Gå til innhold

Finne eier bil / Jeg gammel eier får sms om utbedring av sikkerhetsrisiko på bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

En Yaris jeg solgte for 18mnd siden.(jeg står ikke lenger som eier/salgsmelding gjort). Bilen skulle jeg egentlig vrake men så var det en som kjøpte den billig for å utbedre div for å få den EU-godkjent og selge. Nå har jeg fått sms fra Toyota for 3 gang angående at bilen må utbedres pga en feil på kollisjonspute. Jeg har sendt epost til Toyota 2 ganger før, likevel får jeg fortsatt disse meldingene. Tenkte jeg skulle varsle eier om dette, men jeg kjenner ikke eier. Må man betale 49kr for å finne tlf til et regnummer?.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan få det opplyst hos politiet. Det er ikke taushetsbelagt informasjon. Jeg fikk det opplyst en vinter jeg så en parkert bil med lysene på. Fikk tak i eier etter at politiet hadde opplyst hvem det var 

Anonymkode: ba3c8...cca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bosve skrev (På 8.7.2022 den 18.17):

En Yaris jeg solgte for 18mnd siden.(jeg står ikke lenger som eier/salgsmelding gjort). Bilen skulle jeg egentlig vrake men så var det en som kjøpte den billig for å utbedre div for å få den EU-godkjent og selge. Nå har jeg fått sms fra Toyota for 3 gang angående at bilen må utbedres pga en feil på kollisjonspute. Jeg har sendt epost til Toyota 2 ganger før, likevel får jeg fortsatt disse meldingene. Tenkte jeg skulle varsle eier om dette, men jeg kjenner ikke eier. Må man betale 49kr for å finne tlf til et regnummer?.

Bare drit i meldingene og la den nye eieren seile sin egen sjø. 

Ikke ditt problem. 

Anonymkode: 6abb6...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...