Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som sliter med å finne klær som faktisk er fine, sitter fint på flere typer kropper og ikke verken for mønstrete eller for basic, eller er det bare jeg som er blitt kresen? 

Prøver å finne nye topper og kjoler etter en aldri så liten fasongsendring, men samme hvilken butikk jeg går i eller hvilken nettbutikk jeg ser på, finner jeg omtrent ingenting jeg liker... 

Anonymkode: 5aaa9...98c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer og går, noen ganger finner jeg noe jeg har lyst på over alt, andre ganger finner jeg absolutt ingen ting. Nå er ikke den verste perioden, nå finner jeg litt her og der. 

Anonymkode: 7995e...618

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kantete klæra bare høye tynne modeller kler er grusomt.

Anonymkode: 2f3ee...812

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare deg. Sukk.

Anonymkode: d2729...a46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt skal være sykt sexy og stramt, eller kjempe oversized... Ugh. Rare passformer på alt nesten. 

Anonymkode: e8274...6ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har over tid funnet ut hvilke typer klær som er håpløse pga min fasong, og hvilke butikker som lager ting som kan passe. 

Jeg kjøper nå alt på nett og bestiller gjerne fra de samme merkene gang på gang. Jeg gidder ikke å jakte på nye ting.

Anonymkode: 840f6...862

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har over tid funnet ut hvilke typer klær som er håpløse pga min fasong, og hvilke butikker som lager ting som kan passe. 

Jeg kjøper nå alt på nett og bestiller gjerne fra de samme merkene gang på gang. Jeg gidder ikke å jakte på nye ting.

Har du tips til nettbutikker du bruker? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sigkvl skrev (6 minutter siden):

Har du tips til nettbutikker du bruker? 

Vi har sannsynligvis ikke lignede kroppsfasong, men jeg handler en del fra Tiger of Sweden, Massimo dutti, Filippa-K. Samtidig er det langt fra alt som passer meg, men både ToS og F-K selger de samme snittene år etter år. Massimo dutti er litt mer fast fashion. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler alt blir bossekk på meg 😭 jeg har skikkelig timeglass, og får jo ikke vise frem den flotte kroppen min i dagens klær 🫤

Anonymkode: 1ae30...f4f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Føler alt blir bossekk på meg 😭 jeg har skikkelig timeglass, og får jo ikke vise frem den flotte kroppen min i dagens klær 🫤

Anonymkode: 1ae30...f4f

Og det man får vist seg frem i, får man vist litt for mye mage i... Kan like gjerne gå rundt i en fin BH 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt på meg og sliter fra før med lipødem. Det er verst på bena.  Det er omtrent umulig å finne bukser som ikke er for trange og strammer rundt knærne.  

Anonymkode: a29a2...f67

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg kjøper mye klær på nett og gidder ikke å tenke på hva som er mote og hva som ikke er det. Kjøper klær som sitter pent på min kropp.

Å gå i fysiske klesbutikker i Norge er stort sett håpløst. Jeg finner noe av og til, men handler nok mest på bruktbutikk. Utenom det har de mye stygge og kjedelige klær.

Skrevet

enig. butikker har jeg sluttet å gå i. handler kun på nett fordi jeg vet endelig hva jeg vil ha og kan huke av f.eks hvilke stoff jeg vil ha og lengde. men ja, mye rart ute å går. :)

følger aldri moten. kjøper kun klær som er tidløse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har det sånn selv. For min del bryr jeg meg ikke om mote, derfor merker jeg det veldig når moten ikke stemmer med ting jeg liker å gå kledd i. Akkurat nå er det umulig å gå i fysisk klesbutikk. 

Anonymkode: cea2c...cd7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det flere enn meg som sliter med å finne klær som faktisk er fine, sitter fint på flere typer kropper og ikke verken for mønstrete eller for basic, eller er det bare jeg som er blitt kresen? 

Prøver å finne nye topper og kjoler etter en aldri så liten fasongsendring, men samme hvilken butikk jeg går i eller hvilken nettbutikk jeg ser på, finner jeg omtrent ingenting jeg liker... 

Forstår ikke det. I butikker er det ikke så mye for meg, men på nettbutikker er det mye fine kjoler.

Anonymkode: 5fffb...a69

Skrevet
AprilRyan skrev (8 timer siden):

Jeg kjøper mye klær på nett og gidder ikke å tenke på hva som er mote og hva som ikke er det. Kjøper klær som sitter pent på min kropp.

Å gå i fysiske klesbutikker i Norge er stort sett håpløst. Jeg finner noe av og til, men handler nok mest på bruktbutikk. Utenom det har de mye stygge og kjedelige klær.

Tips til nettbutikker? 

Jeg er ikke interessert i å følge moten jeg heller egentlig, problemet er bare at det stort sett er de klærne som er "in" som er å finne rundt omkring. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja har kjøpt to plagg i år. Resten passer ikke. Søstera mi griner seg ut av butikker, hun har vokst  og trenger noe nytt. Men alt er formløst. Skulle tro klærne kun var laget for menn, som liker å gå i dame klær. Vurderer sterkt å bli designer selv, så jeg kan lage skikkelig kvinne møte, som passer kvinne kropper

Anonymkode: 9da33...b4c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...