Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Trenger gavetips til min lille gutt på snart halvannet år. Han er ikke så glad i biler, men han elsker dyr og særlig dinosaurer.. Kun kjøttetere da. Ender, kuer, sauer og høner. Særlig stokkender. 

Han liker også å styre. Helle oppi, ta ut, rydde, danse, høre på musikk, legge dyra sine rundt i huset og oppi skuffer. 

Han er også veldig omsorgsfull og liker å gå tur med dinosaurene i søsterens lekevogn og gi dem flaske. 

Men jeg har rett og slett ikke peiling hvor jeg bør lete. Synes ringo er overpriset og det er det eneste her i byen. Jeg betaler ikke 600 kr for et kosedyr. 

Så ja.. Tips til nettbutikk eller noe gøy for småbarn som gutten min? :) ❤️

Anonymkode: 4e301...d48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nettbutikkene lekekassen, Jollyroom, lekmer og adlibris har gode priser.

Anonymkode: 0e4d8...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Har du Biltema i nærheten?

Kjøpt f.eks ‘bøtte’ full av dinosaurer, eller andre typer dyr.

Lekeservise, vår gutt elsket å servere kaffe i den alderen.

Kassaapparat har vi også kjøpt der. Rimelige priser i forhold til mange andre steder.

Anonymkode: 861ec...cfe

AnonymBruker
Skrevet

Hoppeku er perfekt hvis dere ikke har det fra før. Sønnen min fikk det i toårsgave og har elsket den. :) 

Anonymkode: 76374...539

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp såpebobler og gi han enda mer tid med mammaen sin 😃 Trenger ikke å få fancy og store gaver. Og tro meg - huset/leiligheten fylles opp av rot og skrot fortere enn du aner 🙈 

Anonymkode: e4273...b8f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøp såpebobler og gi han enda mer tid med mammaen sin 😃 Trenger ikke å få fancy og store gaver. Og tro meg - huset/leiligheten fylles opp av rot og skrot fortere enn du aner 🙈 

Anonymkode: e4273...b8f

Veldig godt poeng ❤️ han skal være hjemme med meg et år til, og vi har det kjempegøy sammen ❤️ noen ganger får man bare lyst til å kjøpe litt ekstra som er bare hans 😊

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hoppeku er perfekt hvis dere ikke har det fra før. Sønnen min fikk det i toårsgave og har elsket den. :) 

Anonymkode: 76374...539

Det har søstera hans, en sånn rød hoppehest, han elsker den 😂💕

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du Biltema i nærheten?

Kjøpt f.eks ‘bøtte’ full av dinosaurer, eller andre typer dyr.

Lekeservise, vår gutt elsket å servere kaffe i den alderen.

Kassaapparat har vi også kjøpt der. Rimelige priser i forhold til mange andre steder.

Anonymkode: 861ec...cfe

Jeg kjøpte den bøtta med dinosaurer til bursdagen hans, det er bare t rexen som blir lekt med 😂 men lekeservise høres perfekt ut! Tusen takk for tipset 😍

Anonymkode: 4e301...d48

AnonymBruker
Skrevet

Kaplaklosser er en leke som har blitt brukt ekstremt mye opp til høy alder her hjemme av alle tre guttene.

Anonymkode: 04160...bc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...