Gå til innhold

Date med muligens rasistiske holdninger... verdt å holde på? Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 32 år, evig singel. Føler han er mitt siste håp og det føles virkelig ut som "han eller ingen". Han er eneste valgmuligheten jeg har. Alle andre er for bra for meg og over min standard. Han er den første jeg har tenkt er under min standard og det føles som en stygg tanke å ha og å si høyt!  Han har sagt han gjerne vil møte familien min... og alt jeg kan tenke på er "enn hvis han sier noe rasistisk og helt idiotisk foran dem?". Jeg skammer meg på hans vegne og over han, før det har skjedd og fått mulighet til å skje. Det er ikke et godt tegn, ikke sant?

Har holdt han på avstand på grunn av at jeg er så usikker på om jeg virkelig vil synke så lavt, at jeg går for han kun fordi han er min eneste valgmulighet. Har kun møttes tre ganger på tre måneder (pratet i over en måned før det), jeg utsetter og utsetter neste date. 
Det er mye små filleting, om han og med han, stort og smått som gjør meg usikker. Men det som er vanskeligst å ignorere, det er rasistiske kommentarer hele tiden. Jeg vil kalle han for rasist eller en med rasistiske holdninger og menneskesyn som er uaktuelt for meg. Skrev et langt avsnitt for å begrunne hvorfor og å forklare meg selv som kaller noen noe så stygt.... men dere får bedømme selv:

- Jeg spurte bare hva han gjorde.  Sendte snikbilde på snap av en mann med (for meg) afrikansk utsende. "Er på butikken, stinker neger her"

- Sendte tilfeldig snikbilde på snap av ei utenlandskdame på bussen "Er vell på vei til NAV for å hente trygden sin". Helt utav det blå, han har selv mottatt AAP i 11 år og nå sosialstønad på grunn av nye reglene. Er ikke på grunn av fordommer mot folk som går på NAV, det er hudfarge som trigget det, for jeg spilte dum og spurte "Går den bussen dit da?" og da sa hun "Nei, men du vet, hu er jo svart 😂 "

- Sendte snikbilde av en mørkhudet liten gutt på bussen "her snakker vi skitunge 😂". Igjen, jeg spilte dum og sa "Stakkar, må han skifte bleie?" og han bare "Nei, han er jo svartting. 😂 men søtt at du bryr deg om barn da, du blir ei god mor til våre barn en dag". Den siste kommentaren gjorde at jeg fikk ekstra avsmak, så måtte bare ta med hele. 

Han er 39 år og vil nok ikke vokse opp og oppføre seg med alderen. Dette er hvem han er.  
Fornuften sier han er ikke noe å samle på. Jeg føler virkelig at jeg forblir evig singel og vil egentlig mer det enn å ta til takke med han... samtidig, jeg svarer han hver dag og gir han falskt håp for jeg har ingen andre som er på mitt nivå. 
Jeg trenger andres tanker og meninger for å hjelpe meg å ta et valg.

Anonymkode: 6939a...d73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, hva skal du med sånt søppel som han der?

Anonymkode: 34ed6...20c

• Liker 33
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

For å oppsummere. 

Han er:

- Totalt patetisk, rasistisk gris / rotte

- Hele Livets Harde Skole holdninger a la HardCore FrP, tyter ut av ørene på han

- Også en fullstendig økonomisk taper som har vært på AAP i 11 år, nå på sosialen.

- Runder sikkert straks 40 år

Så du er med han fordi? Har han pikk på minst 25 - 30 cm eller er egentlig en "sjarmerende" mann, når han ellers ikke er en økonomisk taper med helt patetiske og totalt uakseptable, rasistiske holdninger? 

Og du skal bygge en fremtid med dette kreket som sikkert runder 40 år om ikke så lenge, hvordan da? Hvor ser du deg med han om 5 eller 10 år? For da er han nemlig enten 45 eller 50 år gammel.

Anonymkode: a0e3b...860

• Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette må jo du vurdere og bestemme, men for meg er dette et klart nei, og det virker det ærlig talt som det er for deg også, når du lurer å skriver om det her. Det dukker opp en bedre!

Anonymkode: 42f58...325

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han må du la gå. Og jeg er IKKE særlig politisk korrekt..

Anonymkode: 0ad5a...dd9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei fysj, ikke velg han der da.

Anonymkode: 3924c...617

• Liker 2
Skrevet

Nei vet du hva, vil du ha en mann eller søppel, herlighet for et fjols. Alle fortjener bedre enn det der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakker han slik om barn til og med? For en ekkel taper. Gjør deg selv en tjeneste å gå.

Anonymkode: 5733d...cb7

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Er 32 år, evig singel. Føler han er mitt siste håp og det føles virkelig ut som "han eller ingen". Han er eneste valgmuligheten jeg har. Alle andre er for bra for meg og over min standard. Han er den første jeg har tenkt er under min standard og det føles som en stygg tanke å ha og å si høyt!(...)
Har holdt han på avstand på grunn av at jeg er så usikker på om jeg virkelig vil synke så lavt, at jeg går for han kun fordi han er min eneste valgmulighet.(...)

Jeg føler virkelig at jeg forblir evig singel og vil egentlig mer det enn å ta til takke med han... samtidig, jeg svarer han hver dag og gir han falskt håp for jeg har ingen andre som er på mitt nivå. 
Jeg trenger andres tanker og meninger for å hjelpe meg å ta et valg.

Anonymkode: 6939a...d73

Hele dette hovedinnlegget framstår som trolleri fra ende til annen, det var liksom ikke måte på hvor jævlig han fyren er og hvor tafatt du selv er. Men jeg skal svare som om det er sant:

1. Dump ham. Nei, jeg tuller ikke.

2. Gå videre. Oppsøk hjelp til å få gjort noe med selvfølelsen din.

3. Lykke til med ditt nye liv med nye muligheter.

Anonymkode: dc296...201

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal aldri, ALDRI ta til takke med en du er usikker på, bare fordi du ikke tror du kan få bedre! (Når det er sagt, ville jeg heller vært sammen med en skaprasist enn med en woke venstreraddis med ustelt skjegg, hestehale og regnbuepins på jakken.) 

Anonymkode: 7bcba...d02

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Den store aldersforskjellen får også varsellampene mine til å blinke. Han er umoden for alderen. Unngå å ha sex med sånne menn. Da føler de bare at du premierer de rasistiske holdningene deres.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

11 år på AAP og sosialen? Så han har ikke gjort en dritt eller ærlig arbeidsslag på 11 år? I tillegg er han rasist og kommer med sånne kvalme oppgulp hele tiden... hva er det du egentlig lurer på? Du kan da få noe MYE bedre enn han der?

Jeg hadde takket for meg etter bare en sånn kommentar. Det viser hva han er for slags ussel person.

Anonymkode: fc3c1...592

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller valgt et liv alene enn å være sammen med et slikt menneske du beskriver. Helt ærlig, det er ikke verdt det. Å være i nærheten av slike mennesker er gift og det vil gradvis ødelegge sjela di.

Anonymkode: 63852...c89

• Liker 8
Skrevet
Majer skrev (4 minutter siden):

Den store aldersforskjellen får også varsellampene mine til å blinke. Han er umoden for alderen. Unngå å ha sex med sånne menn. Da føler de bare at du premierer de rasistiske holdningene deres.

Er det stor aldersforskjell når begge er i trettiårene? 🤔

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål. I overskriften skriver du "muligens rasistiske holdninger". Skjønte du ikke at han er blodrasistisk når han klarer å give løs på et stakkars barn med mørkere hudfarge? Hvis du ikke klarer å ta slike hint så tenker jeg du er like uintelligent som han og fortjener hverandre. 

Anonymkode: 63852...c89

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er virkelig ikke greitt. Er han medlem i Nordiska Frihetsbevegelsen eller noe slikt? Hva får han til å være så blåst i hue at han kan sende slikt til deg?

Hvis du virkelig vil gi han en sjanse... så må du slutte å reagere så tafatt.

Si rett ut at det er ikke greitt, du vil ikke høre mer slikt, og skjer det igjen så er det over.

S_L_U_T_T å spille dum.

• Liker 4
Skrevet

Hei fine deg. Skjønner du sliter med selvbilde, men du enda ung, og det er enda tid. Du fortjener noen bedre, og om du ønsker deg barn, så vil jeg kun med bakgrunn i det du beskriver her si at du ikke ønsker det med en som har sånne holdninger. 

Du har det bedre alene, hvor du jobber med deg selv, enn med det der. Du fortjener virkelig bedre, og du hadde blitt flau mange steder, og mange steder du måtte ha dekket over med han her. Tenk deg i møte med barnehage og skole, eller om noen i familien din får seg en kjæreste som ikke er «hvit». Om du er ukomfortabel nå, så vil du ihvertfall være det senere. Best å ikke investere så mye tid og energi, og komme deg videre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dere begge fortjener noen andre. Du snakker veldig dårlig om ham lenge før du begynner å ramse opp de rasistiske kommentarene hans. Ta til takke, finner ikke noe bedre osv. Ærlig talt du vil jo ikke ha ham uansett. 

Kommentarene hans er ille spesielt om han faktisk sender dem til deg bare for å komme med flåsete rasistiske uttalelser. 

Hvordan er han ellers da? Er det kun dette, eller har han andre dårlige holdninger også?

Anonymkode: 3ed22...caa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil du at denne mannen skal være far til dine barn? Og smitte alle sine ræva holdninger over på barna? Mennesker er født objektive, veldig mange farges av foreldrene sine holdninger. 
Hvordan oppfører han seg når lille Jens har med bestekompisen Abdullah hjem fra bhgen?

Nei fytti.. Hadde heller funnet andre måter å få til et familieliv altså! 

Anonymkode: 703f7...c32

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes dere begge fortjener noen andre. Du snakker veldig dårlig om ham lenge før du begynner å ramse opp de rasistiske kommentarene hans. Ta til takke, finner ikke noe bedre osv. Ærlig talt du vil jo ikke ha ham uansett. 

Kommentarene hans er ille spesielt om han faktisk sender dem til deg bare for å komme med flåsete rasistiske uttalelser. 

Hvordan er han ellers da? Er det kun dette, eller har han andre dårlige holdninger også?

Anonymkode: 3ed22...caa

Really!!!?! 🤣🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 20c07...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...