AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Vanlig å tenke sånn? Hadde på en måte tenkt at det var skjebnen. Anonymkode: eda8d...c77 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanlig å tenke sånn? Hadde på en måte tenkt at det var skjebnen. Anonymkode: eda8d...c77 En Dum tanke syntes jeg. Når de i dag redder livet til de fleste med kreft diagnose. Derimot hvis jeg uansett kommer til å dø, max redder inn 6 mnd, hadde jeg sagt neitakk Anonymkode: 7aa55...4d7 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 tenker eksakt som deg ts. Anonymkode: 5543c...6b0 1
Sofakona Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Min mamma har hat kreft 2 ganger..om hun hadde hat din tankegang hadde du vært død for 10 år siden. Bare for at du for kreft betyr jo ikke at du vil dø 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Hadde ikke tatt imot behandling selv, mest fordi jeg ikke liker eller er interresert i å leve nok til at jeg gidder å kjempe for det Anonymkode: d6af5...17b 2
Sofakona Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke tatt imot behandling selv, mest fordi jeg ikke liker eller er interresert i å leve nok til at jeg gidder å kjempe for det Anonymkode: d6af5...17b Huff da håper jeg du ikke har familie/ kjæreste eller venner
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Har tenkt på det samme som deg TS! Anonymkode: 3a0fc...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Sofakona skrev (Akkurat nå): Huff da håper jeg du ikke har familie/ kjæreste eller venner Jo, men jeg kommer aldri til å holde meg i live for noen andre enn meg selv Anonymkode: d6af5...17b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 Jeg tok i mot behandling for fem år siden. I retrospekt angrer jeg, jeg endte opp ensom, fattig og uføretrygdet som 35. Dette er ikke noe liv. Dersom kreften kommer tilbake lar jeg naturen gå sin gang. Anonymkode: d7780...ed5 5
Sofakona Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, men jeg kommer aldri til å holde meg i live for noen andre enn meg selv Anonymkode: d6af5...17b Ikke om du hadde barn engang
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 Sofakona skrev (Akkurat nå): Ikke om du hadde barn engang Kommer aldri til å bli en problemstilling, fordi jeg har ikke lyst på barn Anonymkode: d6af5...17b 1
GammelKaktus Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 Jeg tenkte slik før jeg fikk barn, kjenner for mange som fikk kreft i ungdommen og har måttet leve nå i over 25 år med senvirkninger av behandling. Men når man har barn så har man ingen andre alternativ enn å holde seg i live så lenge man kan, uansett. Så hadde jeg blitt syk i dag så hadde jeg tatt i mot alt jeg kunne for å holde meg i live. Man har et ansvar når man har valgt å sette barn til verden.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 Hadde det bare vært meg, så vet jeg ikke om jeg hadde ønsket noe behandling, men som flere andre her sier, pga barna må jeg vel. Synes livet stort sett er vondt og slitsomt, uansett. Anonymkode: c522d...cf4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 Har OCD, er nå medisinert 1 år snart, men hadde det vært før det hadde jeg tenkt at det var juks å ta imot behandling. Tenkte liksom at hvis kroppen ikke klarer å heale seg selv så er den for svak til å ha rett til å eksistere. HAr tenkt sånn om det meste.. Anonymkode: 0f2c0...5a1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #16 Skrevet 8. juli 2022 Jeg tenkte også det, men da jeg fikk en kreftdiagnose tok jeg imot behandling likevel. Noe jeg er veldig glad for den dag i dag, for jeg ble helt frisk, og så klisje som det enn høres ut så verdsetter jeg livet på en helt annen måte nå. Anonymkode: c97ec...6dc 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #17 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har te it den samme tanken flere ganger. Jeg ville slitt med hvordan mine venner og familie ville håndtert det, så jeg ville gjort så mye jeg kunne for å snakke dem gjennom mine valg, tanker og følelser, gjerne sammen med terapaut etc. Jeg synes for å være helt ærlig ikke at livet er verdt nok til å skulle gå gjennom en så giftig behandling som chemo... Jeg ville dog foretrukket å dø på en mindre smertefull måte enn det jeg antar de fleste kreftformer er. Og nei, jeg har ikke barn, har aldri ønsket dem. Anonymkode: ddce2...347
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #18 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde ikke tatt imot behandling selv, mest fordi jeg ikke liker eller er interresert i å leve nok til at jeg gidder å kjempe for det Anonymkode: d6af5...17b Hvor gammel er du? Har du barn? Anonymkode: 219f6...570
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #20 Skrevet 8. juli 2022 Det er jo bra, da. Da er det mer ressurser til de som virkelig ønsker behandling. Anonymkode: 8a7df...c2a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå