AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har nå drevet av men en fyr en god stund nå. Litt frem og tilbake fordi han har vært usikker hele veien. Han har gitt utrykk og en følelse av at han har følelser og vil ha meg noe han tilome har sagt. Han vil ha med meg hjem til familien, til venner, nevner tilome barn (en gang) for moro skyld, gir initiativ til at jeg skal komme, kaller meg kona hans. For en uke siden var han veldig usikker på han følte men etter tre dager ringte han meg når han var full og sa han ville bo med meg og være med meg og at han hadde følelser. Han hadde også sett med meg en gutt forrige helg og da sa han at han hadde klikka og slått til en bord og at såpass brydde han seg om meg. Etter en lang snakk i går om fremtid sier han at vi ikke passer sammen og at vi vil forskjellige ting og han ville ikke være i veien. Men etter mye bestemmer vi oss ordentlig for og prøve også sier jeg at jeg elsker han. Da fikk jeg deg også tilbake. Men i dag sier han at det er over. At han bare har trodd hele tiden at han har hatt følelser og at han ikke har hatt det. At nå spiller ikke avstand så stor rolle fordi nå handla det om at han ikke hadde følelser. Og han har forlatt meg som søppel. Eneste han sa var var ikke ment sånn da. Jeg er lei meg og sint. Er han faktisk serriøst?❤️ Anonymkode: 4330b...b25 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har nå drevet av men en fyr en god stund nå. Litt frem og tilbake fordi han har vært usikker hele veien. Han har gitt utrykk og en følelse av at han har følelser og vil ha meg noe han tilome har sagt. Han vil ha med meg hjem til familien, til venner, nevner tilome barn (en gang) for moro skyld, gir initiativ til at jeg skal komme, kaller meg kona hans. For en uke siden var han veldig usikker på han følte men etter tre dager ringte han meg når han var full og sa han ville bo med meg og være med meg og at han hadde følelser. Han hadde også sett med meg en gutt forrige helg og da sa han at han hadde klikka og slått til en bord og at såpass brydde han seg om meg. Etter en lang snakk i går om fremtid sier han at vi ikke passer sammen og at vi vil forskjellige ting og han ville ikke være i veien. Men etter mye bestemmer vi oss ordentlig for og prøve også sier jeg at jeg elsker han. Da fikk jeg deg også tilbake. Men i dag sier han at det er over. At han bare har trodd hele tiden at han har hatt følelser og at han ikke har hatt det. At nå spiller ikke avstand så stor rolle fordi nå handla det om at han ikke hadde følelser. Og han har forlatt meg som søppel. Eneste han sa var var ikke ment sånn da. Jeg er lei meg og sint. Er han faktisk serriøst?❤️ Anonymkode: 4330b...b25 Han lagra også bakgrunnsbilde av meg for to dager siden Anonymkode: 4330b...b25
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Du forstår vel selv at slik adferd ikke er normalt? Dette handler ikke om deg, dette handler om at fyren ikke er helt i vater, er ekstremt umoden eller er genuint drittsekk. Tro meg, du har det bedre uten. Et forhold med han hadde vært mye verre enn det du gå igjennom nå. 🙄 Anonymkode: e5ea0...470 12 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Beklager, han er ferdig med deg. Kom deg videre og ikke bruk mer tid på ham. Anonymkode: 65f3d...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Nå må du prøve og roe deg ned. Anonymkode: 8d58d...08c 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Seriøst ass, du må komme deg ut å leve livet istedenfor å sitte på kg og opprette tråd etter tråd om denne fyren som ikke vil ha deg Anonymkode: aaa41...70c 1 1
Virrevirrevapp Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Høres veldig vinglete ut denne fyren, på tide å la ham gå. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Avstandsforhold, men dere henger på samme utested? Hvor stor er denne avstanden? Anonymkode: 01390...d2a 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Avstandsforhold, men dere henger på samme utested? Hvor stor er denne avstanden? Anonymkode: 01390...d2a Han bor fire timer unna meg, men jobber kun en time unna der jeg bor. I går var det avstanden i dag er det følelsene Anonymkode: 4330b...b25
Maleficenta Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har nå drevet av men en fyr en god stund nå. Litt frem og tilbake fordi han har vært usikker hele veien. Han har gitt utrykk og en følelse av at han har følelser og vil ha meg noe han tilome har sagt. Han vil ha med meg hjem til familien, til venner, nevner tilome barn (en gang) for moro skyld, gir initiativ til at jeg skal komme, kaller meg kona hans. For en uke siden var han veldig usikker på han følte men etter tre dager ringte han meg når han var full og sa han ville bo med meg og være med meg og at han hadde følelser. Han hadde også sett med meg en gutt forrige helg og da sa han at han hadde klikka og slått til en bord og at såpass brydde han seg om meg. Etter en lang snakk i går om fremtid sier han at vi ikke passer sammen og at vi vil forskjellige ting og han ville ikke være i veien. Men etter mye bestemmer vi oss ordentlig for og prøve også sier jeg at jeg elsker han. Da fikk jeg deg også tilbake. Men i dag sier han at det er over. At han bare har trodd hele tiden at han har hatt følelser og at han ikke har hatt det. At nå spiller ikke avstand så stor rolle fordi nå handla det om at han ikke hadde følelser. Og han har forlatt meg som søppel. Eneste han sa var var ikke ment sånn da. Jeg er lei meg og sint. Er han faktisk serriøst?❤️ Anonymkode: 4330b...b25 han høres fullstendig ustabil ut. Skjønner godt du er skuffa. Jeg kan ikke hjelpe deg med å forsøke å forklare denne vinglinga altdå. Hadde blitt forvirra selv dersom det var meg. 3
Maleficenta Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han bor fire timer unna meg, men jobber kun en time unna der jeg bor. I går var det avstanden i dag er det følelsene Anonymkode: 4330b...b25 like greit at dere ikke fortsetter. Tenk om dere faktisk hadde blitt sammen og du hadde måtte leve med denne levende jojoen over flere år. Du hadde blitt psykisk utslitt Endret 8. juli 2022 av Maleficenta 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 Tror det er bra at det er slutt. Høres ut som at du slapp billig unna! Det å slå i bordet pga sjalusi og ødelegge ting er ikke søtt eller romantisk! Det er sykt og grenser til vold.... han høres ikke stabil og frisk ut. Nei, kom deg vekk og finn noen andre. Dette er sjansen din til å ikke bli hektet inn i ett forhold med vold. Anonymkode: 56ce2...560 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 Maleficenta skrev (Akkurat nå): like greit at dere ikke fortsetter. Tenk om dere faktisk hadde blitt sammen og du hadde måtte leve med denne levende jojoen over flere år. Du hadde blitt psykisk utslitt Det er veldig sant🥰 Anonymkode: 4330b...b25 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 Du har skrevet innlegg om dette før. Ta å les rådene du fikk. Anonymkode: 93185...bb9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 Virker som følelsene har vært der men har blitt borte da andre ting er i veien Anonymkode: 4330b...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå