AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Hei! Jeg har nå skrevet inne her veldig mange ganger i det siste på grunn av en gutt som jeg har fått sikkelig følelser for. Jeg har hatt kontakt med han i noen måneder nå og har møtt han totalt åtte ganger. Han har sagt han har følelser for meg, lurt på om jeg vil være med til der han kommer fra og være med vennene hans på tur den siste helgen i juli. Han har gitt meg mye kjærlighet og visst at han har følelser. For noen uker siden da vi bestemte oss for og avslutte det med tenke på avstand kom han tilbake etter tre dager fordi han ikke klarte helt og gi slipp. Her om dagen nevnte han også at han ikke ville unger med sa på spøk hva ungen våres kunne hete og brukte begge etternavna våre. Jeg skrev også i går at jeg elska han noe han skrev deg og tilbake på. Men i sta ble vi enige om at det var ordentlig slutt da det ikke var noe håp fra han sin side. Da jeg spurte om han hadde trodd han hadde følelser sa han ja. Jeg er forvirra. Ene dagen sier han at han har følelser for meg og liker meg godt andre trodde han det bare. Han kom jo tilbake? Plis snille svar Anonymkode: 76096...0cc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg har nå skrevet inne her veldig mange ganger i det siste på grunn av en gutt som jeg har fått sikkelig følelser for. Jeg har hatt kontakt med han i noen måneder nå og har møtt han totalt åtte ganger. Han har sagt han har følelser for meg, lurt på om jeg vil være med til der han kommer fra og være med vennene hans på tur den siste helgen i juli. Han har gitt meg mye kjærlighet og visst at han har følelser. For noen uker siden da vi bestemte oss for og avslutte det med tenke på avstand kom han tilbake etter tre dager fordi han ikke klarte helt og gi slipp. Her om dagen nevnte han også at han ikke ville unger med sa på spøk hva ungen våres kunne hete og brukte begge etternavna våre. Jeg skrev også i går at jeg elska han noe han skrev deg og tilbake på. Men i sta ble vi enige om at det var ordentlig slutt da det ikke var noe håp fra han sin side. Da jeg spurte om han hadde trodd han hadde følelser sa han ja. Jeg er forvirra. Ene dagen sier han at han har følelser for meg og liker meg godt andre trodde han det bare. Han kom jo tilbake? Plis snille svar Anonymkode: 76096...0cc Han har tilome bakgrunnsbilde av meg på telefonen Anonymkode: 76096...0cc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har svart deg før og skjønner at du har det vanskelig. Alt i alt ville jeg ikke brukt mer tid på å lure på det ene og det andre, fakta er at han ikke er interessert i et forhold med deg. Samme hvor mye du skulle ønske at det var annerledes (og det er ikke rart siden du liker han så godt), så endrer ikke situasjonen seg. Når du leser om personer som har gjort det slutt og funnet tilbake til hverandre så skjer det «aldri» ved at den ene parten ikke slipper taket. Var jeg deg ville jeg kutta kontakten og sletta ham fra SoMe sånn at han ikke dukker opp i feeden din. Anonymkode: e10a8...706 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har svart deg før og skjønner at du har det vanskelig. Alt i alt ville jeg ikke brukt mer tid på å lure på det ene og det andre, fakta er at han ikke er interessert i et forhold med deg. Samme hvor mye du skulle ønske at det var annerledes (og det er ikke rart siden du liker han så godt), så endrer ikke situasjonen seg. Når du leser om personer som har gjort det slutt og funnet tilbake til hverandre så skjer det «aldri» ved at den ene parten ikke slipper taket. Var jeg deg ville jeg kutta kontakten og sletta ham fra SoMe sånn at han ikke dukker opp i feeden din. Anonymkode: e10a8...706 Okei skal gjøre det, han sa nå at han trodde han hadde følelser men at han ikke hadde det. Går det? Anonymkode: 76096...0cc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Okei skal gjøre det, han sa nå at han trodde han hadde følelser men at han ikke hadde det. Går det? Anonymkode: 76096...0cc Alt går, man kan si hva som helst Han kan være forvirret over egne følelser eller like oppmerksomheten fra deg. Uansett hva det kommer av så er det du som kan sørge for at resten av sommeren din blir bra. Jo mindre du tenker på ham, jo bedre er det. 😊 Det som ikke har noe for seg er å lete etter logikk, for det er ikke alltid alt er logisk. Anonymkode: e10a8...706 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Alt går, man kan si hva som helst Han kan være forvirret over egne følelser eller like oppmerksomheten fra deg. Uansett hva det kommer av så er det du som kan sørge for at resten av sommeren din blir bra. Jo mindre du tenker på ham, jo bedre er det. 😊 Det som ikke har noe for seg er å lete etter logikk, for det er ikke alltid alt er logisk. Anonymkode: e10a8...706 Jeg skjønner det. Men tenk hvor glad jeg ble i han. Tenk hvor mye han sa om alt, uten at jeg behøvde og si noe først. Han ringte meg forrige gang etter tre dager og sa han ville bo med meg og alt. Jeg har henta han midt på svarte natta en time unna for og kjøre hjem siden han sovna etter fest. Rydda hos han hver dag og kjøpt mat. Jeg har gjort alt for han også skal han slenge meg på gata som søppel. Håper han en dag angrer😭 Anonymkode: 76096...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Jeg skjønner at du virkelig liker han, men mest sannsynlig så har du nok kanskje gått litt for fort frem med han, det er ikke normalt å si at man elsker noen etter å ha møtt hverandre kun 8 ganger. Det beste du kan gjøre for deg selv nå, er og blokkere han overalt og gå ut å finne på ting så du ikke har tid til å sitte å kverne. Og til neste gang du møter en fyr, så bør du kanskje roe ned tempoet og dine egne forventninger mange hakk. Anonymkode: ad63d...39d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner at du virkelig liker han, men mest sannsynlig så har du nok kanskje gått litt for fort frem med han, det er ikke normalt å si at man elsker noen etter å ha møtt hverandre kun 8 ganger. Det beste du kan gjøre for deg selv nå, er og blokkere han overalt og gå ut å finne på ting så du ikke har tid til å sitte å kverne. Og til neste gang du møter en fyr, så bør du kanskje roe ned tempoet og dine egne forventninger mange hakk. Anonymkode: ad63d...39d Det gikk ikke fort frem i det hele tatt, vi har snakka i mange måneder og jeg tenkte hvis jeg skriver elsker deg så får jeg se om han faktisk vil tilbake. Men bare skjønner ikke at man kan gå all inn for en person. Ha bakgrunn og spørre om jeg vil være med han og vennene på tur og plutselig bare tro at man hadde følelser hele tiden. Går det ann? Anonymkode: 76096...0cc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Vi hadde også den lange snakken i går og i dagen før der at han ikke hadde trua men han ville prøve. Også i dag har han ikke følelser? Og sier han elsker meg. Hvor kommer det fra? Er han redd? Anonymkode: 76096...0cc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi hadde også den lange snakken i går og i dagen før der at han ikke hadde trua men han ville prøve. Også i dag har han ikke følelser? Og sier han elsker meg. Hvor kommer det fra? Er han redd? Anonymkode: 76096...0cc Hvis jeg skal være helt ærlig med deg så tror jeg kanskje du har vært litt for intens for han. Utifra egne erfaringer når jeg har likt noen og de er for intense så forsvinner følelsene. Anonymkode: ad63d...39d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner det. Men tenk hvor glad jeg ble i han. Tenk hvor mye han sa om alt, uten at jeg behøvde og si noe først. Han ringte meg forrige gang etter tre dager og sa han ville bo med meg og alt. Jeg har henta han midt på svarte natta en time unna for og kjøre hjem siden han sovna etter fest. Rydda hos han hver dag og kjøpt mat. Jeg har gjort alt for han også skal han slenge meg på gata som søppel. Håper han en dag angrer😭 Anonymkode: 76096...0cc Det hjelper ikke å sitte å tenke på hva han sa, og hva han gjorde. Det betyr ingenting. Det du bør forholde deg til, er at dere har blitt enige om å gjøre det slutt. Siden han har vært så ustabil, så det ingenting å satse på. Gi slipp, gå videre. Anonymkode: 409a3...894 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis jeg skal være helt ærlig med deg så tror jeg kanskje du har vært litt for intens for han. Utifra egne erfaringer når jeg har likt noen og de er for intense så forsvinner følelsene. Anonymkode: ad63d...39d Ja men jeg har jo ikke vært intens mot han, jeg har vært muse stille og sagt jeg ikke vil forhaste meg. Anonymkode: 76096...0cc
Virrevirrevapp Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 Når det er over, finner man andre ting og personer å være opptatt av. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå