AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Jeg er 5+4 i dag. Helt siden 4+5 har jeg spottet, hatt blodig utflod med forskjellig mengde. Jeg har murringer som ved mensen av og på. I dag syns jeg gravidsymptomene er litt mindre, og jeg syns også at teststrimlene viser lysere streker. Er det noen her inne som kan fortelle meg hvordan deres spontanabort begynte? Var det mye rent blod? Anonymkode: ffdf3...ecc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Vil bare advare deg om at det finnes en del hjerteløse og empatiløse folk her inne, som av en eller annen grunn mener at man steller i stand mye styr når man blør i svangerskapet. Sykt å skrive. Uansett, jeg er i nesten samme situasjon som deg og har ikke noe entydig svar dessverre, men håper at det går bra for deg. Jeg har hatt blodig utflod/spotting og litt rennende friskt blod daglig siden 5+2, er nå 5+5. Er kanskje 50-50 sjanse for at det går bra har lege sagt til meg. Bare å prøve å ta det med ro så godt du klarer, og håpe på det beste. Anonymkode: c083a...602
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Jeg var i samme situasjon som deg, og googlet meg ihjel fordi jeg var så bekymret… Dessverre viste det seg å være MA i mitt tilfelle. Du vet jo ingen ting sikkert om deg selv utifra å lese her, men forstår at du lurer veldig. Det kan godt hende det går bra - jeg har lest om såpass mange som har spottet og fortsatt vært gravide. Mine symptomer var brun utflod, noen dager med blod. Mensmurringer, puppene sluttet å være ømme magen sluttet å endre seg. Jeg var sykemeldt pga svangerskapskvalme, og av alle ting så fortsatte akkurat det symptomet selv om fostrene hadde dødd flere uker før jeg fant det ut. Føltes utrolig unødvendig.. Krysser fingrene for deg, og føler veldig med deg❣️ Anonymkode: 85609...6b4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Hei igjen. Fått bekreftet spontanabort i dag, så gikk ikke veien denne gangen. Men, jeg har bare rødt slim.. ingenting som ligner mens, er det slik at det tar seg opp eller skal det være slik? Hvor lenge? Dette er min første erfaring med spontanabort, så googler meg ihjel uten særlig til svar 😅 Anonymkode: ffdf3...ecc
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Det er mulig det kun holder seg til rødt slim, siden du er såpass kort på vei. Mulig du merker litt mer "klumper" ettervært også. Beklager at det gikk slik, TS. Håper det går greit med deg. 💗 Anonymkode: 3c7c9...29b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Det har kommet mye mer siden siste innlegg! Tusen takk - det går fint. Selvfølgelig kjedelig at det ble slik, men er en mening at det skjer. Da var det ikke levedyktig er min tanke - så trøster meg med det 😊 Anonymkode: ffdf3...ecc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå