AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Hvordan var forløpet? Hvor lang tid tok det fra eventuell positivt test eller de første symptomene kom til du ble skikkelig syk? Noen som Knapt merket noe? Anonymkode: 698a7...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 8. juli 2022 #2 Del Skrevet 8. juli 2022 Bare våknet en dag og kaldsvettet så sengetøyet og klærne ble ekle og våte. Kjente meg utrolig dårlig… tok test dagen etter. Allerede dagen etter var jeg bedre. Er bare veldig sliten nå. Ble syk plutselig på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Del Skrevet 8. juli 2022 Farfar fikk positiv koronatest på mandag og på onsdag døde han. Anonymkode: a5b2f...c82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Del Skrevet 8. juli 2022 Er høygravid. Hadde et mildt forløp i den forstand at jeg ikke trengte helsehjelp, men var sengeliggende en uke med feber og kraftige forkjølesessymptomer. Har fremdeles luftveissymptomer etter to uker. Slapp heldigvis stor belastning på lungene, men gøy var det ikke. Anonymkode: 4875d...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Del Skrevet 8. juli 2022 Var veldig tungt å sykle hjem fra jobb en dag… Fikk forkjølelsessymptomer og feber utover ettermiddagen og trodde at jeg hadde fått samme virus som min kollega (ikke corona), men tok en test for sikkerhets skyld. Den ble positiv veldig fort. Så fulgte 4-5 dager som jeg ikke husker så mye av. Slepte meg til nabohuset to ganger om dagen for å mate katten som jeg skulle passe. Var tilbake på jobb ei uke etter positiv test. Nå har det snart gått to uker, og jeg hoster fremdeles (tørrhoste), det er tungt å gå i trapper og motbakker, og jeg får feber hvis jeg anstrenger meg. Anonymkode: 09eca...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Del Skrevet 8. juli 2022 Har ikke hatt det selv, men kjenner mange som nylig har hatt det, eller har det nå. Og alle sammen har vært overraskende syke, mye sykere enn forrige vinterbølge. Oppkast, svært høy feber i dagevis, og generelt vært helt fullstendig slått ut. Det "rare" er at absolutt ingen av de jeg kjenner som har det nå har hatt det før, mens vi som har hatt det ikke har fått det på ny. Forstod det sånn at vi ikke kom til å være immune lenger, men det virker som vi er det. Tenker da på familie, venner og kollegaer, ganske mange. Tror min rolige runde i mars utgjorde en effektiv dose 4, for jeg har vært i direkte kontakt med minst et titalls smittede den siste måneden uten å bli syk. Anekdotisk som faen selvsagt. Anonymkode: 93f8e...f7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 8. juli 2022 #7 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg har det nå. Begynte å få symptom for en uke siden. Da hadde jeg vondt i halsen, begynte også å føle meg sliten og hadde en generell sykdomsfølelse. Så fikk jeg feber. Feberen forsvant fort og jeg har ikke vondt i halsen lenger. Jeg hoster endel, blir fort trøtt og blir fort sliten. I dag har jeg merket litt bedring og blir kanskje ikke like fort sliten. Det varierer ganske mye. Kan føle meg ganske fin uten noe hoste, men i natt våknet jeg opp til den hostekula for eksempel. Blir av og til litt ør og noen ganger litt kvalm. Begynner å bli litt lei av å ligge på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Del Skrevet 8. juli 2022 Onsdag 25.juni til torsdag: slapp, litt gruff i halsen. Negativ test, Fredag: slapp, hoste og tett i brystet. Negativ test. Lørdag: mer hoste, diare, vondt i nyrer og rygg. Negativ test Søndag: kraftig tørrhoste, tett i bihuler, vondt i nyrer og rygg. feber. Positiv test søndag morgen. Mandag: hoste, vondt i nyrer og rygg/bryst, feber, nysing, tett i bihuler, snørrete, energiløs Tirsdag: hoste, vondt i nyrer og rygg/bryst, feber, nysing, tett i bihuler, snørrete, energiløs Onsdag: hoste, vondt i nyrer og rygg/bryst, feber, tett i bihuler, snørrete, energiløs Torsdag: hoste, nysing, tett i bihuler, snørrete, energiløs Fredag: hoste, tett i bihuler, hodepine, tungpust, energiløs lørdag til og med i dag: kraftig hoste, tung pust, tappet for energi Anonymkode: b543d...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Del Skrevet 8. juli 2022 Fikk det på tirs. Ikke pusteproblemer ol. Men vondt i hodet og influensa værk. Ikke veldig ille egentlig. Men liggende. Flekkvis kald på kroppen typ, isbit kald. Litt feber. Plutselig føler meg frisk men snur igjen. Ikke så ille nå bare rar i kroppen og litt slapp. Selv om jeg ikke har problemer med pust, blir jeg lett andpusten fant jeg ut. Etter å gå opp en veldig kort og svak motbakke. Peste så mye at jeg måtte neste le, fordi det ble komisk å pese så mye av så lite. Så noe rart er det der. Føles mer som oksygenet ikke kommer rundt i kroppen, fremfor at jeg har direkte trøbbel med å puste Anonymkode: b744a...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk det på tirs. Ikke pusteproblemer ol. Men vondt i hodet og influensa værk. Ikke veldig ille egentlig. Men liggende. Flekkvis kald på kroppen typ, isbit kald. Litt feber. Plutselig føler meg frisk men snur igjen. Ikke så ille nå bare rar i kroppen og litt slapp. Selv om jeg ikke har problemer med pust, blir jeg lett andpusten fant jeg ut. Etter å gå opp en veldig kort og svak motbakke. Peste så mye at jeg måtte neste le, fordi det ble komisk å pese så mye av så lite. Så noe rart er det der. Føles mer som oksygenet ikke kommer rundt i kroppen, fremfor at jeg har direkte trøbbel med å puste Anonymkode: b744a...89b Glemte å skrive. Super form og frisk på positiv test dag, dårlig i løpet av natten og våknet groggy, litt øm i halsen Anonymkode: b744a...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke hatt det selv, men kjenner mange som nylig har hatt det, eller har det nå. Og alle sammen har vært overraskende syke, mye sykere enn forrige vinterbølge. Oppkast, svært høy feber i dagevis, og generelt vært helt fullstendig slått ut. Det "rare" er at absolutt ingen av de jeg kjenner som har det nå har hatt det før, mens vi som har hatt det ikke har fått det på ny. Forstod det sånn at vi ikke kom til å være immune lenger, men det virker som vi er det. Tenker da på familie, venner og kollegaer, ganske mange. Tror min rolige runde i mars utgjorde en effektiv dose 4, for jeg har vært i direkte kontakt med minst et titalls smittede den siste måneden uten å bli syk. Anekdotisk som faen selvsagt. Anonymkode: 93f8e...f7b Akkurat sånn er det her også, de av kollegaer og venner som ikke har hatt det, som har vært nærkontakt mange ganger og hatt det i hus før, de får det nå. Og de er betydelig sykere enn for eks meg og andre som hadde det i vinter, kunne knapt kalle meg selv syk, men de jeg kjenner som har det nå (overraskende mange faktisk), har skikkelig influensa symptomer og er sengeliggende flere dager. Anonymkode: ac42f...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne907 Skrevet 8. juli 2022 #12 Del Skrevet 8. juli 2022 Min datter på 18, hun er oppegående, men tett og vondt i halsen, hoster. Ikke feber. Fikk symptomer på mandag, positiv test i dag, fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 8. juli 2022 #13 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke hatt det selv, men kjenner mange som nylig har hatt det, eller har det nå. Og alle sammen har vært overraskende syke, mye sykere enn forrige vinterbølge. Oppkast, svært høy feber i dagevis, og generelt vært helt fullstendig slått ut. Det "rare" er at absolutt ingen av de jeg kjenner som har det nå har hatt det før, mens vi som har hatt det ikke har fått det på ny. Forstod det sånn at vi ikke kom til å være immune lenger, men det virker som vi er det. Tenker da på familie, venner og kollegaer, ganske mange. Tror min rolige runde i mars utgjorde en effektiv dose 4, for jeg har vært i direkte kontakt med minst et titalls smittede den siste måneden uten å bli syk. Anekdotisk som faen selvsagt. Anonymkode: 93f8e...f7b Ja vi er de eneste i familien som ikke har hatt, 3 stk. En kom inn i selskap med korona. De andre har vært syke før, og ble ikke syke nå. Men vi 3 ble syke. Første runden for oss. Men en bekjent har hatt korona to ganger, og blitt smittet av den ene av oss. Og de er litt syke, dvs smittet. Så mulig noen av de andre er smittet, bare uten symptomer. Den ene var så selvsikker på at ikke fikk det, når ikke fikk det samtidig med oss, så kom brasene inn døra her. Selv om han visste vi var syke 😂 så vi får se da om han har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 8. juli 2022 #14 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg har tydeligvis motsatt erfaring av andre her inne. Jeg har ikke hatt korona før og ville aldri gjettet at jeg hadde det nå, for det er utrolig mildt. Jeg var snufsete en ukes tid uten positiv test, men det er mye som går rundt meg nå, så det kan ha vært noe annet først. Så fikk jeg plutselig litt hoste og litt hodepine, og da var testen positiv. Det er over én uke siden, og jeg ble aldri noe verre. Ikke noe feber og rask bedring. Jeg er fortsatt litt snufsete, men det er alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkabell Skrevet 9. juli 2022 #15 Del Skrevet 9. juli 2022 Har ikke hatt det selv, men ei venninne fikk det nylig. Hun fikk raskt feber, og sliter med magevondt og er småsvimmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg