AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Tok bussen et stykke i dag, da jeg skulle ut på et ærend. Det var få ledige plasser på denne avgangen, og spurte derfor om jeg kunne sitte ved en eldre dame. Hun sa at det var helt i orden, og jeg takket så meget. Etter en liten stund fortalte hun meg, at hun synes smilet var så varmt og genuint. Svarte at det ofte er slike ting som kan gjøre en forskjell, og hun var helt enig med meg i det. Hun sa at det var jeg som hadde gitt henne et fint øyeblikk i dag. Da jeg gikk av bussen så hun ha det bra til meg, og jeg nikket vennlig farvel tilbake. Satte stor pris på tilbakemeldingen jeg fikk, og synes det var hyggelig å kunne gjøre dagen litt bedre for en annen person. Hadde bare lyst til å dele denne opplevelsen med dere. Anonymkode: 5e3e0...a09 2 15 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Så hyggelig med en positiv opplevelse her på KG! Takk for at du delte! Anonymkode: cddf0...43e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hyggelig med en positiv opplevelse her på KG! Takk for at du delte! Anonymkode: cddf0...43e Tusen takk for det! ❤️ Anonymkode: 5e3e0...a09
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Kom på denne historien igjen, og synes den er så koselig å tenke på! Anonymkode: 5e3e0...a09 2
Tatja Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 19.58): Tok bussen et stykke i dag, da jeg skulle ut på et ærend. Det var få ledige plasser på denne avgangen, og spurte derfor om jeg kunne sitte ved en eldre dame. Hun sa at det var helt i orden, og jeg takket så meget. Etter en liten stund fortalte hun meg, at hun synes smilet var så varmt og genuint. Svarte at det ofte er slike ting som kan gjøre en forskjell, og hun var helt enig med meg i det. Hun sa at det var jeg som hadde gitt henne et fint øyeblikk i dag. Da jeg gikk av bussen så hun ha det bra til meg, og jeg nikket vennlig farvel tilbake. Satte stor pris på tilbakemeldingen jeg fikk, og synes det var hyggelig å kunne gjøre dagen litt bedre for en annen person. Hadde bare lyst til å dele denne opplevelsen med dere. Anonymkode: 5e3e0...a09 De små ting i hverdagen, som kan gjøre en stor forskjell 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Det var en veldig koselig historie, takk for at du deler den 🙂 💖 Jeg gjorde en bussjåfør glad en gang. Dette var på en helt vanlig bybuss. Han sa mye morsomt over talesystemet som jeg så at mange passasjerer smilte og humret av. Jeg tror han gjorde alles dag litt bedre med kommentarene sine. Da jeg skulle av på min holdeplass gikk jeg frem til sjåføren (dette var før korona!), og spurte om han tok imot en klem. Det gjorde han, med et stort smil 🙂 Anonymkode: ca864...df6 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 Tatja skrev (18 timer siden): De små ting i hverdagen, som kan gjøre en stor forskjell 😊 Helt enig! For min del har jeg bare blitt mer og mer glad i disse, og er en av de faktorene som holder en gående gjennom uken. Anonymkode: 5e3e0...a09 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det var en veldig koselig historie, takk for at du deler den 🙂 💖 Jeg gjorde en bussjåfør glad en gang. Dette var på en helt vanlig bybuss. Han sa mye morsomt over talesystemet som jeg så at mange passasjerer smilte og humret av. Jeg tror han gjorde alles dag litt bedre med kommentarene sine. Da jeg skulle av på min holdeplass gikk jeg frem til sjåføren (dette var før korona!), og spurte om han tok imot en klem. Det gjorde han, med et stort smil 🙂 Anonymkode: ca864...df6 Tusen takk for ditt fine svar! Handlingen du gjorde denne dagen, står det meget stor respekt av. Synes den er så rørende at jeg får et par tårer i øyekroken her jeg sitter. Det er svært gledelig at det finnes mennesker som både han og deg! ❤️❤️ Anonymkode: 5e3e0...a09 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 Hyggelig det En gang var det en narkoman dame som satt litt lenger bort for meg men vendt med ansiktet mot meg. Jeg la ikke så godt merke til hun men så kom hun bort å sa "unnskyld hvis du syns jeg stirrer, men jeg syns du var så utrolig pen! Håper du har en fin dag!" Det syns jeg var veldig koselig og jeg sliter veldig mye med selvbildet mitt så jeg husker på den hendelsen ofte når jeg står i speilet og hater meg selv, at mitt syn på meg selv ikke trenger å gjenspeile andres syn på meg selv. Jeg pleier å gi andre komplimenter så ofte sjansen byr seg, som f eks i dag hvor noen som hadde kledd seg ut til halloween gikk forbi meg på gaten. Da sa jeg "Så stilige dere var! God feiring!" Viktig å være grei mot andre og gi ros og ikke bare kritikk Anonymkode: 2d693...22f 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #12 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt enig! For min del har jeg bare blitt mer og mer glad i disse, og er en av de faktorene som holder en gående gjennom uken. Anonymkode: 5e3e0...a09 Enig "Smile from a stranger can turn the day when you're about to throw your towel in" Anonymkode: 2d693...22f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #13 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har en utrolig koselig buss fortelling! Hadde vært på sykehus i en annen by(ikke vandt med å ta buss da jeg kjører). Så hadde ikke cash den gangen, bare kort. Sjåføren lot meg slippe å betale, men en dame kom frem til meg å ga meg penger til billetten🌹🥰Jeg var langt nede pga helsen min, og at hun gjorde en sånn ting betydde all verden for meg, der jeg satt, så sårbar og alene. Jeg takket henne og sa at slike som hun fikk meg til å tro på det gode i mennesker🙌🏻💜 Anonymkode: 1c57a...9c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #14 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hyggelig det En gang var det en narkoman dame som satt litt lenger bort for meg men vendt med ansiktet mot meg. Jeg la ikke så godt merke til hun men så kom hun bort å sa "unnskyld hvis du syns jeg stirrer, men jeg syns du var så utrolig pen! Håper du har en fin dag!" Det syns jeg var veldig koselig og jeg sliter veldig mye med selvbildet mitt så jeg husker på den hendelsen ofte når jeg står i speilet og hater meg selv, at mitt syn på meg selv ikke trenger å gjenspeile andres syn på meg selv. Jeg pleier å gi andre komplimenter så ofte sjansen byr seg, som f eks i dag hvor noen som hadde kledd seg ut til halloween gikk forbi meg på gaten. Da sa jeg "Så stilige dere var! God feiring!" Viktig å være grei mot andre og gi ros og ikke bare kritikk Anonymkode: 2d693...22f Det var trivelig av henne å gi et slikt kompliment! Hadde blitt meget glad selv av å få en slik kommentar. Flott at du bruker denne opplevelsen som et eksempel, de gangene du føler deg som verdens verste. Som du nevner så er du nok adskillig mer vakker enn det du skal ha det til selv. Synes det er flott at du bemerker ting du ser på som fint eller artig på noen måte. Verden blir et så mye mer behagelig, når man fremmer det positive. Anonymkode: 5e3e0...a09
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #15 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Enig "Smile from a stranger can turn the day when you're about to throw your towel in" Anonymkode: 2d693...22f Det er mye sant i det sitatet! Anonymkode: 5e3e0...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå