på, uten telefoner med halvdårlige forklaringer om hvilken gate du står i. Anonymkode: d8cba...086
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #10 Skrevet 10. juli 2022 Her er snapkartet alltid avslått. Hvis noen ønsker å vite hvor jeg er eller hva jeg gjør, er det bare å sende en snap eller en melding å spørre. Om ulykken er ute, så bruker jeg «Hjelp 113» appen eller skriver SOS til en venninne. Dette kommer av at jeg ikke liker å bli «overvåket». Anonymkode: da1c9...70a 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #11 Skrevet 10. juli 2022 Herlighet så paranoide dere er. Jeg har alltid snap kartet på og ingenting å skjule🙃 Anonymkode: 32c65...62a 2
hjärterdam Skrevet 10. juli 2022 #12 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herlighet så paranoide dere er. Jeg har alltid snap kartet på og ingenting å skjule🙃 Anonymkode: 32c65...62a Å ikke ha kartet på handler ikke om paranoia. Jeg har det alltid avslått da jeg jobber i barneverntjenesten og iløpet av uken er på flere hjemmebesøk. Å ha snapkartet på, selv om min private telefon ligger igjen i bilen utenfor, er brudd på taushetsplikt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #13 Skrevet 10. juli 2022 hjärterdam skrev (2 minutter siden): Å ikke ha kartet på handler ikke om paranoia. Jeg har det alltid avslått da jeg jobber i barneverntjenesten og iløpet av uken er på flere hjemmebesøk. Å ha snapkartet på, selv om min private telefon ligger igjen i bilen utenfor, er brudd på taushetsplikt. Det forstår jeg godt når man er på jobb, men jeg tenker fritid. Anonymkode: 32c65...62a 1
hjärterdam Skrevet 11. juli 2022 #14 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det forstår jeg godt når man er på jobb, men jeg tenker fritid. Anonymkode: 32c65...62a Hvem orker å bytte på jobb og fritid? 🤔 Jeg kan også blitt kalt ut til akutte hendelser midt på natten, da gidder jeg virkelig ikke å ha deaktivering av snapkartet på lista over ting jeg skal huske 🤣 5
Knirke Skrevet 11. juli 2022 #15 Skrevet 11. juli 2022 Poenget med snapkartet er vel å se hvor vennene ens er? Hvorfor skulle det være rart å ha det på i ferien? Bruker det ikke selv, folk har ikke noe med hvor jeg er. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #16 Skrevet 11. juli 2022 hjärterdam skrev (23 timer siden): Å ikke ha kartet på handler ikke om paranoia. Jeg har det alltid avslått da jeg jobber i barneverntjenesten og iløpet av uken er på flere hjemmebesøk. Å ha snapkartet på, selv om min private telefon ligger igjen i bilen utenfor, er brudd på taushetsplikt. Du åpner jo ikke snap på jobb vel? Da oppdaterer heller ikke snap-kartet seg. Så nei, ingen brudd på taushetsplikten da. Anonymkode: ae0c7...51a 1
hjärterdam Skrevet 12. juli 2022 #17 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du åpner jo ikke snap på jobb vel? Da oppdaterer heller ikke snap-kartet seg. Så nei, ingen brudd på taushetsplikten da. Anonymkode: ae0c7...51a Om jeg spiser lunsjen min i bilen mellom møter/hjemmebesøk fremfor å bruke tid på å dra tilbake på kontoret, eller kommuniserer med mann eller barn rett før jeg skal inn i møter/hjemmebesøk hender det jeg åpner apper på min private telefon ja. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #18 Skrevet 12. juli 2022 Knirke skrev (12 timer siden): Poenget med snapkartet er vel å se hvor vennene ens er? Hvorfor skulle det være rart å ha det på i ferien? Bruker det ikke selv, folk har ikke noe med hvor jeg er. Dette. Det er ikke rart å ha kartet verken av eller på. Det handler kun om personlig preferanse. Anonymkode: c3bad...a09 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå