AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Vil bestille 1,5 ukers chartertur til neste år - på tui og ving kan man velge 10-12 dager, men det kommer bare opp treff på 7 eller 14 dager. noen som vet hvor jeg kan bestille dette? Vil helst ha pakkereise, og ikke sette sammen reisen selv. Anonymkode: 5a3f0...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Del Skrevet 8. juli 2022 Har aldri opplevd at man kan bestille 10-12 dager hos Ving. Kun 7 eller 14. Anonymkode: 76e46...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Del Skrevet 8. juli 2022 Hvorfor må det være charter? Du kan ta vanlig rutefly og kjøpe hotell. Mulighet for å velge 10-12 dager.. Anonymkode: 8578b...aa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Del Skrevet 8. juli 2022 Mye bedre å velge bosted og fly hver for seg, ofte bedre flytider og mer valgfrihet på lengde. Anonymkode: 6a49c...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Del Skrevet 8. juli 2022 Hvorfor er du opptatt av at det skal være charter? Anonymkode: 9406b...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Del Skrevet 8. juli 2022 Vil gjerne ha charter da det er lettvint mtp at jeg reiser alene med små barn + ekstra sikkerhet i pakkereiseloven. stemmer nok som en over her skrev at ving bare har 1 eller 2 uker - men på tui kan man velge 10-12 dager på reiselengde, men kommer bare opp turer som enten varer 7 eller 14 dager likevel 🤔 Anonymkode: 5a3f0...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 8. juli 2022 #7 Del Skrevet 8. juli 2022 Tror du bør bestille hotell og fly hver for seg da. Bare så det er sagt, det KAN være billigere. Husk at reiseselskapene skal ha seg betalt for å lage en "pakke". Så vurder å bestill hver for seg. Jeg bestilte fly og hotell separat for noen år siden det var uten tvil billigere, den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vil gjerne ha charter da det er lettvint mtp at jeg reiser alene med små barn + ekstra sikkerhet i pakkereiseloven. stemmer nok som en over her skrev at ving bare har 1 eller 2 uker - men på tui kan man velge 10-12 dager på reiselengde, men kommer bare opp turer som enten varer 7 eller 14 dager likevel 🤔 Anonymkode: 5a3f0...904 Det er ganske logisk at charterselskapene opererer med ukesintervaller siden det er mye enklere logistisk, de har avtaler med både flyselskap og hoteller og da er det greit å ha fulle fly begge veier. Når en ny pulje kommer med fly og skal sjekkes inn på hoteller så skal den andre puljen som har vært på ferie i en uke eller to sjekkes ut og inn på det samme flyet som den første puljen kom med for hjemreise. Hvis du vil ha en mer skreddersydd reise med ukurante antall dager så må du enten ordne med fly og hotell selv eller få det ordnet med et reiseselskap. Når det er sagt så skjønner jeg veldig godt at du vil reise med charter. Anonymkode: 25621...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Del Skrevet 8. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Vil gjerne ha charter da det er lettvint mtp at jeg reiser alene med små barn + ekstra sikkerhet i pakkereiseloven. stemmer nok som en over her skrev at ving bare har 1 eller 2 uker - men på tui kan man velge 10-12 dager på reiselengde, men kommer bare opp turer som enten varer 7 eller 14 dager likevel 🤔 Anonymkode: 5a3f0...904 Ser den. Ok, om det skal være charter så hadde jeg bare bestilt ei uke. Anonymkode: 8578b...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå