Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste er hyggelige. Akkurat som andre ''folkeslag''.

Anonymkode: 861d5...86a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange! Mange!!!! Bra mennesker som har et godt hjertet og lager god mat. 

Nei nå blir det kebab!

Anonymkode: d6394...975

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir nok en konstruktiv og informativ tråd. Hva er vitsen med å spørre hva man synes om halvannen milliard mennesker? 

Anonymkode: f4280...bba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ingen problemer med muslimer, de er som meg og deg. Islamister derimot, de har jeg problemer med. Ikke vanlige muslimer

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Det samme som jeg synes om etniske nordmenn; Noen er fantastiske, noen er ok, de fleste har jeg ingen formening om eller kjennskap til, og noen er rendyrka idioter/skikkelig fæle. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er veldig slitsomt å forhold meg til dem. Riktignok har de fleste av de kjenner vært første generasjons innvandrere. Regner med at de som er født her ikke er like ille.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes muslimer er som andre alle mennesker, har selv muslimske venner. Skulle man dømme normale muslimer på en annen måte enn man dømmer et annet normalt menneske??

Endret av NORAH.C.IV
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De er vanlige folk, legger ikke mer merke til de enn andre? 🙂

Anonymkode: 6a387...3be

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig kvinnesyn, men ellers er det veldig individuelt.

Anonymkode: 05f4b...b49

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de er integrert i samfunnet og aksepterer at norske lover og den norske kulturen er viktigere enn religiøse og kulturelle lover så bryr de meg ikke stort.  

Anonymkode: 85b96...71f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lite tilpasningsdyktige, lett krenkede, behandler kvinner dårlig, konservative, dårlig klesstil, gode til å lage mat, produserer mange barn, late, setter gud og ære foran deres egne barn, mennene går på byen og prøver å være utro mens damene sitter hjemme, usunne, trener ikke, holder mye familieselskap, 

Anonymkode: 1fae3...d7e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lite tilpasningsdyktige, lett krenkede, behandler kvinner dårlig, konservative, dårlig klesstil, gode til å lage mat, produserer mange barn, late, setter gud og ære foran deres egne barn, mennene går på byen og prøver å være utro mens damene sitter hjemme, usunne, trener ikke, holder mye familieselskap, 

Sier du at muslimske damer er utrente og feite? Ikke sant lenger. Meange muslimske jenter er i veldig bra form.

Anonymkode: 07b2c...636

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et like dumt spørsmål som å spørre om hva jeg mener om kristne.  Kristne er et vidt begrep, ikke sant?  Sånn er det også med muslimer.  Ikke alle er aktivt troende.  

Mener du hva jeg synes om aktivt troende muslimer?

Anonymkode: 4f83d...a36

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier du at muslimske damer er utrente og feite? Ikke sant lenger. Meange muslimske jenter er i veldig bra form.

Anonymkode: 07b2c...636

Du får lese om igjen. Når du nevner fedme, noe ikke jeg gjorde, så kan jeg faktisk tilføye at de aller fleste land i Midtøsten og Nord-Afrika er spesielt hardt rammet av fedmeepidemien. Saudi-Arabia stiller nå på lik linje med USA, der nær 40 prosent av befolkningen er overvektige. Så ja, du hadde rett

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er generelt kritisk til alle religioner fordi religion ofte blir brukt for å rettferdiggjøre grusomheter, sånn som f.eks den russisk ortodokse kirke brukes forå rettferdiggjøre Russlands overgrep i Ukraina. Jeg misliker også sterkt at religiøse ofte misjonerer sin relgion, men har ingenting i mot muslimer i og for seg. Jeg syns bare religion har utspilt sin rolle i en moderne verden.

Anonymkode: 755ff...3f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor en tråd om dette? Hva er ditt eget syn, TS?   Og hva vil du oppnå med en slik tråd?   

Allfall så mener jeg muslimer er likedan som andre i sine religioner/ tro- alle ulike, noen veldig alright, andre ikke...  Behøver ikke være enig i alt folk tror på, og folk behøver ikke prakke "deres eneste rette tro" på andre!   Ha sin egen tro har jeg troa på, og ha respekt, og være snill og grei...! Er derimot veldig imot de som bruker religionene for å styre og lage egne regler- bruke makten de har gjennom å skylde på religionen!   Er også imot at enkelte mener det er greit å brenne koraner, mens de samme hadde klaget over brente norske flagg og lignende!! Liker ikke at noen finner på det heller da men... Det går en grense et sted i ytringsfriheten! Et annet alternativ er og ikke la "ekstremister" uansett hvilke side de står på, og er fra, - ikke la de få noe oppmerksomhet i hele tatt! Hadde vært helt om media ikke lagde "reklame" for dem..og helt greit om fler bare snudde ryggen til! 

Anonymkode: c8a6b...1b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Holder meg unna. Skeptisk mot andre kulturer generelt. 

Anonymkode: 7f7f8...fb6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jobber med mange muslimer som ikke er praktiserende muslimer og ikke bryr seg om troen. Høyt utdannede som både har hund og tar seg en fest. Helt likestilt som nordmenn. Av damene bruker ingen hijab og mennenes koner gjør det heller ikke, de er ofte innom for å hente noe etc. 
Ellers grøsser jeg når jeg ser andre muslimer på gata hvor damene er pakket inn og mennene har langt skjegg og småjentene i barnehagealder bruker hijab.

Anonymkode: 5727e...b4e

• Liker 3
Skrevet

Opplevde muslimer i Paris, de var skikkelig stygge. I oppførselen sin. I Norge, nærmeste venner av barnet mitt. Som nabobarn. Ingen forskjell. Muslim eller ikke. Ungdommer. Tenker aldri over religion. Har skjønt at jeg er unormal. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...